Így fest Unreal Engine 4-ben a de_dust2

Ki ne emlékezne a pályára a Counter Strike-ból? Nos, a Quixel egyik lelkes munkatársának, Wiktor Ohmannak hála lehetőségünk van megcsodálni az ikonikus helyszínt egy minden eddiginél látványosabb köntösben.

Kommentek

#8
Hát, ha van az unrealban ilyen nem látható objektumok / objektum részek kiszedő optimalizációja akkor rendben. Különben nagyon gáz, hogy egy látszólag x polygonból álló scene mögött van még 5x polygon takarásban... :)

Amúgy ez nem nagy szám, arra lennék kíváncsi, hogy source-ben mi lenne az a maximum amit ma produkálni lehet... Az mondjuk tényleg érdekes lenne...
#7
#5: Jaja GTA az király :-D
#6
#5: +1
#4
Batallionban készítgeti az új mapokat, Nuketown, készül a Carentan és a Toujane azok is szebbek lesznek mint az eredeti, ott is unreal engine megy.
#3
#1: A source engine elavult ehhez, sokkal szebb munkát lehet csinálni unrealben.
#2
#1: Játszható Source engineben. Gondolom hobbiból/gyakorlásból rakta össze. A klikleket gyűjti rendesen a videó, ha esetleg akarná a csatornát bővíteni, vagy referenciaként felmutatni.
#1
Ennek így semmi értelme.
Miért nem source-ban csinálta még meg akkor?
Annak lenne értelme és játszható is volna.