GC 2019: Nagyon ijesztő lesz a Moons of Madness

Az IGN a Gamescomon készített interjút a Funcom két képviselőjével, Natascha Rööslivel és Eirik Nergaarddal, akik rengeteg mindent elmesélnek a Rock Pocket Games Marson játszódó lovecrafti horrorjátékáról.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#3
#2: a Silent Hill szerintem valóban átesett a ló túloldalára, sokkal nehezebbek és logikátlanabbak voltak a puzzlek és így a játék rovására ment, de a Resident Evil azért még ha púzlizni is kellett sokszor mindig olyan kontextusba rakta az egészet hogy a konstans para ott legyen hogy "na vajon ha ezt belerakom ebbe akkor jönni fog egy óriáspók?" vagy ilyesmi... és akkoriban még a Cápa is horror filmnek számított, sokan majdnem szívrohamot kaptak tőle, szóval ilyen hogy óriáspók, óriáskígyó, Tyrant, Nemesis tuti a kisgyerekeket éjjel ébren tartotta mert nem mertek aludni :D
#2
#1: SH mint félelmetes meg összesofás...LOL majd egyszer videózd már le, hogy te vajon mivel játszhattál. A silent hillek inkább voltak "puzzle megoldásokról dolgok keresgélésről" híres mint a befosásról.

A jump scare meg az alap emberi reakcióra épít ami telitalálat így kell ezt minél több erre épülő game-et
#1
hú de félelmetes, kb mint a five nights at freddys :D Létezik még manapság olyan horror játék ami ne a jumpscarekkel és az orrodig-se-látsz-olyan-sötét-van elemekkel akarna beszaratni? Mint mondjuk a Silent Hill ahol nem kellett se sötétség se jumpscare és mégis mindenki összefosta a bokáját :D