Control - megkezdődtek az optimalizációs javítások

Noha a Remedy csapata ismét egy igazán izgalmas alkotást tett le az asztalra, technológiai oldalról nézve azért komoly optimalizációs problémákkal futottak össze a játékosok lépten-nyomon. Ezen fog változtatni az új patch.

Az 1.03-as javítás az előzetes ígéretek szerint komoly optimalizációs frissítést hoz magával, így a teljes játék során jóval stabilabb élményt és magasabb másodpercenkénti képkockaszámot várhatunk majd.

Persze itt nem áll meg a sor, mert emellett búcsút inthetünk PC-n a DirectX 11/Direct X12 használatából eredő összeomlásoknak, és finomhangolják a UI-t is, így most már nem lesz probléma az ultraszéles monitorokkal sem.

A patch hatására minden platformon kikapcsolhatóvá válik a Film Grain és a Motion Blur is - utóbbival kapcsolatban érdekesség, hogy az Alan Wake PC-s rajtjánál is sokan szidták a túlságosan is elmosódott kép miatt a fejlesztőket, melynek hatására ott is utólag tették kilőhetővé az effektet.

A Control 1.03-as számot viselő frissítése PlayStation 4-en a mai napon aktiválódik, míg a PC-s és Xbox One-os játékosoknak egy nagyon picit még várnia kell rá. A játék grafikai sajátosságairól az alábbi cikkünkben találhattok további érdekességeket, míg a tesztünket itt olvashatjátok róla.

6 komment - szólj hozzá!