Friss képeken a Dragon Ball Z: Kakarot

  • Írta: szlav
  • 2019. június 22.
  • Képek
Link másolása
Ha szívesen átélnétek ismét a Dragon Ball Z klasszikus történetét, akkor a Bandai Namco és a CyberConnect2 nyílt világú akció-szerepjátékát nektek találták ki! A legújabb képeken megmutatja magát többek között Goku, Vegeta és Piccolo is.

A korábban csak Dragon Ball: Project Z kódnéven futó játék végre hivatalosan is bemutatkozott az E3-on, sőt kaptunk hozzá egy jó adag játékmenetet is. A japán CyberConnect2 és a Bandai Namco közös fejlesztése nem csak egy hétköznapi bunyós játék lesz - egy nagy, szabadon bejárható világot kapunk, Goku útját pedig úgy egyengethetjük, mint bármelyik nagyszerű RPG-ben.


Fix premierdátumot egyelőre nem kaptunk, de a tervek szerint 2020 elején futhat be a Dragon Ball Z: Kakarot.
20.
20.
Ooorky
#19: A DBZ Abridged-ben benne is volt, hogy a halálnak 0 tétje van, kvázi nyaralni mennek, úgyis visszakívánja őket valaki...
Így nehéz bármiféle feszültséget kelteni.

Az egyetlen anime ami engem mai napig le tud kötni az a Gintama, főleg azért mert a legnagyobb faszságok közé tartozik amit valaha a láttam (az a futóverseny... 3 napig fájtak a bordáim annyit röhögtem).
19.
19.
Mr.Dead
#17: Azért hívtam csóri HxH-nak mert talán a legjobb shounen volt amit eddig láttam, de ugye félbemaradt a mangaka lassúsága miatt. Mondjuk ott is volt olyan, hogy nagy árat kellett volna fizetni aztan kb 15 rész múlva meg is oldották egy huszárvágással az egészet. Sajna ezekben benne van, mert főleg a fiatalabb generációnak megy.
Amit írtál egyébként rákerestem, de az első cikk lelőtte az első évad végét :D
18.
18.
pkflavio
17.
17.
Heldengeist
#10: Igen, ez nem feltétlen van így. Ha a tét nem túl nagy ahhoz, hogy a szereplő veszíthessen, akkor veszíthet is. Pl. a csóri HxH-ban sok harcnál nem volt a világvége, ha a főszereplők/jók veszítenek és nem is az életük volt a tét, így pedig elég sokszor veszítettek is. Plusz a harcok is taktikusabbak, a szereplőknek van egy szett képességük, amivel gazdálkodhattak és tiszta limitációik, amit nem léphettek át (vagy ha igen, nagy árat fizettek érte). Vagy akár csak az eredeti Dragon Ballban Goku csak a 3. tornáját tudta megnyerni, a tét személyes volt, de de megint csak nem a világvége vagy élet-halál kérdése.

Persze egyik sincs Gyakkyou Burai Kaiji szinten, ahol a főszereplő olyan játékokat is elveszíthetett, ahol a tét túl nagynak tűnt a bukáshoz.
16.
16.
kastorhun
Szomorú látni hogy a DB-vel mennyire nem tudnak mit kezdeni. A világában pedig sok potenciál van, ha rajtam állna a dolog akkor elmesélném Roshi fiatal korát. Ahol még nem a nyers erőn volt teljesen a hangsúly, és ahol 1 ütés még nem volt képes hegyeket porrá zúzni.
15.
15.
kastorhun
#3: Pedig van benne bőven potenciál. A sima DB-t és a Z-t imádom, a többit pedig inkább hagyjuk.
11.
11.
Ooorky
#9: +Super-ben visszatértek olyan régi szereplők akik lazán tartották a lépést az univerzum legjobb mesterei által képzett duóval (Freeza, Android 17) csak mert "edzettek", ráadásul az előbbi még egy olyan támadást is megfordított ami még az Isteneket is elpusztítja, mivel szimplán megszűnsz létezni ha hozzád ér...
10.
10.
Mr.Dead
#7: Általában minden shounen ilyen, minden harc alatt benne van az emberben hogy király meg minden, csak hát úgyis a jók nyernek. (Aztán lehet van egy csomó ami nem ilyen, csak én ezekkel nem találkoztam) Momdjuk régen faltam ezeket, aztán a One Piece úgy kiégetett a 800+ részével (és azzal hogy még a mangánál sem látszik mikor lesz ennek valaha is vége) hogy soha az életben nem kezdek bele még egy hosszú animebe.
9.
9.
Heldengeist
#8: Már az átalakulások előtt eléggé lejtmenetbe lett téve. A Saiyan sagában behozták a zenkait, amivel néhány epizódonként a semmiből megsokszorozták az erejüket, pl. Goku a bullshitométer szerint néhány hét alatt megötszázszorozta, a sorozat elejéhez képest megötezerszerezte az erejét SSJ nélkül is (a zenkait aztán gyorsan el is felejtettek, mert akkora power creep, hogy azzal már ők sem tudtak mit kezdeni).

Aztán jött még a sima Z-ben 6-féle SSJ transzformáció, plusz Mystic Gohan, plusz fúzió. Erre a Super rápakolt még vagy hármat, ami teljesen súlytalanná tette az egészet.
7.
7.
Heldengeist
#5: Az is elég nagy probléma, hogy Toriyamánál a harc mindig a nyers erőre van kihegyezve. Aki az erősebb, az nyer, ha pedig a jó oldal nem elég erős, akkor kap hozzá vágnak egy új transzformációt vagy valamit, ami felerősíti. Vagyis nincs más a sorozatban, csak power creep unalmas harcokkal. Ráadásul mindkét szinten elbukik. Pusztán a harcban nincs semmi érdekes, csak csépelik egymást, amíg az egyik nem bírja tovább, míg a végkimenetel szempontjából tudod, hogy túl nagy a tét ahhoz, hogy a jóknak legyen reális esélye veszíteni. Ezt az egydimenziós hozzáállást már 25 éve el kellett volna hagyni.
5.
5.
B-Shaggy
#3: Utáljatok ki ha akartok, én mindig azt mondom, hogy úgy kellett volna hagyni, ahogy a tervező akarja, és Cell után Gohannak kellett volna átvennie a stafétát. Oké, hogy szeretjük a mellékszereplőket, de egy-egy spotlight epizódot kivéve Goku gyökerestül kiirtja a fontosságukat. Vegita karakterfejlődése is le van írva kb annyiból, hogy minden saga végén 1 fokkal jobb arc lesz. Szerintem a Super nem lett olyan rossz, de Gohanból bohócot csináltak, megint csak a hajuk színe változik meg, és tudjuk, hogy Vegeta meg Sátán másodhegedűsök. Értem én hogy Goku a legnagyobb arc a világon, de én rohadtul megnéznék egy olyan sorozatot / játékot, ami arról szól, hogy az Univerzum elveszítette a legjobb védelmezőjét, és a Z-csapatnak nem csak hogy a barátjuk elvesztésével kell foglalkozniuk, hanem az emlékének (és persze a világnak) a megőrzésével.
4.
4.
Heldengeist
A képek alapján ez már néha majdnem tűrhetően néz ki.
1.
1.
Maccs187
Arrol lehet tudni valamit hogy esetleg a Dragon Ball Super Anime eseményeit is magába foglalja e majd a játék?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...