Take-Two: jön a fotórealisztikus játékok kora?

A GTA és a Red Dead Redemption mögött álló vállalat ügyvezető igazgatója szerint a next-gen konzolokkal tényleg olyan látványt alkothatnak a fejlesztők, ami vetekedni fog a valósággal.
  • Írta: sirdani

Kommentek

#32
Aha! Rage engine 52.6!
#30
Nyarlako!
Igen, elvileg a kèk fèny ha direktbe kapja az ember akkor szemrontò is lehet, viszont halvànyan a falra irànyìtva nekem bejött anno. Most vegyes zöld-sàrga verziòt hasznàlok, de csak amiatt, mert meguntam a kèkes hàtteret.

VerIstvan!
Tudod hogyan oldottam meg nàlam a legolcsòbban?
Vettem 1200 ft-èrt egy 1-mèteres fehèr led szalagot, mely tetszès szerint levàlaszthatò egyèbkènt az adott pontjain, ìgy most 8-db-os csìk vilàgìt ( trafò kell hozzà 12 v-os, volt otthon ) mely ledeket rajta befestettem üvegfestèkkel a megfelő színűre. Nem èg le mert alig van hőhatàs, plusz a szìnek sem irritàlò erőssègűek, amolyan pasztellek. Sok szìnt kipròbàltam, jelenleg az àltalam emlìtett zöld-sàrga tetszik a legjobban. ( vàltòkapcsolòval variàlhatò a db-szàmuk, meg a színük. Szeretek kìsèrletezgetni na! :) Kiskoromban pl mindig a tűzzel jàtszottam, piromàniàskènt volta szàmon tartva.
#29
HDR és HDR között hatalmas különbség van. Készülék és játék szempontjából egyaránt. Van nekem is, amelyik játéknál nem jött be. De pl. a Detroit esetében a HDR pl. nagyon testzett. Megnéztem kikapcsolva és egy mosott rongy volt hozzá képest. Pl. Battlefieldekben viszont használhatatlan volt számomra. Semmilyen kalibrálással nem tudtam életképessé tenni.
#28
#26: Pont a kék a legfaraszrobb a szemnek, én borostyán szint hasznalok.
#26
Nyarlako!
Nem emlìtetted, csupàn megjegyeztem ezt a funkciòt, szebbè/elethűbbè tudja varàzsolni az adott làtvànyt.

VerIstvan!
Köszi a javìtàst, utòlag belegondolva valòban, a HDR nem a szìnek miatt olyan amilyen. Nekem egyèbkènt ( tudom jàtèkprogram függő ) nem jön be a hdr hatàs, làttatàs terèn tùl harsàny, kissè èletszerűtlen. Nappal vilàgos szobàban viszont pofàsan is mutathat. ( mindig sötètben este jàtszom, a tv mögött falra vetìtett LED hàttèrvilàgìtàs mellett. Mindenkinek ajànlom, a szemet pihenteti, ès nem tùlzàs a tv kèpe mèg szebben megmutatkozik. Zöld vagy kèk szìn a legjobb )
#22
#21: Nem tudom hol írtam bármit élsimításról, de a crt szintet még mindig nem sikerült megközelíteni se kontraszt, se elmosódás terén.
#21
Nyarlako!
Van olyan kèpbeàllìtàsa a tv-nek, hogy az èlsimìtàst 4-variàciòban lehet àllìtani, ès mèg rengeteg funkcio van ezen kìvül benne. Haverok mikor meglàttàk plazmàn a RDR 2-t nem hittek a szemüknek, azt hittèk az ùj boxon jàtszom. Èrdekessèg, hogy minden jàtèknàl màs ès màs kèpi beàllìtàst kell eszközölnöm, hogy a megfelelő minősègi, szàmomra ideàlis kèpi hatàst làssam. A hdr sem hiànyzik ( nem tudja, 7-èves tv ) mert a színek ha akarom olyan èlènkek, ami teljessèggel pòtolja azt. Rettegek mikor adja be a tv az unalmast, nem szìvesen vàltanèk lcd tv-re, igaz az oled-ek màr profik, csak mèregdràgàk ugye. Milla körüli ami màr komoly.
#20
Nyarlako!
Èn egy komolyabb plazmàn nèzem, annàl nagyon jò a gyorsmozgàsos megjelenìtèsi èrtèk, de ha gyàrilag a jàtèkokban adott ez a problèma mit sem èr a kìvàlò input lag èrtèk. Na ja lcd, egyik màsik gyatràn muzsikàl ez ügyben hallottam/tudom. Minden èrzèkèny szemű igènyes gamernek plazma tv-t javasolnèk a jàtèkhoz, a szìneket ès kontrasztokat amit ezen tv-k tudnak csak a minősègibb lcd-k közelìtik meg minősègben, vagy azok sem. Anno beszüntettèk a gyàrtàsukat mert sokat esznek hm... Attòl függ mennyi a vilàgos szìn csak akkor, igaz tèlen egèsz jòl fűt. :)
#19
#18: Minden LCDnek eleve van elmosódása, azzal nem lehet mit kezdeni. De mikor erre még rá a motion blur na az gyalázatos tud lenni.
#18
Nyarlakò!
Igen, többen àllìtottàk ezt hogy direkt van kèpelmosòdàs, szàmomra rohadt bosszantò, hiszen pl a shooter jàtèkoknàl a gyorsabb kameramozgàs ezt felerősìti, keresem az ellenfelet, de csak akkor vàlik làthatòvà, mikor megàllìtom a kameràt, addigra sok esetben nekem meszeltek. A gamer vilàg egyik legfeleslegesebb, legbosszantòbb megoldàsa szerintem, a szemet is ronthatja valòszìnűleg. Ahol kikapcsolhatò mègis ez a funkciò, ott sem teljesen szűnik meg sok esetben a mosòdàs.
#17
Meg néhány játék esetén jó lenne ha a programozó megnézné a mellette ülő kollégát, hogyan is néz ki egy emberi lény :D
#16
#13: A retek elmosódast direkt teszik ra és csak pár játékban kikapcsolható...
#13
A konzolok màr most is sokra kèpesek, viszont a jàtèkokat kèszìtők ezt kevèsbè hasznàljàk ki, kivètel a RDR 2-volt, ami megmutatta, hogy mit is lehet kihozni a mostani konzolokbòl.
Az ùjabb generàciòs konzoloknàl a stabil 60 fps, ( full hd ) megfelelő èlsimìtàs, a kèpelmosòdàs minimalizàlàsa ami fontos volna , mert hiàba szèp, ès rèszletgazdag egy jàtèk, ha kifolyik az ember szeme 10-perc utàn. A legtöbb jàtèkos ezt igènyelnè ahogy olvastam màr szàmtalanszor. Az okos AI egy màsik kèrdès, ez komplexebb dolog, szintèn fontos sokaknak.