PC-s dátumot kaptak a Quantic Dream játékai

Kronológiai sorrendben érkeznek majd a stúdió játékai, vagyis első körben a Heavy Raint kapják majd meg a rajongók. Ráadásul a megjelenések előtt próbaváltozat is készül a PC-s átiratokhoz.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#50
#49: Emlékszem, Heavy rain is ilyen volt. Ha nem vagy ügyes nagyon hamar meghal mindenki.
#49
#48: De megnézném ezen emberek akik szerint nem játék és ügyességet sem igényel hányszor döglenének meg normal vagy az fölötti szinten például egy egyszerű autópályás jelenetnél és mennyi loadolás születne mikor nem úgy történik valami ahogy szerették volna. :)
#48
#47: Nem várok tudom hogy kretén. Tipikusan az az ember akinek egy játék úgy szar hogy napnál világosabb nem is játszott velük de nem is baj mert egy két szavas mondat is komoly fejfájást okozna az első percekben nemhogy az egész játék megértése. :)
#47
#46: Azok után amilyen stílusban írt arra, hogy elküldtem neki egy illemtan könyv linket, ne is várj tőle semmit. Valószínűleg véletlenül a pszichiátrian lévő IT guy megint nyitva hagyta a wifit.

"Kenytelen konyvet irni ha mar sikhulye es nem ert semmihez.
Valamibol meg kell elni a nyomorultnak.
Kb mint a sajt meg borszakertes.
Csak szivjak az ilyenek az oxigent feleslegesen.

Ezek olyan felesleges dolgok.
Ezert nez igy ki a vilag mert a baromra nem lehet mondani hogy barom, a cigany nem cigany, a buzi meg alternativ szexualis erdeklodesu.
Hagyjuk mar ezt a felesleges rongyrazast az idiotak
jatekszerenek hogy fontosnak erezzek magukat."

Veristvan 2019. 05. 18.
#46
#24: Az a legnagyobb baj hogy anyukádék mégnagyobb fost gyártottak személyedben.
#45
És akkor ezekből jön dobozos kiadás is igaz? (Amihez az online hátteret ugyancsak az EGS adja majd.)
#44
#40: Hát pedig a detroit ha sorozat lenne, simán az év legjobbja lehetne.
#43
#41: "ezek tényleg inkább "csak" interaktív filmek, mint játékok"

És ez teljesen jól is van így :) Én pont ezért szeretem őket.

Pénzt meg félre rakni Steamre? Arra várjak 1 évet, hogy Steamből indíthassam Epic helyett ugyan azt ajátékot ?:D pls...
#42
#41: Azok. De azoknak nagyon jók.
#41
Nyugodtan tegyétek félre a pénzt Steam-re... Az exkluzivitás a szokásos egy évre szól... :)

Másfelől, ezek tényleg inkább "csak" interaktív filmek, mint játékok... és ezzel nem minősíteni szeretném! Ízlések és pofonok.
#40
#23: Azèrt van ez ,mert a játèkok törtèneteteire mèg mindig nem ugyanazok a sztenderdek vonatkoznak, mint amik a filmekre. Sokkal több mindent elnèzünk nekik, mivel mi vagyunk az esemènyek irányítói s èrzelmileg sebezhetőbb pozíciót foglalunk el az esemènyek szempontjából, mintha csak külső megfigyelők lennènk. Ezèrt vannak becsben tartva a QD, Kojima ès Telltale narratívák, pedig ha filmsorozatok volnának, kevesen kapnák fel rájuk a fejüket.
#39
#24: Jövök én is relaxálni.
Igazad van.
Szar az összes.
Sok mainstream sznobnak csak azért teccik mert más sznoboknak is és mennek egymás után mint a birkák.
Itt is a sajtó a hibás.
A sajtó egyszerre hazudik és téved, ráadásul direkt befolyásolni akarnak minket.
Mivel nincs benne kihívás ezért nyilvánvalóan élvezhetetlen.
Minden szar.
Semmi sem jó.
A média direkt álhíreket terjesztett a játékokról, az átlagvásárló meg túl hülye hozzám ahhoz hogy számítson a véleménye.
#38
#31: Na jó, ez topcomment:D amúgy én megfogalmaztam egy hozzászólást, hogy mennyire sokat is adott pl. a Detroit a gamervilágnak, de rájöttem, hogy pár ember ezen az oldalon szimplán nem ismeri a vita fogalmát, így bármilyen érvet felhozni velük szemben teljes időpazarlás, a végén úgyis én leszek a hülye meg az ízlésficamos...amit a játékról gondolok azt leírtam anno blogban, a véleményem azóta sem változott, csak ajánlani tudom mindenkinek, aki még nem próbálta, de fogékony (és persze elég érett) a témára, és nem probléma számára, ha a tényleges játékmenet a háttérbe szorul a narratíva miatt. A másik 2 QD játékot még nem próbáltam, de tervben vannak:)
#37
#21: Ebből mi lesz hogy közösen de mégse azért érdekes hogy ezt is megéljük de hír még mindig nincs itt róla pedig nem kamu.
#36
#34: A quick time eventek pedig talán a kurzor gombokkal voltak.
#35
#34: Nem emlékszem pontosan de az egérrel kellett jasonló mintázatokat "leírni" egyik egérgomb nyomvatartásával, mint amiket az analóg karokkal kontrolleren. Elég magától értetődő és kényelmes volt emlékeim szerint.
#34
#33: Ami azt illeti először még PS2-n játszottam a Fahrenheit- el.
( Jesszus, az se ma volt )
Később pedig a PC-s változathoz Kontrollert használtam.
De valószínüleg jól megfogják oldani, ha már a Fahrenheit- nél sikerült.
#33
#32: Nézd meg a Fahrenheitet pc-n. Úgy. Teljesen rendben van.
#32
Fura, hogy az emberek már semminek nem tudnak örülni.
Aki erre várt, annak egy nagyszerű hír, aki meg nem... Az ne "húzza miatta a száját".
Én elhiszem, hogy van akinek nem tetszik ez a stílus, de attól még nem lesz valami rossz.
Mellesleg a Quantic Dream játékainak már volt ideje bizonyítani. Nem hiszem, hogy még mindíg arról kéne vitázni, hogy milyenek is lettek.
Nekem személy szerint tetszettek, de ez ugye bár az én saját véleményem.
Mondjuk arra azért kíváncsi lennék, hogyan fogják megoldani az irányítást PC-n.
#31
Hagyjátok Istvánt. Sajnos komplex problémája van. Lehet, hogy már 2 napja nem látogatták meg a szülei pszichiátrián... Nektek sem esne jól. Másrészt pedig valószínű megint elnézhettek valamit az ápolónők, és előbb kapcsolták be a wifit a kórteremben, minthogy hatni kezdtek volna a gyógyszerek.