GC 2019: 48 perc az RTX-es Minecrafttal

A Mojang és az Nvidia néhány szerencsés számára kipróbálhatóvá tette a valós idejű sugárkövetéssel felvértezett Minecraftot az idei Gamescom során, melyről most két videót is kaptunk.
  • Írta: sirdani

Kommentek

#7
SEUS mod bőven elég, nem kellenek ilyen ray szarságok.
#6
Na ehhez a sz@rhoz aztán nagyon fontos a trészing.... Édes jó istenem
#5
10 percnél van az elefánt a porcelánboltban. Kapcsolgatja az RTX-et és rájössz, hogy egy kicsit sötétek lettek a betlterek. Van itt path tracing franc tudja mennyi visszaverődéssel, de pl 10:22 nél is áll egy ablak mellett, meg egy másikkal szemben és nemhogy nappali világosság nincs a szobában, de semmilyen világosság nincs. Mondjuk egy barlangban jó lehet. Kint jól néz ki és biztos erre is készülnek majd művek, amiket érdemes lehet látni.
#4
#2: Hát ja. Ez olyan mint amikor rá jöttek hogy lehet fekete fehér filmet kiszínesíteni. :D
Az új színes fényképeknél nem lehet látni hogy RGB helyett Adobe RGB szín skálát használ. Jó formán nagyítóval kell mutogatni .D
#3
Igazából itt majdnem minden asset-tet másra cseréltek, és betették mellé a raytracinget. Valószínűleg raytracing nélkül is szép lenne, de ha lekapcsolják és ezeket az asset-teket hagyják bent, akkor ott is nagyítóval kell keresni majd.
#2
#1: Látványos volt az a Quake2 esetében is, csak egy negyed százada megjelent játéknál, ahol a bevilágítás mai szemmel azért elég kezdetleges, 10 évvel ezelőtti technológia is látványos lett volna.
#1
Első RTX játék, amelyen tényleg sokat dob az újítás, és nem "nagyítóval" kell keresni a különbséget.