Tízmillió kópiánál jár a God of War

Lehetett sejteni, hogy Kratos megújult kalandja jól teljesített a kasszáknál, de most hivatalos eladási adattal is szolgálhatunk. A Sony bejelentette, hogy a God of Warból tavaly április óta 10 millió példány talált gazdára.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#35
#31: Hát figyelj. Engem nem kapott el a Wither és God ofWar láz sem, de ettől még sosem minősítette se a játékot sem a rajongóit sem. Természetesen kap még esélyt mert a Bioshock, Gears of War és Mass Effect is kapott, amik azóta kedvencek, az elején meg hányni akartam tőlük :)
#34
#32: Bátyám pont így volt vele. Továbbnoszogattam vele és végül nagyon hálás volt. :) mondjuk generáció játékának nem tartjuk.
#33
#30: Kifúj 20-30 óra után,a sztorin megéri végigszaladni. Ennyi a HZD. Szép, jól felépített világgal, szerethető jól fő karakterrel, korrekt harcrendszerrel. Unalomig ismétlődő küldetésekkel...Erős 8 pontos stuff, van hova fejlődni bőven változatosság és küldetések terén, de nem éri meg kihagyni a sztorit.
#32
#30: Én az első 10 órában úgy éreztem, hogy ezt rohadtul abba kéne hagynom a HZD-t. Sok haverom unszolására, akik végigtolták, folytattam. Generáció játékának tartom azóta.
#31
#30: Nem akarok belekezdeni a HZD dicséretébe, mert úgyis "túlszopott szar"-ozás lesz a vége, ami "semmi egyedit nem tud felmutatni, szar a történet és a harcrendszer is", ettől még én nagyon ajánlom, hogy amikor egy viszonylag nyitott elmeállapotban találod magad, amikor úgy érzed nincs semmivel se kedved játszani, szerintem adj neki még egy esélyt. Mondjuk engem az elejétől lekötött, számomra inkább a közepe fele volt egy kicsit unalmasabb rész amikor nagyon belemerültem a tápolásba és piszlicsáré mellékküldőikbe, de szerintem a végére egy eléggé érdekes sztori áll össze, ami a feszegetett kérdések tekintetében nekem okozott/adott némi Terminátor flashback-et és hangulatot. És tényleg nem akarok belemenni, de számomra amennyire a Terminátor (2) túlmutat azon, hogy egy "svárcis", robotos akció-sci fi, úgy a Horizon is meglépi ezt SZÁMOMRA. Én ugyanis egy nagyon kommersz történetre számítottam, aránylag elfogadható karakterekkel és sok, látványos akcióra.
Mondjuk valószínű az is közrejátszik még, hogy engem nagyon elkaptak Alloy karakterével, egy nagyon azonosulható karakter volt számomra, ami nagyon ritka ritka nálam hősök esetében. De ha a főszereplő nem fog meg, és kicsit nem szippant már be magától ez a kevert világ és a dizájn, akkor nehéz lesz.
#30
#5: Ismerős az érzés. Nálam a FarCry Primal érte ezt el Ps-en és legutóbb a Days Gone. Ellenben pl egy HZD-t letettem 3 óra után és azóta sem érzem, hogy nekem folytatni kellene, de hát nem vagyunk egyformák.
(mondjuk a haverok szerint kevés időt adtam neki)
#29
#2: Nem tudom miért jó az neked, hogy nyilvánosan hülyét csinálsz magadból az interneten!?
#28
Abban teljesen egyetértek, hogy az utolsó boss fight kicsit csalódás volt, akkor lett volna buli, ha az óriás nem csak pályaelem, hanem a tényleges boss lett volna pl.

Amikor tudatosult bennem, hogy az volt az utolsó harc, akkor kicsit elkenődtem, jó volt az akció, de én is egy kicsit grandiózusabb lezárást vártam, de meg tudom emészteni ezt, mert minden egyéb megfogott, leszámítva a térképet, azt finoman szólva is utáltam, szépen néz ki, jól mutat, de írtó sokat szívtam azért, mert nem átlatható, pláne, amikor mentem már a platinára s kellett keresgélni a dolgokat, sokszor vak vágánya futottam, vagy zsákutcába mentem stb stb. mert a térképből nem tudtam tisztán kivenni, hogy most akkor, hogy is jutok el XY pontra.

De ezt a két negatív dolgot tudom csak felhozni a játéknak. Az ugrás hiánya zavart eleinte, de ahhoz hozzá lehetett szokni, de persze volt pár idegesítő helyzet, mert néha csak bambultam, hogy na most hova kéne menni/ugrani, mert nem jó fele néztem s nem jelent meg az ugrás ikon...plusz amikor láttam, hogy ott egy láda alattam 2 méterre és képtelen vagyok leugrani, hanem teljesen meg kell kerüljem a helyet, akkor is kicsit fusztrált, de ez már tényleg részletkérdés volt, ettől eltekintve nekem egy erős 9 ez a játék.

Vannak benne hiányosságok és olyan dolgok, amiket képtelenség lett volna megtudni, ha nem keresek rá neten, de na...ez még a belefér kategória.
#27
#26: Ez nem egy klasszikus értelemben vett folytatás. Sem stílusában, sem történetében, se hangulatában, se játékmenetben nem tartozik a régi szériához. Ez egy attól teljesen független, önálló kaland első fejezete. Nem illett volna hozzá a 4-es szám, mivel nem az ottani eseményeket viszi tovább, még csak utalás szintjén se kapunk semmi infót abból, mi is történt ott, mit okozott Kratos ottani döntése.
#26
#23: Akar kaphatott volna szamozast is. A jatekmenet meg a helyszin ugyan valtozott, attol meg folytatas.
#25
#24: Á... csak az olyanok mellett mint te, tűnök annak.
#24
#23: Te egy zseni vagy :O
#23
#22: De, nagyon is értem. Ahogy azt is, miért volt God of War a címe a játéknak és nem God of War 4.
#22
#20: Hát így átfogó képed lehet a sorozatról :D Már értem, miért nem érted, hogy egyeseknek miért volt hiányérzete az új résszel kapcsolatban
#21
#20: Mondjuk ez inkább a műfajnak tudható be, a hack and slash engem kb. a Diablo 2 óta hidegen hagy. Legyen az izometrikus vagy más perspektíva.
#20
#19: Engem pl. a korábbi God of War epizódok egyáltalán nem hoztak lázba. Ez viszont egy hatalmas élmény volt és szerintem úgy is teljesen át tudtam élni Kratos jellemváltozását vagy "apaként való kihívásokkal teli helytállását" :) , hogy nem játszottam a korábbii részekkel. (nyilván az új rész előtt azért meglestem pár összefoglaló videót a történetről).
#19
#17: Akkor orvosolnák, ha a visszajelzések alapján szükség lenne rá. De mivel a legutóbbi God of War volt a legsikeresebb a sorozatban, valószínűleg arra a következtetésre jutottak, hogy ez az irány a jó. A következőben lehet, hogy még több cinematic jelenet lesz.
#18
#17: Azt aláírom, hogy a kisebb, úgynevezett all-bossok terén fejlődniük kell a folytatásokra.
#17
#16: Nekem csalódás volt az a harc teljesen. És ne keverd a szezont a fazonnal. Más bossharc se nagyon volt főleg nem olyan epikusak mint a trilogiaban, a 600. troll meg gólem pedig unalmas volt. Ezeket kell majd többek között orvosolni a folytatasban.
#16
#14: Nem gondoltam volna, hogy valaki még használja ezt a "ha filmet akarok nézni" érvet. :-D Nem beszólás végett mondom, csak ezek engem mindig megmosolyogtattak. Ez olyan, mint amikor valaki azzal érvel a feliratos filmek ellen, hogy "ha olvasni akarok, a kezembe veszek egy könyvet" vagy "a moziba filmet nézni járok és nem olvasni." :-D Plusz tény, hogy jó pár cutscene van a végső boss harcban, de azért 80%-ban bizony csépelés megy. Ráadásul ezekbe a cutscene részekbe is van beleszólásunk, amik szerintem hozzátesznek a hangulathoz. Azt még megértem, hogy valaki a Quantic Dream játékait azzal támadja, hogy inkább interaktív filmek, mint játékok, de sztem ami a God of War boss harcainál van, nem tartozik ebbe a kategóriába. De lehet csak engem nem zavart ez egyátalán, mert tátottam a számat rendszeresen. :-D Nálam torony magasan lett tavaly az év játéka, és a korábbi részek okozta érzelmi töltet és kötődés miatt, a 10/10-et se voltam rest megadni neki. És az újrázás után se éreztem, hogy lejjebb kellene faragnom belőle. Nagyon várom a folytatást, első napos vétel lesz az is.