TGS 2019: 49 percnyi Death Stranding a láthatáron

Azt eddig is tudni lehetett, hogy a Death Stranding ott lesz a Tokyo Game Show-n, viszont Hideo Kojima vadonatúj tweetjének hála most már azzal is tisztában vagyunk, hogy milyen formában; készen álltok 49 perc játékmenetre?
  • Írta: sirdani

Kommentek

#23
https://www.gamekapocs.hu/hir/64609/tgs_2019_death_stranding_infok_es_egyoras_demo

Csak kiderült, hogy mekkora LÚZER az ürge és az MGS5 is miatta lett olyan amilyen...

Gratulálok okostojások ! :)))
#20
#19: Ha te azon még tudsz izgulni, akkor lehet... A DS ben legalább mernek kísérletezni, ha működik majd ha nem, ezt még nem tudhatjuk. Viszont az már borítékolható, hogy pl. az új AC ban ugyanazok a dolgok fognak visszaköszönni mint a többi AC ban.
#18
#17: Nem szépítem, de én már most tudom, hogy szívesebben fogom kipróbálni ezt mint a huszadik AC-t, vagy Far Cry-t.
#16
#15: Mondjuk lehet, hogy pont az adja majd meg a világ varázsát, hogy kietlen. Megaztán a különböző terepviszonyok leküzdése sem mindennapos egy átlag openworldben. Ha ez a kettős jól működik majd és nem válik unalmassá hosszú távon sem, az már fél siker. A harc nem nagy szám az tény, de nem is mutattak meg minden fegyvert, eszközt, vagy ellenfél típust, ahogy a térképről sem tudhatjuk, hogy milyen tájegységek lesznek még.
#14
"tömény izgalomra számíthatunk majd" - maaajd kiderül
#13
#12: Az MGS 5 egy félkész játék volt, amit nagyban befolyásolt az akkorra már gusztustalankodásig fajuló Konami-Kojima kapcsolat, és az, hogy Kojima egy 3-4 év alatt lefejleszthető játékot úgy 5-6 alatt hoz össze kényelmesen, és a Konami fosni akarja a játékokat magából, nem évekig ülni egy projekten.

Ismétlődő küldetések, félkész világ és történet. De magában a játékmenetben szerintem nagyon jó ötletek voltak és rengeteg olyan apróság volt, ami elképzelhetelten a játékok 99,9%-ban (elkábítod az őrt, aki belefullad a tócsába ami akkor keletkezik miután elered az eső, és így riadóztatás lesz a vége mert megtalálják, nem pedig felkel magától 3 perc elteltével, hogy wtf, pl.). És szerintem maga az akció rész is élvezetes volt és egyed küldetést azért aránylag változatosan megtudott az ember csinálni.
#12
De még így is fennáll a lehetősége, hogy van a játékban egy egy óra hosszú jól megcsinált jelenet az elején, amiből mutat majd 49 percet, a játék meg nem olyan lesz.

Az MGS5 is úgy kezdődött, hogy volt egy egy órás jól megcsinált MGS játék az elején, aztán utána jött a "kietlen üres séta". Legalább is köze nincsen a játék megvalósításának az elejéhez.
#11
Túlfujt üres lufi, irritáló over-hypeal körüllengve, egyesek áltan már szektába tömörülve áhitattal tömjénezve. Ez a kodzsima style. A játékról meg nem tudunk semmit. Már ha egyáltalán játék lesz és nem egy walking simulatorba öltött interaktív mozi...
#10
#9: A napokban megjelent videókat teljesen ignoráltam már. Az elvontsága és a hangulata (!!) eddig is bejött. Kiváncsiság is megvan. Nekem ennyi elég.
#9
#2: Kojima(/Konami) ilyen szempontból mindig egy f*sz volt. Zéró figyelmeztetés nélkül nyomtak ki anno full spoileres cut scene videókat is MGS-ból.
#6
#4: Hát azért AAA játékoknál szerintem nem olyan gyakori. Összesen szerintem már több óra videó volt, ha ez jellemző, akkor elnézést, de szerintem nem.
#5
#3: Több millió dollárt költ a Sony zsebéből. Jó lenne, ha nem magának csinálná csupán.
#4
YanezModerátor
#2: Rengeteg játékról raknak ma már ki gameplay felvételeket a megjelenés előtt. Ebben nincs semmi új, ez most a divat.

Hát reménykedjünk, hogy az a gameplay nem csak létrázásból meg cgi moziból fog állni!