A Crash Team Racing uralta a régió eladásait

A GamesIndustry.biz oldal összegzése szerint a Crash Team Racing: Nitro-Fueled uralta az EMEAA régió eladásait a múlt héten, míg a dobogó második fokára a Super Mario Maker 2 fért fel, igaz, esetében nem ismertek a pontos eladási adatok.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#21
#19: A normal fokozat szerintem teljesen okés. Összesen 3 pálya van normálon, ami jobban megizzasztott. A több max néhány próbából megvan. A hard viszont brutál nehéz.
#20
PS3-mon meg van a CTR digitálisan. Ott hardon is könnyű a gépet leverni, itt a medium hasonló szinten van, csak a gokartok az újban érezhetően máshogy reagálnak. Nehezebben fordulnak, lomhábbak, az ugrásra nem úgy reagálnak. Szóval másabb lett.

Én könnyű fokozaton nem szívesen játszok, de normál szint fölé soha nem megyek. Nekem legutóbb a RE2-őt kellett levinnem easyre, mert a Tyrant felidegesített. De ez a fokozat meg teljesen elvette a játékélményt és a "B" küldetéseket végig sem vittem...
#18
A nehézségről annyit szerintem nagyon változó ki mennyire türelmes és persze az adott játék mennyire érdekli. Alapjáraton én is normálon megyek nincs kedvem szenvedni pár éve már régebben ez is másképp volt ezen a téren. Viszont akad kivétel is számomra ami nagyon távol áll tőlem mint ilyen kategória de mégis a végéig szenvedtem magam és tényleg nagy élmény volt a Sekiro főleg hogy itt egyszerre nyomtuk páran. Viszont elég is volt egy jóideig ilyesmivel nem kínzom magam. Az új Crash 1 2 3 hamar másnál landolt nem bírtam megbékélni vele. Szóval tényleg változó régen imádtam a Halo részeket Legendary fokozaton ha jól emlékszem legnehezebben de ahogy telik az idő változik az ember.
#17
A nehezseghez hozza szolva egyetertek kindzsallal, csomo jo jatek van jo sztorival es nemelyiket kar elrontani hardon ha mar van melod es csaladod es kevesebb az idod. Regen, gyerekkoromban tobb idom volt es kevesebb jatekom, es nyilvanvalo hogy raertem a Painkillert max nehezsegen tolni, mert az ember mar a spawnokat, helyeket is megtanulja egy ido utan, de ma mar erre nincs ido, hogy az apro reszleteket megjegyezzem, pedig anno szinte "konnyu" volt a legdurvabb fokozaton bedaralni az ellent :-)
#14
YanezModerátor
#13: Szerintem én easy-n még soha életemben nem játszottam. Világéletemben normal fokozaton toltam, aztán pár éve áttértem hardra. UC szériát crushingon is kitoltam ezután. GoW minden részét pótoltam hardon. Teljesen más élmény, mint normalon. Sokkal, de sokkal maradandóbb. Viszont szerintem nem minden játékot élvezetes így tolni. RE7-et asszem normalon talicskáztam ki és nem éreztem a nehezebb fokozat hiányát.
#12
#11: Vagy csak eltunyultál. Én ezt veszem néha észre magamon :)
#10
YanezModerátor
#9: Anno játszottam True Crimeal, de olyan régen volt, hogy igaz sem volt. Magyarul, zéró emlék.
#9
#7: True Crime-okkal nem játszottál akkor, gondolom. Gta de fapados, viszont csomó lehetőséggel. Én imádtam.
Zs kateg Max Payne+GTA+tekkrn = True Crime. Mint anno a Gateway. (minőségre)
#8
#6: Akkor, jó szórakozás mert a játék egyébként pazar :)
#7
YanezModerátor
Nekem tetszett a SD, nagy élmény volt kitolni. Minőségileg viszont elmarad a GTA-tól. Ugyanakkor van benne olyasmi is, ami nincs a másikban, pl egy élménydús harcrendszer. Plusz teljesen emészthető a sztorija is. Dlc-ket nyugodtan lehet hanyagolni, mert bár azokat is kitalicskáztam, annyi nyomot sem hagyott bennem, mint egy vézna szöcske cipője, aki épp jól fenéken rúgott.
#5
#4: Nem akarlak elkeseríteni de a SD csak akkor fog tetszeni, ha odáig vagy a kínai cuccokért. Nekem sem a színvilág sem a környezet nem jött be. Imádtam a True Crime első két részét de az USA csak USA :)