Nem újkeletű információ, hogy a Blizzard előszeretettel kukáz olyan projekteket, amelyeken akár éveken át dolgozott. Ha valamiért nem áll össze a koncepció, akkor inkább elengedik a fejlesztés kezét, hogy aztán valami újba vágjanak bele. Ezzel kapcsolatban Allen Adham, a Blizzard producere egy tavaly adott Game Informer-interjúban úgy nyilatkozott, hogy nagyjából a stúdió fejlesztéseinek 50 százalékát kukázzák.
Ez történhetett nemrég is, David Gibson, a stúdió most már egykori fejlesztője, animátora (tegnap volt az utolsó napja) egy Twitter-bejegyzésben állított emléket a Blizzardnál töltött éveknek, és ebben bizony azt is elkotyogta, hogy két éven át dolgozott egy olyan projekten, ami végül sosem fog elkészülni. Az egészet próbálja viccesen elütni annyival, hogy de legalább itt mindig itt lesz nekünk az Overwatch.
Az meg nagyon szomoru h az osszej jatekuk kozul az Overwatchot emelte csak ki es a nagyagyukat kihagyta. Szegyen hova fejlodott az akkori egyik legjobb fejleszto/kiado
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.