TGS 2019: 49 percnyi Death Stranding a láthatáron

Azt eddig is tudni lehetett, hogy a Death Stranding ott lesz a Tokyo Game Show-n, viszont Hideo Kojima vadonatúj tweetjének hála most már azzal is tisztában vagyunk, hogy milyen formában; készen álltok 49 perc játékmenetre?
  • Írta: sirdani

Kommentek

#23
https://www.gamekapocs.hu/hir/64609/tgs_2019_death_stranding_infok_es_egyoras_demo

Csak kiderült, hogy mekkora LÚZER az ürge és az MGS5 is miatta lett olyan amilyen...

Gratulálok okostojások ! :)))
#22
#21: Ha ez a játék nem jönne PS-re és nem lenne Kojima, szarrá szét lenne fikázva...
#21
#20: Mi itt a nagy újítás...mi a kísérlet. Ha az hogy egy monoton sétaszimulátort csinálnak nulla izgalommal egy dögunalmas kietlen tájon.. Hát nagy kisérlet...
#20
#19: Ha te azon még tudsz izgulni, akkor lehet... A DS ben legalább mernek kísérletezni, ha működik majd ha nem, ezt még nem tudhatjuk. Viszont az már borítékolható, hogy pl. az új AC ban ugyanazok a dolgok fognak visszaköszönni mint a többi AC ban.
#19
#18: Hajrá, a 48 perc alapján az AC minden percébe több izgalom szorult...
#18
#17: Nem szépítem, de én már most tudom, hogy szívesebben fogom kipróbálni ezt mint a huszadik AC-t, vagy Far Cry-t.
#17
#16: Kár szépíteni. Ehhez képest az RDR 2 világa és utazásai egy csoda....
#16
#15: Mondjuk lehet, hogy pont az adja majd meg a világ varázsát, hogy kietlen. Megaztán a különböző terepviszonyok leküzdése sem mindennapos egy átlag openworldben. Ha ez a kettős jól működik majd és nem válik unalmassá hosszú távon sem, az már fél siker. A harc nem nagy szám az tény, de nem is mutattak meg minden fegyvert, eszközt, vagy ellenfél típust, ahogy a térképről sem tudhatjuk, hogy milyen tájegységek lesznek még.
#15
Kint van a 48 perc...
A 48 percből kb 15 perc videó a többi gameplay.
Lássuk a gameplay-t... Séta.. És séta... És séta... Kietlen kopár üres tájakon ahol nemhogy NPC, egy kurva darab madár sincs. Néha létrával tovább jutsz... Cipelünk egy baszomnagy táskát ami láthatóan kurvanehéz.. De a folyó elsodorja mint a szart velünk egütt, fentmarad a vizfelszínen.. :D
Agyonbonyolított menük és olyan fantasztikus lehetőségek, mint sapka vagy napszemüveg felvétele..
Néha jön egy borzalom gagyi harc. Lassú, nevetséges, segghülye AI ellen... Aztán mehet tovább a séta a kietlen semmibe...

Kíváncsian várom azokat a játékot felsztároló embereket akik például a Rdr2-t megszólták a szerintük idejétmúlt harc, valamint a sok lovaglás miatt, egy ilyen videó után hogy tudják tovább sztárolni ezt az unalmas fost... Ott legalább egy élő lélegző világ volt körülöttünk és zajlott az élet. Itt csak séta és séta... A harc meg...
Ennyit Kojimáról továbbra is, ez jelen formában egy középszar valami lesz amit a videók, talán a sztori meg a szokásos sonyex felsztárolás pláne Kojima felszopkodása majd felértékel évezred játékának...
Sokkal többet reméltemígy megjelenés elött...
#14
"tömény izgalomra számíthatunk majd" - maaajd kiderül
#13
#12: Az MGS 5 egy félkész játék volt, amit nagyban befolyásolt az akkorra már gusztustalankodásig fajuló Konami-Kojima kapcsolat, és az, hogy Kojima egy 3-4 év alatt lefejleszthető játékot úgy 5-6 alatt hoz össze kényelmesen, és a Konami fosni akarja a játékokat magából, nem évekig ülni egy projekten.

Ismétlődő küldetések, félkész világ és történet. De magában a játékmenetben szerintem nagyon jó ötletek voltak és rengeteg olyan apróság volt, ami elképzelhetelten a játékok 99,9%-ban (elkábítod az őrt, aki belefullad a tócsába ami akkor keletkezik miután elered az eső, és így riadóztatás lesz a vége mert megtalálják, nem pedig felkel magától 3 perc elteltével, hogy wtf, pl.). És szerintem maga az akció rész is élvezetes volt és egyed küldetést azért aránylag változatosan megtudott az ember csinálni.
#12
De még így is fennáll a lehetősége, hogy van a játékban egy egy óra hosszú jól megcsinált jelenet az elején, amiből mutat majd 49 percet, a játék meg nem olyan lesz.

Az MGS5 is úgy kezdődött, hogy volt egy egy órás jól megcsinált MGS játék az elején, aztán utána jött a "kietlen üres séta". Legalább is köze nincsen a játék megvalósításának az elejéhez.
#11
Túlfujt üres lufi, irritáló over-hypeal körüllengve, egyesek áltan már szektába tömörülve áhitattal tömjénezve. Ez a kodzsima style. A játékról meg nem tudunk semmit. Már ha egyáltalán játék lesz és nem egy walking simulatorba öltött interaktív mozi...
#10
#9: A napokban megjelent videókat teljesen ignoráltam már. Az elvontsága és a hangulata (!!) eddig is bejött. Kiváncsiság is megvan. Nekem ennyi elég.
#9
#2: Kojima(/Konami) ilyen szempontból mindig egy f*sz volt. Zéró figyelmeztetés nélkül nyomtak ki anno full spoileres cut scene videókat is MGS-ból.
#8
#7: Remélem úgy lesz és megmutatja hogy az MGS V csak egy durva tévedés volt. Hamarosan kiderül,de amit eddig mutatott az sajnos nem ezt támasztja alá...
#7
#2: Nem szeretem Kojimát, de ez valahogy nekem eddig felkeltette az érdeklödésemet.
Hogy milyen lesz hiába találgatjuk, lehet szar, de az is lehet hogy tenyleg valami nagyot villant.
#6
#4: Hát azért AAA játékoknál szerintem nem olyan gyakori. Összesen szerintem már több óra videó volt, ha ez jellemző, akkor elnézést, de szerintem nem.
#5
#3: Több millió dollárt költ a Sony zsebéből. Jó lenne, ha nem magának csinálná csupán.
#4
YanezModerátor
#2: Rengeteg játékról raknak ma már ki gameplay felvételeket a megjelenés előtt. Ebben nincs semmi új, ez most a divat.

Hát reménykedjünk, hogy az a gameplay nem csak létrázásból meg cgi moziból fog állni!