Ilyen lehet a sugárkövetéses next-gen grafika?

Persze nem kell túlságosan nagy dolgokra gondolni, csak néhány modder ráeresztette a valós idejű sugárkövetéssel kibővített Reshade-et pár egészen friss AAA-s játékra. A látvány egészen izgalmas lett.
  • Írta: sirdani

Kommentek

#48
#43: Ja a grafika... Azokona gépeken az minden volt csak nem fika.
Tolid fullba megint a kretént ahogy szoktad pitya. :) Nem, nem értesz. És youtube vid alapján AI elemzés.. :)

Ez a szorakoSZtató... :)
#47
#46: Én is ilyesmiket hallottam/olvastam (mármint amit írtál az első bekezdésben).

Egymás mellé téve biztos nagyobb különbség lenne közte és más képet mutatna, de nekem kicsit olyan mintha egy tisztességes HDR lenne (nyilván nem a tükröződésekre értem). Ez onnan is jutott most eszembe, hogy én úgy érzem, a HDR-től sokkal többet kapok, mint amit kaptam a 4k lehetőségétől vagy mint ahol jelenleg áll a realtime ray-tracing. Nem is feltétlen a látvány miatt, hanem a látvány javulása nem igen járt semmilyen teljesítménycsökkenéssel.
#46
#45: Én főleg a sok particle számítására gondoltam. Új trendek szerint a régi cpu helyett gpu-val számoltatnak és így sokkal de sokkal több particlet tudnak szimulálni egyidőben, mint azelőtt(most) meg tudnak cpu általi számolással. Szóval túltolt robbanások várhatóak játékokban.

Egyébként nekem személy szerint tetszik a division ambient occlusion és a tükröződés ray tracingje. Nincs túltolva, mint sok játékban, ahol olyan a padló, mintha 5 másodperce mosták volna fel, vagy más tükröződések túl vannak tolva. Azt válaszolta a készítő, hogy 12 fps-t áldoz érte 1080-on. Mondjuk arra már nem válaszolt, hogy milyen felbontáson és mennyiből, de annyira nem vészes az erőforrásigénye.
#44
#43: Pont, hogy jelenleg arra megy az áttérés, hogy minden fizikát a gpu számoljon, mert egyszerűen fizikailag képtelen rá a cpu.
#42
#41: Mielőtt újabb épületes baromságokat hordanál össze az AI-ról, fizikáról meg a többi dologról kisregény formájában ajánlom x360-on a Red Faction-t a Havokkal (beza máig az egyik legjobb fizikával operáló játék), és a Black című játékot ps2-n... Máig az egyik legjobb AI-t felvonultató játék. De ez a gen.. Ez kevés erre.. :D
#41
#40: "A jelenlegi konzolgeneracio tokeletesen alkalmatlan mind fizikara mind normalis ai-ra."

:DDD
Egy 10+ éves konzol alkalmas volt... Egy pentium 3 alkalmas volt... De egy mai konzol nem. Szakadok. :D
#40
#34: Megint marhaságokat hordasz össze kisregény formában pitya, fingod nincs azegészről aFear leírásból egyértelmű.. :D
#39
Remélem, hogy az új következő generációs kép megjelenítő grafikus tömb kártyák ezzel a sugár követéses megjelenítéssel új világot hoznak a személyi számítógépekre készült játékok világába, de remélhetőleg a tartalom is bővül és nem csak a csata királyi típusok jelennek meg, hanem új játéktípusok és új szellemi tulajdonok is.
#35
#33: A HL2-ben eléggé a játék szerves része volt a fizika akkor is, amikor az ellenfelek jelen voltak. Jól ki lehetett használni a tereptárgyakat ellenük attól függetlenül is, hogy a gravity gunnal hozzájuk vágod.
#32
Én szeretem ha a grafika is fejlődik de ezek a videók a vicc-kategóriában is gyengék.

"Ilyen lehet a sugárkövetéses next-gen grafika?" A válaszom röviden: Nem.
#31
#29: Ne kötekedj már, förtelem.
#30
#26: GTA V?
#29
#28: Nem is akarod utánozni? Akkor te nagyon nagy fiú vagy. Biztos elengednek már otthonról este 9-ig is. Mi?