Íme, a Control gépigénye és első mellékküldetése

Aki valós idejű sugárkövetéssel szeretné élvezni a Remedy legújabb alkotását, az alaposan felkötheti a nadrágját, el fog kélni az újabb generációs processzorok és a leggyorsabb Nvidia-kártyák nyers ereje.

Az Epic Games Store adatlapján bukkant fel a Control gépigénye, melynek egyik érdekessége, hogy nem követeli meg a DirectX 12-t, DirectX 11-gyel is vígan futtathatjuk majd a játékot, amíg nem a látvány maximalizálása lesz a célunk.

A PC-s verzió optimalizálásáról ugyan még nem sokat tudunk, ám az mindenképpen árulkodó, hogy a korábbi felvételek szerint a készítők igazán sok energiát fektettek az olyan, egyelőre kizárólag PC-n elérhető grafikai funkciókba, mint a valós idejű sugárkövetés. Ha pedig mindez nem lenne elég, akkor még ott van a 21:9-es arányú képernyők támogatása, a teljesen személyre szabható irányítás, a felső korlát nélküli képfrissítés, illetve a G-Sync és Freesync támogatása.

Időközben pedig az IGN-nek hála egy 4K-s felvétel is napvilágot látott a Control első mellékküldetéséről, amihez hasonlóra egyébként a Remedy korábbi játékaiban (így például az Alan Wake-ben és a Quantum Breakben) még nem volt példa.

A Control augusztus 27-én rajtol el PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.

Minimum gépigény:

  • OS: 64-bites Windows 10
  • Processzor: Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1300X vagy jobb
  • Memória: 8 GB RAM
  • Videokártya: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 580
  • Valós idejű sugárkövetéshez: GeForce RTX 2060
  • DirectX 11
  • DirectX-kompatibilis hangkártya


Ajánlott gépigény:

  • OS: 64-bites Windows 10
  • Processzor: Intel Core i5-8600K / AMD Ryzen 7 2700X vagy jobb
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videokártya: Nvidia GeForce GTX 1080Ti / AMD Radeon VII vagy jobb
  • Valós idejű sugárkövetéshez: GeForce RTX 2080
  • DirectX 11/12
  • DirectX-kompatibilis hangkártya
12 komment - szólj hozzá!