Death Stranding - rajtunk áll az NPC-k sorsa

Sam Bridges sokkal több egy egyszerű postásnál, hiszen az ő vállaira nehezedik az amerikai társadalom sorsa. A grandiózus utazása során azonban olyan döntések is várnak majd ránk, amelyek közvetlen hatással lesznek az emberek jólétére.
  • Írta: szlav

Kommentek

#31
#29: Igen ez így van. Az lett volna
a legoptimálisabb!
#30
#28: A papírmasé wildlands jobb nála? Nincs több mondanivalóm. Megint túlzásokba esel.
#29
YanezModerátor
#27: A gameplay mechanika az Isteni! Az összjáték viszont egy idő után repetitív. Én is azt mondom, hogy rosszat tett a sorozatnak az ow. Ezzel a mechanikával kellett folytatni a régiféle stílust.
#27
#24: Van igazság abban amit mondasz de kurva szélsőséges vagy. Gondolom nagy mgs fan voltál, a sztori nem felelt meg az elvárásaidnak és csalódtál. Pedig a többihez képest pusztán gameplay szempontjából messze a legjobb. De megértelek. Viszont a 8 pont az reális, nem felszopás, aki ennél is alacsonyabbat ad neki az már lehúzó, túlzó leszopás.
#26
YanezModerátor
#25: Már többször is megértettem, hogy középszer a játék. Én most a sztorira értettem, hogy nem kell az ördögöt a falra festeni, mert nem sokban különb a többi MGS-étől, de itt az ow miatt túl lassú volt az adagolás, s emiatt 50 óra után sokak számára frusztráló lett az egész a járkálós/lovaglós játékmenet miatt. Ha viszont pl megnézed yt-n összevágva a sztorit, plusz hozzávesszed a kazikat, akkor megérted, hogy egyáltalán nem volt rossz a történet, de a játékmenet tönkrevágta.
#23
YanezModerátor
#21: Pont annyi buktató volt benne, mint mindegyik részében. Az MGS széria egy amolyan fantázia sztori tele természetfeletti dolgokkal, így annyi buktatót és baromságot lehet belelátni mindegyik részébe, amennyit csak akarsz. Azzal egyetértek, hogy a leggyengébb MGS rész volt, de azért még nem kell az ördögöt a falra festeni.
#22
#18: Pl mert gamplay is king? Kibszott kreatív dolgokat lehetett benne csinálni.
#20
YanezModerátor
#18: A sztorija is jó volt, ha részletesen követted, a magnókazikat is meghallgatva. Csak az ow miatt túl lassúra sikeredett az adagolása és ez megölte az élvezhetőségét.
#19
YanezModerátor
#15: MGS3 az egy mestermű, de az első része is az. A negyedik is rohadtul jó munka! Sőt!
#17
Szerintem sincs semmi baj azzal, hogy nem lesz gyors utazás. Sőt, ez fogja megadni a játék sava borsát, főleg ha sok apró részlet lesz, környezetváltozás és miegymás. Várjuk ki a végét.
#16
#15: UI.
Az MGS3 nem csak egyszer pörgött ki nehézségi szintenként nálam hanem 30x a "Europian Extreme lett a kedvencem".
#15
#14: Őszintén mennyi FOB-ot építettél??
Mert ha mondjuk egyet sem akkor nem tudhatod hogy mi a baj igazából a játékkal, ezért a 7pontos értékelés részemről, pedig mondhatom elég nagy rajongója vagyok a szériának.
A MGS3 Sneak Eater-t minden fokozatban kitoltam az összes "Kerotan Frog"-ot kilőttem azokat is minden fokozatban és végigtoltam ölés nélkül is a játékot.
Az MGS5 hiába új meg csili-vili messze nem ütött akkorát mint anno a 3.rész PS2-n nem hogy ennyiszer nem tolnám ki az 5.részt még másodszorra sem állnék neki.
#14
#12: Az lehet hogy kicsit túl volt tolva de attól még simán egy 8 pontos jó játék és messze van a szartól ahogy páran beállítják.
#13
#11: Mégis mit tudtál csinálni az MGSV-ben? Bazi nagy játéktér, lakott terület alig, ellenséges bázisok ugyan akadtak, de azokat hiába pucoltad ki, mire legközelebb arra jártál, újra mindenki ugyanott volt. Konkrétan fikarcnyival sem volt jobb, mint a Ghost Recon Wildlands, pedig az is legfeljebb társaságban szórakoztató. Nem mondom, hogy a lopakodás nem volt jó egy ideig, de mikor már sokX órája ugyanazok a küldetések ismétlődnek (főleg, mikor a végén már SZÓ SZERINT ismétlődnek) csak más helyszíneken, akkor unalmassá válik.