Nem az újrajátszhatóságra épít a Control

  • Írta: sirdani
  • 2019. augusztus 12.
  • Hír
Link másolása
A cél sokkalta inkább a játék világának és rejtélyeinek alaposabb felfedezése lesz, és mivel a narratív csavarok és megoldások elsőre fognak igazán nagyot ütni, így New Game Plus módra sem érdemes várni.

A játék rendezője, Mikael Kasurinen a PlayStation Blogon mesélt részletesebben a hamarosan érkező Control fejlesztéséről.

Elmondása szerint „ebben a játékban még annál is több fejtörő lesz, mint amennyit eddig csináltunk összesen. Ez az egész arról szól, hogy egy kalandot akartunk készíteni a játékos számára, egy világot, tele rejtélyekkel és csodákkal, melynek a felfedezését és megismerését jutalmazzuk. Annak érdekében, hogy mindezt elérhessük, olyan fejtörőket kellett készítenünk melyek belepasszolnak ebbe a világba, és annak a pillanatnak a kontextusába, amikor találkozunk velük. A sokszínűség érdekében többféle fejtörővel készülünk, lesz, amelyik a narratív részletekre fókuszál, és olyan is akad, amely a játékmechanikára és a fizikára.”

„Ahelyett, hogy egy 'újrajátszható' játékot csináltunk volna, inkább egy olyan világ megalkotására koncentráltunk, amit folyamatosan felfedezhetünk. El kellett fogadnunk, hogy rengeteg olyan menő részletet készítünk, amit sokan sosem fognak megtalálni. Ez egy olyan dolog, amivel sokszor találkozhatnak majd az általunk kreált világban az emberek.” Az egész játék nem az ismétlésről szól, hanem arról, hogy a tartalmat a készítők úgy építsék fel, hogy a játékos élvezze a felfedezést, képes legyen átérezni azt, hogy a legapróbb részleteknek is önálló és fontos jelentése van.

A Control augusztus 27-én érkezik PC-re, PS4-re és Xbox One -ra - a számítógépes változat frissített gépigényét erre találjátok.

16.
16.
crytek
#15: Nincs összefüggés a leírtakban.
15.
15.
Obi Wan Kenobi
#11: Úgyis bundleba veszed 5 év múlva, akkor nem tök mindegy? :D
14.
14.
FrankBlack
#8: Engem elsőre beszippantott a QB. Elkezdtem Xbox-on gamepass-ban, de aztán megvettem pc-re, mert a 30 fps, és a homályos, elmosódott, fátyolos kép baromira zavart. Pc-n újranyomtam az első pár órát, és nem volt unalmas másodjára sem.

A gunplay nekem nagyon bejön. Eddig én még nem használtam tűzharc közben a spéci képességeket, nekem úgy jobban adja, és eddig még nem volt muszáj. Kb. felénél tarthatok, és remélem később sem lesz muszáj használni. Amúgy sztem jó kis haladós game. A logikai, és platformer elemek, meg a tűzharcok kellemes ritmusban váltják egymást, nem túl nehéz, nem frusztráló. Az atmoszféra meg nagyon ott van. De hogy ebből a Control-ból mi lesz arról fingom sincs :) Ez már lehet nem nyeri el a tetszésem.
12.
12.
FrankBlack
#9: A Max Payne 3 nálam is nagy favorit. Épp mostanában is tolom. Rendszeresen előveszem egy kis arcade mode lövöldözésre. Nem tudom megunni annyira jó a gunplay, és az egész game. Max karaktere, a hangulat, a pályák, hangok, zene, bullet time, kill cam, euphoria engine, fizika, stb. Az egyik legjobb TPS shooter ever
11.
11.
crytek
Ami jó játék hiába nem ad semmi az újbóli végigjátszás mégis az ilyen jó játékok azok amiket ha szeret az ember nem rest 8-10+ végigjátszást belerakni.
Főleg ha az ember nem a trágyadomb epicbe tolja őket akkor még az acsik megszerzésével is lehet magunkat kihívások elé állítani :)
10.
10.
#7: En nekem nem, az uvoltott a folytatasert, olyan erzes volt, hogy epphogy csak a tortenet bevezetojet kapizsgaltuk.
9.
9.
manderel
#6: A legutóbbi Max Paynet imádtam, azóta se jött ki olyan TPS ami megközelítette volna számomra. Tartok tőle, hogy ez sem fogja.
8.
8.
godach
#6: Másodjára szippantott be a QR. Első próbára egy unalmas, túlefektezett valaminek gondoltam. Másodjára viszont nagyon nem bántam meg, hogy adtam még egy esélyt neki. Nem szimpla tps, kell hogy használd és jól használd a képességeid.
A Max Payne megjelenése és utána is, zengett a villág tőle. Megérdemelten. Szóval, csak ért valamit.
6.
6.
GemForge
Ha játékmenet megreked a Quantum brake, vagy "mentsúristen" a Max Payne szintjén akkor tényleg nem fog sokat érni az egész.
4.
4.
Dízel
Jó ez így. Kell a story, az ad köntöst egy játékvilágnak, amit felhúzva magaköré tudja csavarni a játékost.
1.
1.
elgeri
Áhh, miért nem lehet teljesen lineáris játékokat csinálni? Akkor lehet is vezérelni a történéseket, és nem is marad ki semmiből a felhasználó.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...