Grafikai tuningot kapott a Batman: Arkham Asylum

Egy rajongónak, egészen pontosan Zach Jaegernek hála megkezdte az Unreal Engine 4-re költözését a 2009-ben megjelent zseniális alkotás. Ugyan már az eredeti játék is remekül festett, az új projekt még erre is képes rálicitálni.

Jaeger egyébként az assetek modellezésére a Blendert használta, majd a Substance Painterben ruházta fel őket részletesebb textúrákkal. Az eredmény - noha még csak pár folyosó készült el - tényleg ígéretes lett.

A 2009-ben megjelent Batman: Arkham Asylum eredetileg Unreal Engine 3-at használt, és noha az új videó rávilágít, hogy milyen sokat dobna a látványon egy modernebb grafikus motor, egy remaster- vagy remake-verzióban mégsem érdemes reménykedni, mivel a fejlesztés mögött álló Rocksteady egy teljesen új projekten dolgozik.

A Batman: Arkham Asylum egyébként PC-n, PlayStation 3-on, Xbox 360-on, PlayStation 4-en és Xbox One-on is elérhető. Ha valakinek kimaradtak volna eddig a Rocksteady fejlesztette trilógia részei, akkor érdemes lehet a beszerzésükkel szeptemberig várni, amikor ugyanis elrajtol a Batman: Arkham Collection.

14 komment - szólj hozzá!