Detroit: Become Human - túl a 3 millión

És még hol van a vége?! Éppen csak kezd esedékessé válni, hogy végre kiderüljön a játék PC-s átiratának megjelenési dátuma, miközben a PlayStation 4-es verzió újabb mérföldkövet átlépve még mindig hasít.

Kommentek

#36
#33: Ott a pont!

Néha jól esik ilyes fajta játékokkal is játszani és nem csak az agyatlan lövöldét tolni. Nem mondom hogy sok óra van ezekben de mindenképp megéri az àrát vagy megvárni a ps pluszos ingyenest.
#35
#34: Jók ezek így, ahogy vannak. Nem véletlenül sikeres a Telltale féle Walking Dead, a Heavy Rain, Beyond 2 Souls, Man Of Medan, Until Dawn, Life Is Strange és még rengeteget lehetne sorolni. Előfordul hogy nem mindig az agyatlan akcióhoz van az embernek kedve, hanem egy minimális akcióhoz és több sztorihoz. Következő lépcsőfok már az RPG ahol kiegyenlített a sztori és az akció.
#34
#33: Jobb lenne tényleg csak a döntéseket hozni a felesleges qte nélkül.
#33
Látom vannak még olyan agyhalottak akik nem ismerik az interaktív film fogalmát. Mindig is népszerű stílus volt, nem kell állandóan tüzelni meg ugrálni, elég csak döntéseket hozni magával ragadó történetekben.
#32
#27: Ez a stílus meddig megengedett még Yanez?
#31
#29: Lol...
#30
#28: Annyira nem mint a nevelésed Pitya. Te olvastál már valaha klotyópapír leíráson túl mást? Kétlem.. :)
#29
#27: Úr Isten.
Valamiben egyet értek veled.

Mondjuk én alapból rá vagyok kattanve a hard scifi-re (Heinlein, McDevitt, Herbert... ), így iszonyat gáznak éreztem a Detroitot, kb. tiniregény szintjét üti meg.
#25
#9: +1
#24
#23: Transistor sztoriját szerintem egyféleképp lehet, legalábbis én úgy tudtam. Oké, hagy helyet a fantáziának is azért, na meg a Dark soulsban azt szeretem hogy direkt kissé hézagos és magam tudom kiszínezni a hiányzó részeket a fantáziámmal, viszont ad az egészre egy keretet.
Nietzsche egy fasz, nem minden egzisztenciális kérdés hozzá vezethetö vissza, Taro saját stílusa sokkal inkább érvényesült benne.
SOMA beteg jó sztori volt, de mint játék sajnos hulladék.
Ha meg már jó sztori játékok amik játékmenetben sem szégyenkezhetnek meg müvészi értékben Bastion, Pyre, Hollow knight, Nihilumbra megvoltak?
#23
#21: Elég csak a SOMA egzisztencializmust erősen feszegető történetére, az Amnesia 2 társadalomkritikájára gondolni, vagy, hogy a Nier: Automata mennyit merített Nietzsche munkásságából. De ott van a Transistor többféleképp interpretálható története, vagy, hogy a Brothers: Tale of two sons milyen zseniálisan volt képes elmesélni egy szívbemarkoló történetet szavak nélkül, pusztán a látványra alapozva. Plusz a From software játékok pályadizájnja is megérne egy misét, ami építészeti szempontból van elég magas szinten, ezt még a művtöri tanárom is elismerte szakdolgozat védéskor, és ő sanszosan messze okosabb, mint mi együttvéve. Most így hirtelen ennyi jut eszembe intellektuális videójáték címszó alatt, bár gondolom te 2001: Űrodüsszeiát nézel reggel meló előtt, Sátántangót meg vacsora közben, akkor lehet ez neked így is kevés. Én mindenesetre képes vagyok meglátni a mögöttes értéket is az - arra alkalmas - játékokban a puszta szórakozáson felül, bocsánat, ha ezzel megnevettettelek vagy ilyesmi...
#22
#6: Nem baromság, csak kb. olyan, mint amikor akciófilmet fikáznak, hogy sok benne a lövöldözés, az autós üldözés, a csöcsök és a káromkodás. :)
#21
#20: Intellektuális videójáték.
Az igen.
#20
#17: Pff.. akkor nem játszottál még intellektuális videójátékkal haver, semmivel nem marad le a többi médiumtól e téren, aki még mindig ezt hiszi, az nagyon lemaradt a Doomnál, vagy a CS 1.6-nál. Most kicsit máshol tart a naptár;)
#19
#17: ott a pont
#18
#16: dehogy
#17
Videojàtèkokkal jàtszani alapbol nem túl intellektuell tevèkenysèg, úgyhogy nem làtom a helyèt az arcoskodàsnak...