Control - miért fontos a sugárkövetés?

A Digital Foundry legújabb videójában egy lenyűgözően alapos grafikai analízist kapunk arról, hogy pontosan mit is jelent az Nvidia valós idejű sugárkövetése a Control esetében, és milyen mértékben képes megváltoztatni a látványt.
  • Írta: sirdani

Kommentek

#30
#29: Annyira vehemensen véded a Raytracinget, talán az Nvidia titkárnője bevett a nadrágodból 20 centit?
Viccet félretéve:
Figyelembe tudsz venni más véleményt is? Mert eddig bárki másképp gondolt valamit azonnal ment a veszekedés.
#23
Miért fontos a Ray Tracing-et sugárkövetésnek írni? Akkor a PC is személyi számitógép legyen.
#20
Ez most kicsit olyan mint amikor kezdtek megjelenni a 3D kártyák. Akinek futotta rá annak volt szebb, gyorsabb látvány, a többi meg sw renderrel nyomta.... Aztán szépen mainstream lett, sőt "kötelező", az sw render ki is került a játékokból. Majd ez is olcsóbb, és ezzel egyúttal népszerűbb is lesz, aztán majd "alap". Én mindig azt mondom, hogy egy új dologgal nem lehet úgy előjönni hogy az full kiforrott, olcsó.... Először minden drága, és vannak gyerekbetegségek, de ha már piacon van, a fejlesztő legalább pénzt lát már belőle....
#19
#17: :D
#16
Idiótaság ez a ray tracing. Alig látható, a Control meg szar játék is.. mi több.. fosh.. Kettő együtt gyilkos kombó, nem ajánlom senkinek
#15
#14: De, lemaradás van. Mivel olyan mintha jó törés modellnél elfejetették volna hogy hogyan kell csinálni. Rengeteg AAA cég hiába öl milliókat a játékba, attól még az animációk nevetségesek, a fizika szintén, szinte minden játékban az hogy a vér egyszerűen elszublimálódik a levegőben. Inkább a fizikán, animációkon kellene fejleszteni, ezek sokkal fontosabbak mint az rtx.
#13
#12: De ezekben túlságosan is le vannak maradva, pl: Versenyzős játékokban szánalmasan rosszak a törés modellek, gyakran konkrétan még a Flatout 1 szintjét se képesek elérni, a száj mozgás is néha kriminálisan rossz, pl: Andromeda, a Doom pedig arról szól hogy ÖLJ, erre a vér eltűnik a levegőben, de miért? Nem azt akarom hogy valósághűen folyjon le a földre (habár ma már lehetséges), de az kész nevetséges hogy a vér egyszerűen elszublimál a levegőben, erre még a Fable 3 is képes volt, azóta 9 év telt el, és még mindig ugyan itt tartunk.
#11
#9: Pedig valahol igaza van, ez tök látványos meg minden, de vannak ennél fontosabb dolgok. PL: Mai napig több AAA játékban pocsékok az animációk, még ma is előfordul az hogy nem létezik a fizika, vagy hogy a vér csak úgy eltűnik a levegőben. (KHM, Doom) Ezeken szerintem sokkal fontosabb lenne javítani mint az RTX-en.