Íme, a Control gépigénye és első mellékküldetése

  • Írta: sirdani
  • 2019. július 17.
  • Gépigény
Link másolása
Aki valós idejű sugárkövetéssel szeretné élvezni a Remedy legújabb alkotását, az alaposan felkötheti a nadrágját, el fog kélni az újabb generációs processzorok és a leggyorsabb Nvidia-kártyák nyers ereje.

Az Epic Games Store adatlapján bukkant fel a Control gépigénye, melynek egyik érdekessége, hogy nem követeli meg a DirectX 12-t, DirectX 11-gyel is vígan futtathatjuk majd a játékot, amíg nem a látvány maximalizálása lesz a célunk.

A PC-s verzió optimalizálásáról ugyan még nem sokat tudunk, ám az mindenképpen árulkodó, hogy a korábbi felvételek szerint a készítők igazán sok energiát fektettek az olyan, egyelőre kizárólag PC-n elérhető grafikai funkciókba, mint a valós idejű sugárkövetés. Ha pedig mindez nem lenne elég, akkor még ott van a 21:9-es arányú képernyők támogatása, a teljesen személyre szabható irányítás, a felső korlát nélküli képfrissítés, illetve a G-Sync és Freesync támogatása.

Időközben pedig az IGN-nek hála egy 4K-s felvétel is napvilágot látott a Control első mellékküldetéséről, amihez hasonlóra egyébként a Remedy korábbi játékaiban (így például az Alan Wake-ben és a Quantum Breakben) még nem volt példa.

A Control augusztus 27-én rajtol el PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.

Minimum gépigény:

  • OS: 64-bites Windows 10
  • Processzor: Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1300X vagy jobb
  • Memória: 8 GB RAM
  • Videokártya: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 580
  • Valós idejű sugárkövetéshez: GeForce RTX 2060
  • DirectX 11
  • DirectX-kompatibilis hangkártya


Ajánlott gépigény:

  • OS: 64-bites Windows 10
  • Processzor: Intel Core i5-8600K / AMD Ryzen 7 2700X vagy jobb
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videokártya: Nvidia GeForce GTX 1080Ti / AMD Radeon VII vagy jobb
  • Valós idejű sugárkövetéshez: GeForce RTX 2080
  • DirectX 11/12
  • DirectX-kompatibilis hangkártya
12.
12.
user101
A Max Payne 1-et leszámítva minden Remedy játék anyagi bukta volt! Miért majd pont ez nem lesz az? Akkor meg nem tök mindegy? :)
11.
11.
adamsfamily
Most vagy ennyire bitang lesz ez a játék,ami ránézésre nem úgy tűnik,vagy bazira elfelejtették,hogyan kell játékot optimalizálni.
Az Alan Wake és a Quantum Break nagy kedvenceim,de ezt vagy kihagyom,vagy 300 Ft-ért majd Xboxon pörgetem ki Game Pass-el.
9.
9.
crytek
Quantum Brakenek is (asszem 2016os) már kellett az 1060-980Ti szint hogy 60 fps körül szaladgáljon.. Azóta eltert 3 év semi gond ezzel a gépigénnyel
4.
4.
Ez mi a pöcs? Semmit nem látok belőle, csak hogy életcsíkokat húznak a képernyő közepére és puffog minden. Hú, ez most nagyon nem fogott meg engem és ez a fajta így megvalósított pofázás sem nyűgözött le előtte. Ha valakinek tetszeik, hát hajrá, én nem tudom mi ez.
2.
2.
PaprikaJancsi
Vagyis AMD vonalon, a minimum gepigenyhez egy 60ezer forintos kártya kell, az ajánlotthoz pedig egy 250ezer forintos. Nem kicsit nagy ugrás ez? :D Tudják a Remedynél, hogy van a két kártya között pár további modell?
1.
1.
Macifasz
Azért ez nálam még mindig vicc kategória, hogy a valós idejű sugárkövetés csak a 2080-as RTX kártyákon működik jól, a többin vagy szarul vagy kb. sehogy. :-/ A játékra kíváncsi leszek, bár nekem helyenként még mindig picit sterilnek és lelketlennek tűnik, de ne legyen igazam. A Quantum Break is tetszett, pedig a gameplay videók alapján attól se voltam elájulva.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...