The Last of Us: Part II - ügyelj a pulzusodra!

A Naughty Dog társvezetője, Anthony Newman a Polygonnak adott interjúban elárult egy újabb érdekes részletet a The Last of Us folytatásáról, amiben ezúttal már a szívverésünknek és a pulzusunknak is szerepe lesz.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#23
#22: Arról amit az ellenségek keresőmechanizmusáról írnak, a Hitman játékok jutottak eszembe. Persze ezzel semmi baj nincs, jól is hangzik.
#21
DeKor!
Bizony, a RDR 2-ben szèpen megoldottàk, imàdom is, persze nem csak emiatt! Ott inkàbb a lopakodàs ami hiànyoktòl szenved, suttyomban leigàzni a több főből àllò ellenfelet lehetetlen, valaki èszrevesz ha bizonyos tàvolsàgon belülre kerülök. A jàtèk direkt harcra generàlja a jàtèkost. Ok tudom, ez nem taktikai shooter game, de azèrt kicsit fura ez a megoldàs. Tegnap is nyomtam este, időlassìtàs nèlkül sikerült kitisztìtani egy 17-főből àllò banditatàbort az egyik erdei volt sajàt tàbor helyèn egy nagyobb hàz körül. Itt volt az utolsò előtti csapatunk pihenőhelye.
Valòban ötletes lesz, ha az vàrhatò lihegès terèn, mint amit leìrtàl a TLOU 2-ben.
#20
#19: A Division2 is looter shooter, mégis fényévekkel élvezetesebb mint az 1. Pont annyival kevésbé bulletsponge-ok az ellenek, hogy sokkal élvezetesebbé és izgalmasabbá teszik. A Div1 számomra a világ egyik legunalmasabb, monotonabb grindfeszt szarsága, amikor az első 4 szaros sarki gettónéger ellent is már 14 tárból kellett lelőni. A 2-nél ez már csak 5-6 tár. :)
#19
#17: Pontosan, Division egy looter-shooter, ez a lényege. Kvázi egy TPS Diablo. Embertelen mód elkapott most a második rész:D
#18
#17: *még mindig NEM szimpla
#17
#15: A division még mindig szimpla shooter játék, ugyan úgy nettó baromság felróni hogy egy tár kell egy ellenfélbe mint mintha a Skyrimnek rónád fel miért nem hullik el mindenki egy baltacsapástól.... Nem "botrányosan szar" hanem rpg/akciórpg.
#16
#14: Igen, akartam is írni, hogy itt nem egy szimpla stamináról van szó, hanem egy láthatatlan, a gamer ösztöneire építő megoldásról, amiben elkezdesz egy újfajta információra figyelni a megszokottak helyett, amire építhetsz a játék folyamán. Valószínűleg ilyenből lesz több is majd még.
És sokan szeretik manapság használni az immerziót, de szerintem valahol itt kezd el valódi értelmet nyerni a beleélés.
#15
#3: Kapásból eszembe jut az Uncharted 4, de csak magasabb nehézségi fokozatokon. Egy fejlövés, vagy max 2 jól célzott testlövés elég (kivéve a golyóállósoknak), de ugyanakkor Drake is szinte azonnal meghal, ha eltalálják.
Ezzel az a gond, hogy ha ez lenne az alap, a játékosok zöme sosem tudná befejezni ezeket a játékokat.
De egyetértek, hogy a Divisionös/Assassin's Creedes megoldás botrányosan szar, amikor egy tárat kell az ellenfél fejébe ereszteni, hogy lemenjen a hp-je nullára, vagy hússzor kell ledöfni, lenyilazni, az nagyon kellemetlen és siralmas megoldás.
#14
#12: No ez viszont ha benne lesz kifejezetten jól hangzik.
#13
#4: Ott a Days Gone, ott ledarabolhatod egy baltával a korcsok kezét-lábát-fejét. De ha nagy erejű fegyverrel lősz rájuk (mondjuk egy shotgunnal), és nem találod el rendesen, előfordul, hogy olyankor is lelövöd véletlen egyik kezét. De szétdurranthatod teljesen az ellenfelek fejét is. Megtántorodás, hanyattesés alap. Van, hogy annyira megszédülnek, hogy hanyattesés után fel sem tudnak állni egy ideig, maximum térdelni tudnak.
#12
Érdekes, egy másik interjúban nem egészen ezt mondták. Azt mondták, hogy a pulzus megemelkedésének és a levegő kapkodásának hangos zihálás lehet a végeredménye, amit a clickerek meghallhatnak. Ezért vigyáznunk kell, hogy bizonyos helyeken ne hozzuk olyan helyzetbe a karaktert, hogy zihálnia kelljen.
Ugyanakkor az ellenfeleink is zihálnak, ha megfuttatjuk őket, tehát lehet taktikázni ezzel a játékmeneti elemmel, mert őket is ugyanúgy meghallják a clickerek, ha hangosan kapkodják a levegőt.
#11
#9: Amúgy bocs, csak azért volt mert a múltkor ilyeneket vizionáltál hogy a ND megreformálja a jatekipart valami forradalmi újdonsággal és az súlyos volt.
Attól függetlenül hogy sonygger vagy mint az atom nincs veled semmi bajom csak ilyen geci vagyok.
#10
#9: Nekem pont az a bajom hogy az elsőt imádtam, és attól tartok egyszer volt Budán kutyavásár.
Pont hogy én is azt akarom hogy jó legyen, ha hidegen hagyna szarnék bele de amit eddig láttam az pont nem last of us eddig az én szememben.
#9
#8: Nem, csak várom mert az elsőt nagyon szerettem. Bánt téged vagy én bántottalak meg valamivel hogy mostanában állandóan gúnyolódsz velem? Megértem hogy neked egy Ribi-Ribi többet ad és nem szólok be miatta, mindenkinek megvan amit preferál. akkor miért romtanám el a másik örömét?
#8
#7: Igen, ami Jézus második eljövetelének a gaming megfelelöje lesz, tudjuk.
#7
Fain, csoroghatnak az infók tőlem hetente is. Mégiscsak a kibszott TLoU 2-ről van szó!
#6
#5: Ja, abban legalább volt. Ez az egyik dolog amiben nemhogy elöre de visszafejlödés van. Meg ha valakit felrobbantunk gránáttal akkor ott repülö végtagokat, belsö szerveket, vért és húscafatokat akarok látni amik beterítenek mindent nem raytracinget, chromatic aberrationt meg lens flaret.
#5
YanezModerátor
#3: Soldier of Fortune rulez.
#4
Nyarlako! 3#
Anno nagyon tetszett nekem, mikor a Resident evil 4-ben a meglőtt ellenfelek meghàtràltak sebzèskor ( bossoknàl asszem' nem ) sőt kezüket/làbukat le lehetett szakìtani shotgunnal ( uhh, jol emlèkszem? ) A fejükről nem is beszèlve. Igaz, aztàn cseppfolyòssà vàltak, majd felszìvòdtak. Na az nem tetszett! :/