Ezekkel a játékokkal rajtol a Uplay+

Habár a legtöbb részletre már fény derült a Ubisoft előfizetéses szolgáltatása kapcsán, azt csak most árulta el a kiadó, hogy pontosan melyik címekkel rajtol majd el a Uplay+.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#51
#48: A magadfajta hülyéből, a magamfajta hülyéből, az egyszeri vásárlóból. Mindből van pénze és mind kell is. Nem kell egyiket sem alá, se mellé rendelni. Ha játszunk, ha örömöt okoz és szeretjük, annyi legyen bennünk, hogy legális forrásból tegyük és kész. Ha teljes áron, ha negyed áron vagy streaming által. Mindegy.
#50
Bérben. * (rohadnamegazautocorrect)
#49
#48: Kitol, vérben.
#48
#42: Az a baj, hogy az egyszeri 60+€ vásárló azt hiszi, hogy majd ő megváltja a világot mert évente vesz 2-3 játékot, holott nem. Nem ebből van bevétel, hanem a magamfajta hülyéből akinek jó egy adott cím negyed áron amit kitől és aztán rá se szagol.
Mondjuk ez a másik tábornál is így van, csak görcsösen ölelgetik a dobozt hogy márpedig az az övé. Lényegtelen hogy egy játszhatatlan 1.01-es verziót kapnak. Lol
#47
#41: +1
#46
#41: Hát akkor a kövi genben is az lesz, mint ebben, hogy veszek egy játékkonzolt filmnézésre, meg néha játszani.
#45
#31: Ha nem az adja el miért fogyott több mint kétszer annyi PS4 mint Xbox one?
#44
#31: "Szerintem a konzolt már rég nem a system seller cím adja el hanem mert egyre többe embernek nincs kedve 300 ezres VGa-kat venni...mivel konzolon nem csak eklúzivot lehet tolni.."

Aztán elbasz 300k-t konzolokra, mint én :D
#43
#42: Nekem sincs sok értelme, mivel 4-6-12 hónap alatt játszok végig egy játékot.
#42
Persze hogy a 'recurring user spending' jegyèben kèszülnek az előfizetèses modellek, hiszen a nagy pènz nem az egyszeri 60 euró, hanem a hónapokon keresztül, ittott elköltött 6 eurókban van. Azok járnak ezzel jól, akikknek csak az számít hogy az aktuális nagymenő címeket játsszák folyamatosan, vagy nosztalgiáznának règi, gyerekkori klasszikusokkal. Viszont a hozzám hasonlóknak, akik nagyrèszt gyűjtik a játèkokat, mint a bèlyeget, borzalmas.
#41
#40: Kamu kettő. Vérszemet kaptak az extra profitra, ennyi.
Az új AC reszekbe is csak ezért került a hülye szintezosdi.
#40
#39: Az se rossz.)
De egyébként eleve azért van ez az egész mikrotranzakciósdi, meg szolgáltatásdi, mert egyszerűen drágulnak a játékok fejlesztési költségei és máshogy nem tudják ezt bevasalni rajtunk, de akkor miért nem emelik a játékok árait. Tudom olyan, mintha magam ellen beszélnék, de ha végigondoljuk, akkor onnantól nem lenne mentségük a félkész, tartalomhiányos, futószallag, játékokra és talán több érdemi játékot kapnánk.
#39
#37: Majd kompenzálják bennük rakat kivágott tartalom dlcvel meg mikrotranzakcios monetizalassal ami a játékmenet karara megy.
#38
#37: *landol*, de mindegy
#37
#35: Nem volt szándékomban kiforgatni. Csak nehéz elképzelni, hogy egy tripla A játékért bárki is kifog fizetni teljes árat, ha az egyből egy gamepass jellegű szolgáltatásban landól. És tudjuk jól, hogy oda milyen játékok kerülnek.
#36
#8: Szerintem a példád irreális, mert ugyan kinek lenne már ideje arra, hogy minden kiadónál kijátsza az összes esetleges kedvencet?? Szerintem azok sincsenek sokan. Aki PS4-es címek javát részesíti előnyben, az nyilván annak az éves előfizetésére fog majd gyúrni, ami meg az uborkás címeket, vagy Origin, stb. címeket kedvel igazán, azok meg arra, ennyi
#35
#34: Meg kb. minden mondtaott ugyanilyen egyszerűen kilehet forgatni, ahogyan te tetted. Köszönjük az építőjellegű kritikát persze! :-)
#34
#33: "Ez a szolgáltatás sehogy se tud megbukni :)"

Ez a baj, mert onnantól a minőség már másodlagos dolog lesz.)
#33
#32: Én igen.. Ha mindenkinek lesz saját ilyen szolgáltatása (lásd már most is van ms: game pass sony: psnow ubi: uplay+ ea: ea ccess) simán mivel nem kell szállítani semmit sehova nem lesznek lemeznyomási költségek stb 100% bevétel marad otthon a zsebben...És pont a sokaság az ami le tudja kenyerezni az embert. 200 game 300ft -ért nekiesel belekezdesz rengetegbe azt lejár a hónap azt kb végigvittél 3-4 db-ot vagy előfizetsz megint vagy megveszed digitálisan teljesbe..

Mobilon is jól látszik ,hogy fizető emberek mindig is leszek azért dübörög ott is a free to play modell milliárd $-os számokkal mert tolsz valamit azt várhatsz akár napokat egy fejlesztésre vagy ha nem fizetsz érte komoly pénzeket... Vásárlóerő mindig is lesz. Ez a szolgáltatás sehogy se tud megbukni :)
#32
#30: Igen csak a Monster Hunter egy év múlva kérült be szóval volt ideje kiforrni magát, ami kb 7-8 millió eladott példányt jelent (teljes áron), a Shadow of the T. meg bukta volt, tehát neki mindegy, a Metro meg hamar feledésbe merült, a másikat meg nem ismerem. De ezekszerint mondhatjuk, hogy a gamepass, az olyan játékok gyüjtőhelye, amikre már nincs vagy kicsi a kereslet. De őszintén te eltudsz képzelni olyan jövőt, ahol pl egy Monster Hunter kaliberű játék a megjelenés pillanatól bekerül egy gamepassba..? én nem.