Képek
F1 2019 - látványos a fejlődés
A Codemasters csapatának hála a mai napon igazán érdekes képek érkeztek a hamarosan megjelenő Formula 1-es játékról, melyeken ezúttal az F1 2018 és az F1 2019 közötti grafikai különbségeket csodálhatjuk meg.
- Írta: sirdani
Friss hírek
Space Jam: A New Legacy - az első képek
Az Entertainment Weekly jóvoltából befutottak az első képek a Space Jam következő részéről, amelyben már LeBron Jamesnek kell helytállnia Tapsi Hapsiék mellett. Csekkoljátok!
Áprilisban jön a Wraith: The Oblivion - Afterlife
Hamarosan újabb videojátékos vadhajtással bővül a World of Darkness-univerzum, ezúttal a Wraith: The Oblivion tesz majd egy VR-os kitérőt. Az Afterlife-ra április végéig kell várnunk.
Valheim - megvan az ötmillió
Az Iron Gate Studio alighanem az év meglepetését szállította a Valheim formájában, aminek kereken egy hónapra volt szüksége ahhoz, hogy ötmillió példányban találjon gazdára a Steamen.
Dátumot kapott a Sniper: Ghost Warrior Contracts 2
Napra pontos megjelenési dátumot kapott a Sniper: Ghost Warrior Contracts 2, aminek időközben a PlayStation 5-verzióját is bejelentették. A hírek mellé egy gameplay előzetes is érkezett.
Csúszik néhány hónapot az új Guilty Gear
Az eredeti elképzelésekkel ellentétben mégsem jelenik meg áprilisban a Guilty Gear: Strive, a készítők a bétatesztet követő visszajelzések alapján döntöttek úgy, hogy szükségük van még néhány hónap fejlesztési időre.
-
Hogwarts Legacy - transznemű hősünk is lehet poe.ady, 4 órája
-
Space Jam: A New Legacy - az első képek Rókalesőcipő, 8 órája
-
Bemutatkozott az AMD RX 6700 XT delphijos, 11 órája
-
Retrospektív - Casino filmkritika Blog Claymen, 11 órája
-
Teljes a káosz a steames The Sinking City körül Claymen, 11 órája
-
Outriders...Lehet hogy óriásláb is létezik?! Blog Claymen, 13 órája
-
Super Mario 3D World + Bowser's Fury teszt Ooorky, 19 órája
-
Eastwood-retrospektív #4: Akasszátok őket magasra! filmkritika Blog Kratoska, 2 napja
-
Eastwood-retrospektív #6: Kémek a Sasfészekben filmkritika Blog Kratoska, 2 napja
-
Taxi Chaos teszt zakkantlaci, 3 napja
Friss blog
- mumia76 Outriders...Lehet hogy óriásláb is létezik?!
Mai nap lekerül egy dolog a listámról azon dolgok közül amiknek a létezésében eddig nem hitt...
- Nate Hope Retrospektív - Casino filmkritika
Élni és meghalni Las Vegasban....
- Claymen Múltidézés - Shadow Warrior (1997)
Ugorjunk vissza röpke 24 évet, és nézzük meg, hogy a Duke Nukem 3D által kitaposott ösvényen...
- Nate Hope Retrospektív - Boss Nigger filmkritika
Halál a rasszista fehérekre!...
- Nate Hope Eastwood-retrospektív #6: Kémek a Sasfészekben filmkritika
A németeket lelövik, ugye?...
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
Igen, de csak a licensz "üggyel" kapcsolatban....
Egyetértek hogy egy versenyjátékban elég illúzióromboló hogy ha nincs törés, de ha már a példádnál maradunk az FPS-ek túlnyomó részében nem rombolható a környezet. Az a ritkaság ha igen.
Te milyen álomvilágban élsz ? Még ha ez igaz is ( tényleg az ) akkor sem így működik a dolog hogy "gyertek fiúk, használjátok , mert ez jó reklám nekünk". Ugyanez van a Fifa-nál is. Hiába reklám, a nevek használatáért keményen tejelni kell. A tv közvetítés is "reklám" ha már így nézzük. De pont ezekből az értékesítésekből van a pénz....
Az egy dolog, hogy az ilyesfajta rajongás már szerintem is túlzás, de hát ezek liszensz játékok, ebben ezt várják el, ezt kell csinálni. Nyilván egy játékost ne is érdekeljen, hogy mivel mennyi munka van, csak gondoltam, ezzel az infóval is szélesítem egy kicsit a látókörödet, meg mindazokét, akik olvassák.
Amúgy szerintem is minimum a törésnek már minden versenyzős játékban benne kellene lennie, akár a grafika rovására is, ha másképp nem megy.
Való igaz, hogy mint minden játékban, itt is felhasználjuk a korábbi modelleket, de egy laikus el sem tudja képzelni, hogy évről-évre mennyi munka van ezekkel. Alig van motor, amit nem kell átdolgozni a következő szezonra. A textúrákról nem is beszélve. Minden évben próbál a Milestone még jobb felbontású textúrákat, még több polygont belesűríteni a keretekbe. Ha csak 500 polygonnal több lehet egy motor, azzal is rengeteg a munka, ki kell találni, hol lehet, hol érdemes növelni a felbontást, stb.
Volt olyan, hogy az adott évi versenysorozatból már egy csomó motort megcsináltunk, és amikor elindultak a hivatalos versenyek élőben, ott lehetett látni, hogy egy csomó motor változott az előzetesen bemutatottakhoz képest. Na, akkor vissza minden, a modellről levenni, vagy épp hozzátenni valamit, a textúrákat kicserélni, stb... És itt olyan dolgokra is gondolok, hogy például a szezon előtt bemutatott motoron a lábtartó csavarja zöld, a versenyen pedig már piros. Akkor azt az egy csavart is át kell színezni. Szóval ennyire aprólékosan kell megcsinálni minden évben a járműveket.
Amíg a játékos fanyalog, hogy minden évben ugyanazt kapja, addig csak a grafikai vonalon 30+ ember dolgozik fél-egy évet az adott játékon. És akkor arról nem beszéltem, hogy a programozók mennyi mindennel kísérleteznek, hogy jobb legyen a játékélmény.