Gondos kézzel készülnek a Cyberpunk missziói

Nem kell tartanunk attól, hogy a CD Projekt RED a minőség helyett a mennyiség mellett döntene, ha a Cyberpunk 2077 küldetéseiről van szó. Procedurálisan generált tennivalók helyett minden küldetést kézzel komponálnak meg.
  • Írta: szlav

Kommentek

#17
Hát a generált küldetések az újrajátszást manapság egyátalán nem befolyásolják. Szerintem.
Addig el sem jutok általában, mert a játékok felénél beleunok mostanában mindenbe.

Witcher 3 missionjai meg hiába voltak lineárisak, a választási kényszer és a kiváló produceri munka miatt bizony az újrajátszás itt kipipálva. Akkor most melyik is a jobb?

Egy jó könyvet is el tud az ember akár többször is olvasni, hiába ismeri már a történetet.
#16
#15: Javítás: Én a Witcher 3 Hearts of stone kijátszása óta én előrendelő vagyok a Cyberpunk-nak.
#15
Én a Witcher 3 Hearts of stone előrendelő vagyok mert amit ott letettek az asztalra valami zseniális. Rég nem szórakoztam ilyen jól. Egyik hülledezésből a másikba estem pedig nem ma kezdtem RPG-vel játszani...és szerintem ők se mert valamit nagyon tudnak :D
#14
#4: Pontosítanék: azok az egybites "radiant" küldetések csak az adott frakció/guild/stb. fő sztorijának teljesítése után, esetleg reputáció húzó jelleggel jöttek be a képbe, miután teljesítettél több száz másik, manuálisan scriptelt főbb eseményt. Kvázi ez tette lehetővé, hogy a világban maradhass, mert nem fogyott el a teendő. Még akkor is, ha a feladatok tényleg faék egyszerűségű "öld meg/hozd el" jellegű szarok voltak, de sok embert ott tartott az adott világban.
#13
Ennek örülök, a Witcher 3-ban maguk a mellék küldetések elképesztő szinten voltak, remélhetőleg ez most sem lesz másképp.
#12
#7: Hopp tényleg. Áprilist akartam írni, csak kb satu részeg lehettem. :)
#11
#10: Itt egy rövidített hír erről: https://www.google.com/amp/s/gamerant.com/all-cyberpunk-2077-quest-types/amp/

De az itteni cikkben be van linkelve az eredeti, nagyon hosszú interjú, amiben bővebben foglalkoznak vele.
#10
#7: Belsős infó, vagy csak te így gondolod?
#9
"Procedurálisan generált tennivalók helyett minden küldetést kézzel komponálnak meg."
El is várjuk.:)
A random generált megoldások egytől egyig a játékok pöcegödrei. Ha küldetésekről van szó,egysíkű monoton ismétlődés. Ha térképről,tájról akkor pedig minden artot és egyediséget nélkülöző műszarok.... Ez volt a No Mand Sky halála is többek között ami bár mostanra összeszedte magát úgy ahogy,de sosem lesz olyan mint amilyennek promózták, pont a random procedurált megoldások miatt...
#8
Ha annyi forintom lenne ahányszor elmondják, hogy a játékban úgy oldhatod meg a dolgokat ahogy akarod...
#7
#5: 2020. április 16-án jelenik meg a CP2077, nem pedig augusztusban... és ez a küldetéscsinálás is már nagyrészt múltidő. Pláne, mivel lassan elérnek a béta-fázishoz.

A hírhez még annyit tennék hozzá kiegészítésképp, hogy a küldetések ugyanolyan módon épülnek majd fel, mint ahogy azt a Witcher 3-ban láthattuk. Lesz a fősodor, ami mind hosszúságban és kidolgozottságban is igen magas szinten fog állni, majd ezek mellé párosulnak be a mellékküldetések, melyek közül lesznek olyanok, amik bizonyos tekintetben köröket vernek majd a fősztori küldetéseire és összességében ezen mellékszálak lesznek hivatottak áthatóbban bemutatni a világot, karaktereket, frakciókat, technológiákat, stb. Valamint lesznek még az ún. 'pár perces' küldetések / aktivitások is, amik szintén a Witcher 3 sémájára épülnek.
#6
2077 augusztusára gondoltál?
#5
Érdekes, mi, hogy Augusztusban itt a játék és még csak most csinálják a játékot.
#4
#3: Skyrim, Fallout 4 pl végtelen random generált questekkel.
#3
amugy melyik jatekokban van pl ez a random generalt dolog?
#2
A random generált szarság az játékkészítés rákfenéje, teljes kreatív deficit és ujrajatszhatosag helyett egyszer sem élvezetes két működő agysejtnél többel.
#1
Jaj de jól hangzik reméljük olyan is lesz!