Sugárkövetéses stúdiót alapít az Nvidia

Úgy néz ki, hogy beváltotta a hozzáfűzött reményeket a Quake II RTX, olyannyira, hogy az egyik friss álláshirdetés szerint az Nvidia egy külön stúdiót szentel a régebbi játékok sugárkövetéses feljavítására.

A hivatalos honlapon közzétett állásajánlat olyan fejlesztők jelentkezését várja, akik szívesen foglalkoznának régebbi játékokkal, melyeket a „sugárkövetés korszakába” kellene bevezetniük, persze úgy, hogy szigorúan csak a látványhoz nyúlnak hozzá, az eredeti játékmeneti megoldásokat pedig érintetlenül hagyják.

Egyelőre nem tudni, hogy vajon melyik játékok lehetnek majd a Lightspeed Studios első célpontjai, de a legtöbben a Doom 3-at, és az 1998-as Unrealt emlegetik. Az biztos, hogy játékosként mindegyikkel csak jól járhatunk; a Quake II RTX például amellett, hogy az alapjáték mellé ingyen tölthető, tényleg képes volt feldobni az 1997-es alkotás látványvilágát. Az már más kérdés, hogy a játék futtatásához legalább egy GeForce RTX 2060-ra van szükségünk, de még egy RTX 2080-at is képes néhol megizzasztani.

12 komment - szólj hozzá!