GC 2019: Újabb Sony-játékok jöhetnek PC-re

Elképzelhető, hogy a Journey és a Quantic Dream játékai után újabb PlayStation-exkluzívok költöznek majd át PC-re, legalábbis erre utalt egy interjúban Shawn Layden. Külön érdekesség, hogy ezúttal házon belüli fejlesztésekről van szó.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#38
#36
#6: Nyarlako, ez egy hülyeség, minden régebbi pc játék futtatható újabb pc-ken is, a legtöbbhöz nem kell sok extra, amik dgvoodoo és 32 bit mód ellenére sem indulnak ott jön a képbe a PCem vagy a 86box amik teljesen támogatják a 3Dfx, DOS 6.22-es, Win98-as korszakot.
#35
#6: Mi a játék címe? Lefuttatom én.
#33
#31: Lehet igazad van, mondjuk az új Age of wonder 20 euró alatt van PC re a legolcsobb helyen, míg PSre 45 euró...
De biztos van ilyen is olyan is.
Csak azt akartam mondani, hogy nem 2005 van.. Már nem egyértelmű az, hogy a PC drágább, ha mondjuk 4-5 éves időtartamot nézel.
#32
#29: Hát, határeset. Én egy éve vettem egy összerakott PC-t 110k-ért, nem ultrán, de qva szép beállításokkal eddig minden oké. 150%, hogy a pcmr rajongók levedlett eszközeiből tákolták össze, engem ez nem érdekel.
Ok, ebben nincs benne a monitor és egyéb perifériák, de a konzolok árában sem tüntetik fel általában a tv-t, mert "az úgyis van". Nálunk igen, máshol már kifejezetten ritka.
#30
#29: Egészen biztosan nem... Persze Pcn olcsóbbak a játékok... Persze konzolon lehet adni, venni őket...
Szóval... Sok változós a történet
#29
#17: Ezt én úgy fogalmaznám inkább, hogy egy konzol day1 árán nem biztos, hogy össze tudsz rakni egy olyan PC konfigot, ami a teljes generáció alatt kiszolgál.
#28
#27: Így ahogy mondod. Kiegészíteném azzal, hogy a legnagyobb előnye a konzolnak az API kialakításából ered (libGCM). A konzolon a grafikus kártya elérése sokkal gyorsabb, és itt sokkal gyorsabb alatt több nagyságrendre kell gondolni, mondjuk 10x gyorsabb elérésre, de esetenként akár több-tíz, vagy akár 100x is lehet a különbség. A különbséget az adja, hogy a konzolnál a program az API-n keresztül közvetlenül éri el a gpu-t, míg a pc-n az API drivereken keresztül teszi ugyanazt. Hosszabb út, több számolás. Ez egy folyamatábrán így néz ki:

konzol - https://prohardver.hu/dl/cnt/2013-06/98968/konzolprogram.jpg
PC - https://prohardver.hu/dl/cnt/2013-06/98968/pcprogram.jpg

Ezért van, hogy a konzol ugyanazt megcsinálja kisebb erőforrással. Tervezik PC-re is az API-k hatékonyabbá tételét, csak hát ahogy említetted is, a változó hardverkörnyezet miatt ez nem igazán akar összejönni, jobb esetben is kompromisszumokkal. Ilyen pc-s libGCM szerű API volt az Intel-féle Larrabee, ami aztán nem jött be.
#20
#1: A legnagyobb húzócímet a sony nem engedi el. A fix hardver az előny nem pedig hátrány a fejlesztésnél hiába gyengébb, a jól optimizálás miatt.Van egy erős pcd nem tudod kihasználni! Gondolj bele a god of wart átültetni ps4 ről ps4 próra és optimizálni egy év volt egy fejlesztő gárdának, hogy stabil és szép legyen a maxot kihúzták a gépből!Pc ez szinte lehetettlen a sokféle konfig miatt.