Így fest az EA nextgen hajrenderelése

A valós idejű hajszimulációt eddig nem nagyon sikerült megoldaniuk a programozóknak, de az Electronic Arts és a DICE már a jövő technológiáján dolgozik. A következő generációban már élvezhetjük is.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#26
#23: A battlefront 2 az jol nezett ki (bar ott is latszott a karaktereken, hogy muveszi tehetseg helyett technikai bruteforce-al probaltak mindent megoldani), csak a jatek volt olyan mint a bf3 ota mind.
Ai nem volt.
Lapos volt mint a tehenszar alja.
Mentel egy kicsit, majd "arena" lenyomtad oket majd amikor elhagytad volna az "arenat" jott egy ujabb adag gyoker.
Vissza, fedezek, gyakas.
Ugyan ez vegig a jatekban 600*.
#25
#23: Az "rajzfilm".
Az azert teljesen mas tortenet.
Ott a szinek elviszik az egeszet.
Es lehet a renderelo resze hasznalhato, de lattunk mar vele ertelmezhezo jatekot ami nem multi?
Egy engine arrol is szol milyen Ai-t, scriptrendszert tudsz beletakolni ha kell.
Milyen az editor.
Hasznalhato e vagy allandoan birkozni kell vele.
A cry engine 2 is uber volt anno kifele.
Aki meg dolgozott vele az agyfaszt kapott.
#24
#21: Egy jatek meg nem a felbontas meretetol szep, hanem attol, hogy egyben van a grafika.
Jo ranezni a kepre.
Na a bf 1-re fajt.
Es a felbontas amugy szinten 2k maxra huzott beallitasokkal.
Es ronda.
6 evvel ezelott is volt jobban osszekalapalt latvany.
#23
#22: Jo engine az, Garden warfare 2 gyönyörű és jól is fut vele.
#22
#21: A bioware es a dice se tud vele normalis jatekot csinalni.
A frostbite egy techdemo engine.
#21
#13: Ha szerinted a BF1 rohadt ocsmány volt, akkor ajánlok egy szemüveget, vagy vedd fel 360p-ből a felbontást. A Battlefield is azért fut stabil 75 fps-el, 2k ultra beállítások mellet, epic grafikával, mert a Frostbite motorral nem bír a DICE. Arról nem a Frostbite tehet, hogy a BioWare-nél inkompetens idióták vannak. Másik meg, hogy készült már jó pár játék ezzel a motorral és egyik fejlesztőgárda sem picsogott, csak a BioWare-nek volt vele, amikor kiadtak egy hulladékot, érdekes, mi?
#20
#19: A hajadra kenheted ezeket a színes-szagos szimulációkat és effekteket, ha a játékban nincs egy valamire való gameplay rendszer. Utóbbi még mindig fontosabb, és azért ma már elég korrekt grafikával rendelkező játékok jelennek meg alapvetően.
#19
Sajnos ez egy sokrétű dolog. Amióta VGA létezik mindig voltak akár a korukat meghaladó tech bemutatók,de ezek kb soha nem kerültek játékba.

Mert amíg ezeken a bemutatókon többnyire egyetlen egy valamit totál üres térrel mutatnak be kb miliós konfiggal addig egy open world játékban van ezer karakterk + több millió textúra is akár.. Szóval egy olyan game amibe minden "tech demo szerű" SOHA nem lesz. Valamit mindig be fognak áldozni, hogy legyen FPS is hogy az emberek játszani is tudjanak a játékokkal és ne 0-1 fps-es diavetítés legyen..
Kár mert olyan füst, víz, rombolás szimulációk vannak már hogy a bokát lefossa az ember :(
#18
SLi
Biztos nagyon normális dolog ha a haj lobogásárol az jut eszedbe hogy majd milyen élethűen fog a buzik fasza lengedezni, “mert erre tart a játékipar”
Adja magát a kérdés ki is az igazi aberrált?
#17
Normális ruhaszimulációnak jobban örülnék,mert nincs annál rosszabb, mint mikor átvezető videóknál a karakteren nyúlik, eggyé válik a bőrével a ruha...
#16
SLi
#5: EA bad
CD projekt good
Praise Geraldo
#15
Ahovà fejlődik a jàtèkipar eljön nemsokàra az a pillanat is, mikorra egy kètes nemi identitàsù egyènnek a nemi szerve fog elethűen himbàlòzni. Mert joguk van/lesz hozzà... :(
Egyèbkènt tetszetős nagyon a haj mozgàkoordinaciòja szò se ròla.
#14
#9: Az io viszonylag olcson meg fogja uszni. :D
Az npc-ken meg ugy se fogja alkalmazni senki.
#13
#8: Nyilvan igen mivel ok se birnak normalis jatekot osszehozni vele.
A multi meg kb 10 eve ki lett talalva es a grafikat cserelik ki a segge alatt.
A batllefield 1 raadasul szerintem rohadt ocsmany volt.
#12
#3: Az latszik is a battelfieldeken, hogy egy 0 single jatekhoz.
#11
#1: Ja. Mar a gameplay tokoletes csak ez hinyzik.
Nicsennek bugok, tokeletes az ai, es a rigid fizika is.
#10
Jó lesz majd mikor a 120Kg-os hullákat rugdossuk odébb sétálás közben a "romgybaba" effect miatt, de a haja még mindíg Taft reklám.
#9
Bevallom, én sose értettem mi ez a hajfétis a játékoknál. :-D Már a 2013-as Tomb Raider kapcsán is csak pislogtam, amikor videókon keresztül erre "verték." :-D Persze nem mondom, jól néz ki, csak én nem érzem ezt akkora forradalmi újításnak, ami majd most mindent megváltoztat, és ami innentől kezdve nélkülözhetetlen lesz az összes játékban.
#8
#3: Nyilván a BioWare-nek fogunk hinni, mikor kiadtak egy pocsék játékot, pocsék fejlesztési menedzsmenttel. Már megtudtuk, hogy a 6 év fejlesztési idő 4 évét elbaszták a semmire és 1,5 év alatt tákolták össze.
#7
Közben originen a sims 4 free és steamen meg a grid 2 free!