Az Amazon óriási pénzeket fektetett a játékiparba, fejlesztőcégeket és szolgáltatásokat vásárolt, és ha emlékeztek, három éve még egy saját játékmotorral is előrukkolt: ez volt a Lumberyard. A Lumberyard a CryEngine-re épül, és teljesen ingyenes, a fejlesztőknek semmilyen jutalékot nem kell fizetnie utána, mert az Amazonnak abból származik pénze, ha a csapatok kihasználják a Lumberyard Twitch-, Amazon Web Services- és GameLift-integrációját.
A Wall Street Journal értesülései szerint azonban a Lumberyarddal még házon belül is sok problémája van a stúdióknak, a külsős brigádok nem igazán akarják használni, és állítólag ennek köszönhető az a leépítési hullám is, ami során több tucat embert küldtek el az Amazon Game Studiostól. Eddig mindössze két lumberyardos játék jelent meg, a Sweet Bandits Studios fejlesztette Coffence és az Amazonnál készült The Grand Tour, jelenleg pedig a Crucible, a New World és a Star Citizen áll fejlesztés alatt többek között. (A Cloud Imperium Games még CryEngine-nel kezdte a munkálatokat eredetileg.)
A Wall Street Journal informátora szerint hiába akarja eladni az Amazon a motort a különböző multiplayer szolgáltatásokkal, magát az engine-t nem multiplayer játékokra találták ki, az azóta már lelőtt Breakaway fejlesztését épp ezért egy olyan vonathoz hasonlította, amihez menet közben rakták le a síneket. A problémák láttán állítólag az Amazon abba is belement, hogy a saját stúdióik külsős motorokat használhassanak.
Crysis jogokat mondjuk még eladhatnák THQ Nordic 100% megvenné és akkor még lenne is új része. Mert így soha nem lesz.
#16: Én nem tartom magamat egyiknek sem. Modder vagyok, aki főleg level design-ben van otthon (de a profitól még így is messze vagyok nyílván) de jobb híjján a többi dolgot is kénytelen voltam valamilyen szinten megtanulni. és hidd el, nem az a gáz, hogy az ilyenek, mint én előkerülnek és megmondják a tutit, hanem az, hogy azok mondják meg itt a legtöbbször a tutit, akiknek annyi rálátása sincs, mint nekem... ;) Én nem kamu hangember vagyok, ha kíváncsi vagy küldhetek linket pm-ben néhány munkámról, amik közt volt egy open world projekt is, ami egyedül soknak bizonyult, de ha időm és csapatom lett volna hozzá, akkor lehet már rég kész lenne. Szerintetek az indie játékok micsodák? Ilyen emerek munkája, mint pl. én, csak több idővel és pénzel...
Ez olyan mint nem is nehéz vezetni meg tudok vezetni mondom ezt így hogy csak targoncára van jogsim autot életbe nem vezettem és nem is tudok.
Az egyik legszebb motor, csak sajnos nehéz kezelni, de annyira hogy 1x egy játékot az UE4-el fejeztek be, azért mert azt sokkal egyszerűbb és könnyebb kezelni, és az előző Cryenginnél az AI-val nem lehetett túl sokat kezdeni.
Techben brutális dolgokat tud és lám alig használja valami és valaki... Gondolom rohadt nehéz dolgozni vele vagy nem tudom....
Ott az Unreal Engine 4, a Cryengine, vagy bármelyik olcsón beszerezhető.
Reméljük az RSI már eleget kalapálgatta eddig, hogy valami használhatót hozzanak ki belőle az elvile MMO-nak készülő SC-hez! :D
A korai-verzió láthatóan fejlődött, de engem még továbbra sem győzőtt meg arról, hogy ebből a Star Citizenből lesz valami kerek játék belátható időn belül... Remélem inkább rámennek már jobban a Squadron 42 fejlesztésére és azt befejezik belátható időn belül végre..
Az amazonos New World-öt már nyúztam, az nem rossz szerintem. csak éppen még bőven mehetne tartalom bele a megjelenése előtt..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.