Megkapta utolsó előzetesét a Blair Witch

És ezzel együtt hivatalosan is elrajtolt a Black Hill Forest sötét kalandjait feldolgozó pszichológiai horrorjáték. Vajon a régi démonjainktól kísértve milyen mélyre merészkedhetünk a rejtélyekkel teli rengetegbe?
  • Írta: sirdani

Kommentek

#77
#76: Kutyussal mi lett a végsőkig cipelted? :)
#76
Megvolt végig... és hááát, nem szakadt meg a ciklus... :)

Szerintem jól van adagolva az egész: nagyon jó, hogy nincs telepakolva felesleges, olcsó jumpscare-el ( az annyira kiábrándító és ócska, amikor atmoszféra építés helyett csak feleslegesen ijesztgetnek ). Logikai részek, tárgykeresés nem túl bonyolult, nagyjából az adagolás és történet vezetés is rendben van. Egyetlen helyszín van aminél azt éreztem, hogy egy kicsit indokolatlanul túl van nyújtva ( bár értem miért csinálták )...
#75
#62: Á, én ilyennel csak úgy játszom, ha mellettem van a lányom. Én gyáva vagyok. Ha kicsit félelmetes a zene, menekülnék :)
#74
#62: Á, én ilyennel csak úgy játszom, ha mellettem van a lányom. Én gyáva vagyok. Ha kicsit félelmetes a zene, menekülnék :)
#73
#58: Köszi :)
#72
#69: Fogom, mert vonz be folyamatosan. Plusz a legelső filmtől a mai napig kiver a víz, hihetetlen hatásos még mindig és simán kenterbe veri a mai horrorok kb. 90%-át. :-D
#71
#67: Nekem az első is tetszett és bár volt benne jumpscare, nekem nem az hozta az igazi parát. Sunyulni a mocskok elől, sokkal adrenalin dúsabb élmény volt számomra.
#70
#68: Én csak egy órácskát töltöttem még a játékban. Viszont, igazából is voltam erdőbe és a recsegő, kapircsoló hangok már ott a frászt hozták rám. A játékban ez szintén jelen van, mint amikor a szél el kezd fújni. Pedig, nem vagyok egy fosos gyerek, de itt is azt mondtam, hogy jólvan ez így éjjel kettőkor, inkább benyomok egy két pasi és egy kicsi részt, aztán alszom ;)
#69
#68: Told még egy kicsit :)
#68
#65: Félreérthetően fogalmaztam, én se szeretem annyira, ha csak és kizárólag jumpscare elemekkel van telepakolva egy játék. Sőt. De a Blair Witch esetében számomra egyelőre az atmoszféra se működik igazán, pedig próbálkoznak keményen. Pl. az általad is említett Resi 7-nél működött ez a része is. Ott is volt jumpscare dögivel, de a nyomasztó hangulat és atmoszféra is nagyon átjött. Itt, az első 2 óra alapján, ez nem jön át. Persze lehet ez később változni fog.
#67
#63: Az Outlast 1-ben csak a jumpscare-ek miatt ilyedtél meg maximum. A második rész meg folyamatosan hozta a parát.
#66
#65: +1
#65
#64: Én meg pont, hogy jobban kedvelem, ha egy cím magával az atmoszférával tud kölcsönözni félelmetes hangulatot, és nem csak azzal, hogy random jumpscare-eket dob a játékos pofájába. Szerintem az egyik leggázabb, és értéktelen ijesztési forma. Ha például egy Toy Story-ban lenne egy rész, ahol halkan beszélgetnek és egyszer csak egy rohadt hangos, pofádba ugró játék megjelenik, is megijedsz. Ha valaki egy horror játéknál/filmnél azt hozza fel negatívumnak, hogy nincs benne nagyon jumpscare, az számomra az egyik legnagyobb pozitívum, mert tudom, hogy legalább megpróbálnak a fejlesztők valami értékkel, egy megalkotott történettel, helyszínnel, cselekménnyel para hangulatot kölcsönözni, és nem ócska jumpscare-ekkel. Persze, azt sem vitatom, hogy néha jó tud lenni egy jumpscare (mint pl. Resident Evil 7-ben), de amikor egy játék teljes mértékbe csak arra építkezik (Five Nights Freddy) az számomra nem érték, hanem egy gagyiság.
#64
#62: Nekem még csak 2 órám van benne, de egyelőre én is többet ásítottam, mint paráztam volna. Ott van pl. a Man of Medan, ami szintén nem rendelkezik nagy parafaktorral, de legalább vannak benne jól működő jumpscare elemek, amik fülessel játszva eléggé megtudnak ugrasztani. :-D Ellenben itt semmi ilyesmi nincs. Amikkel operál, az nálam nem ijesztő vagy félelmetes.
#63
#62: Általában az hogy kb nem történik semmi nem szokott befosatni..Pedig adott lett volna telepakolni jump scare-el főleg azokon a részeken amikor kb semmit nem láttunk a képernyőn csak a kamerán át nyomokat stb...
Mondjuk van aki az alien isolationtól összefosta magát, + Outlastot is ide mondják szóval már semmin nem lepődöm meg.
#62
#60: Cryteknek látod nem jött be. Őt nem fosatta be... Crytek kemény. Légy olyan, mint Crytek
#61
#57: Jó játék amolyan walking sim +. Sokkal jobb lehetett volna ha megcsinálják hogy félelmetes is legyen. Sajnos zéró ilyen van benne. 1-2 jumpscare elfért volna ami fosat ,de még az se volt... 1-2 helyen nyomasztó ,de ez kevés egy horror játékba..
A game a mivolta miatt akármennyi résszel folytatható ,remélem hallunk is róla még és félelmetesre fogják megcsinálni
#60
#57: Én még az elején írtam róla.
#59
#58: Ja, arról nem is beszélve, hogy nem vagyok egy ijedős típus, de ez a gém para rendesen!
#58
#57: Szvsz jól sikerült, kell gondolkodni rendesen itt-ott. A grafika is nagyon szép, a story is jó lett. Ajánlott kategória!