Nem sok fejlesztőt érdekelt a G2A megoldása

A G2A júliusban felajánlotta, hogy kifejleszt egy kódblokkoló alkalmazást, amellyel a fejlesztők megakadályozhatnák, hogy az egyes letöltőkulcsaikat a piactéren keresztül árulják. Mindezt azonban feltételhez kötötte.

A G2A által felvetett alkalmazással a fejlesztők letilthatnák bizonyos letöltőkulcsok értékesítését a piactéren, így például nem lennének továbbértékesíthetők a tesztelésre és a nyereményjátékokra kiadott kulcsok, amelyek az oldal szerint a visszaélések leggyakoribb formáit jelentik.

Mivel azonban egy ilyen eszköz lefejlesztése költséges szerinte, ezért egyetlen feltételhez kötötte az elkészítését: amennyiben egy hónap alatt egy gyors regisztrációval száz fejlesztőcég jelzi, hogy nyitott erre a megoldásra, akkor belevágnak a munkálatokba. A határidő augusztus 15-én járna le, a G2A szerint azonban a listájukra mindössze 19 fejlesztőcsapat iratkozott fel eddig:

  • Beer Money Games
  • Bossa Studios
  • CCP Games
  • Crimson Leaf
  • Deep Silver
  • Dirty Beast Games
  • Dynart
  • Electrocosmos
  • Farom Studio
  • Fox Byte Games
  • Hound Picked Games
  • MetalBear
  • Modoka Studios Entertainment
  • Moonlight Mouse
  • Nyaargh
  • SimaGames
  • Squidpunch Studios
  • Tate Mutimedia
  • Troglobytes Games


Habár a G2A meghosszabbította a határidőt a hónap végéig, egyelőre nagyon úgy néz ki, hogy az eszköz nem fog elkészülni. A cég azt is jelezte, hogy a jövő heti Gamescomon további egyeztetéseket tervez a fejlesztőcsapatokkal annak érdekében, hogy elejét vegyék a visszaéléseknek.

10 komment - szólj hozzá!