Jól fut a Modern Warfare PC-s bétája

Legalábbis több tesztelő és benchmarkoló oldal is erre a következtetésre jutott; egy GeForce RTX 2080 Ti segítségével például könnyűszerrel elhagyták a 60 fps-es korlátot 4K felbontás mellett, ami az utóbbi időkben már-már ritkaság.

Egészen pontosan a DSOGaming csapata készített egy mélyreható tesztet a Call of Duty: Modern Warfare PC-s bétájával, mely az eddigiek alapján teljesen elfogadható optimalizációval rendelkezik. Persze a dolgot némiképp árnyalja, hogy a bétát több ponton is visszafogták a fejlesztők; a textúrák és a részecskék minőségénél például a „High” beállítás feletti opciók egyelőre le vannak tiltva, illetve rendszerint az egyjátékos kampány szokta jobban megterhelni a gépeket.

Továbbá komoly kérdés lehet még, hogy miként fog majd teljesíteni az alkotás a szombaton rajtoló 32v32-es játékmódban, ami olyan mértékben terhelheti a rendszereket, mint amit Call of Dutyk esetében még csak elvétve tapasztalhattunk.

A bétával kapcsolatban még érdemes megjegyezni, hogy indítás után a játék automatikusan 50 százalékosra állítja a „Render Resolution” beállítási opciót. Ez a funkció hívatott meghatározni a renderelt kép felbontását, 50 százalék esetében az általunk beállított felbontásnak csupán a felét rendereli le a játék, így a kép homályossá válik. Ennek elhárításához nincs is más teendőnk, mint a csúszkát 100 százalékra (vagy ha rendelkezünk elég számítási teljesítménnyel, akkor még feljebb) húzni, és máris éles képpel vághatunk bele a csatába.

A nyílt hozzáférésű bétára sem kell má sokat várnunk, a béta hivatalos gépigényéről korábban az alábbi cikkünkben számoltunk be.

12 komment - szólj hozzá!