Havi 12 fontos előfizetést indított a Fallout 76

Megérkezett a Fallout 76 legújabb frissítése, amely végre engedélyezi a privát szerverek létrehozását. Igen ám, de ezt a Bethesda egy 12 fontos prémium havidíj mögé zárta néhány egyéb hasznos tárgy társaságában.
  • Írta: szlav

Kommentek

#42
A kiadóknak és a befektetőknek is egy a lényeg, a pénz.
Ezért nem lepődök meg ezen a híren.
Az inkább meglepő, hogy még játszik valaki az ilyen állapotú játékokkal és még fizetni is fog.
#41
#37: Miért? A Skyrimet fossá tejeltették 38 újrakiadással és eleve a legjobb indulattal is középszerű volt, a Fallout 4 már konkrétan szar volt és csak keresztül nyomták vele a fizetős modokat. Jelenleg a Fallout 76 az, ami 100%-ban képviseli a Bethesda hozzáállását. Jelenleg reményre semmi ok Starfielddel vagy anélkül. Amíg akkorát nem buknak anyagilag, hogy a fal adja a másikat, folytatják azt az irányt, amit elkezdtek. Teljesen leszarják, mennyi negatív sajtót kapnak, amíg ez nem csapódik le a bevételekben is, ahogy az EA, ActiBlizz, 2K, Epic is.
#40
#38: Nekünk is baj mert ezek miatt kúszik mindenbe bele ez a rendszer, van elég birka aki fizet.
#39
Hab
#38: Nem a rendszer a szar, hanem a tartalom hiánya, és megintcsak nem kötelező fizetni.
#38
#33: Az a te bajod ha ilyen szar rendszert támogatsz.
#37
Hab
#36: Szerintem várjuk meg a Starfield-et, ha az nem hoz egy remek játékot, akkor kezdhetünk aggódni a TES miatt is.
#36
#35: > Én inkább azokat az embereket sajnálom,akik hittek ebben a játékban és megjelenéskor megvették és bizalmat szavaztak ennek a félkész foshalmaznak.

Na, már nem idióták, már "csak" emberek? :DD

> Bethesda semmi mást csinál,csak váltogatja az üzleti modelleket,hogy csökkentse a pénzügyi bukását.

Amikor pénzügyi bukásról beszélsz, akkor nem is állhatnál messzebb a valóságtól. Nyilván nem kerestek annyit vele, mint a 30+ millió példányszámú Skyrimmal és a kitudja mennyi számban eladott újrahasznosított Skyrim SE-nel, de bőven visszahozta az árát és rakott is rá egy kellemes bónuszt már az első hónapban.

És ez a legnagyobb probléma, hogy baromi sokat kerestek ezzel a játékkal (is) - a meglevő assetek felhasználása miatt a fejlesztési költségek is csökkentek eleve - így nincs meg az a kijózanító pofon sem, ami egy ordenáré nagy bukásból jönne és ami k*rvára kijárna már nekik. És emiatt fájhat a fejünk a TES VI miatt, mert ha csak bele nem áll a földbe a Starfield (spoiler alert: nem fog) addig nem nagyon lesz változás, se technikai, se felfogás, se semmilyen értelemben.
#35
#34: Szerintem ebben a játékban ennek egy alap dolognak kellene lennie,tekintve hogy a világa tök üres,single player sztori nincs benne.Persze nem kötelező előfizetni rá.Én nem is vettem meg ezt a játékot,csak ingyenes hétvégén próbáltam ki.Amikor bedobták,hogy lesznek npc-k úgy voltam vele,hogy jövőre talán megveszem használtan bagóért.De így felejtős.Én inkább azokat az embereket sajnálom,akik hittek ebben a játékban és megjelenéskor megvették és bizalmat szavaztak ennek a félkész foshalmaznak.A bizalmukért cserébe kaptak egy csomó mikrotranzakciót és szemmel látható,hogy a Bethesda semmi mást csinál,csak váltogatja az üzleti modelleket,hogy csökkentse a pénzügyi bukását.Pedig anyagilag nem hiszem,hogy sokat fordítottak a fejlesztésre,főleg mert a Fallout 4-ben rengeteg játékmechanika alapja már megvolt.
Elég negatív volt ennek a játéknak a fogadtatása és jogosan.Régen csíptem a Bethesda játékait,de a legutolsó húzásaival lekörözte az EA-t,az Activision-t és a 2K-t.
#34
Hab
#31: Azért tegyük hozzá nem kötelező előfizetned, hívhatnánk ezt inkább privát világ bérlésnek. Ráadásul elég egy embernek bérelni, hiszen 7 másikat behívhat a világba, igaz csak addig online amíg a host is fent van, vagy egy vendég aki szintén tag.
#33
Hab
#32: Na és? ESO-ban is fizettem az alapjátékért, és minden teljesértékű kiegészítőért, mégis előfizettem. Ez egy müködő modell, a probléma az hogy nincs megfelelő támogatottság a játék mögött, és nem jön normális tartalom. Ha lenne tartalom, én bizony előfizetnék egy privát szerverre.
#32
#28: De lenne. Az hogy ajátékért fizettél.
#31
#29: Meg ha nem adták volna már el az elején teljesárú játékként,miközben egy félkész,bugos szar volt.Alapvetően ez a Fallout 76 a multiplayer mód ami a Fallout 4-ből hiányzott.Nem fogom megsajnálni őket,mert van egy rakás játék,aminek van multija,rendesen működik és nem havidíjas.
A Gta 5 online jó ideje működik és nem haltak még éhen a Rockstar-nál,a RDR 2 online is fél éve megy mégsem havidíjas.
Ezt az egészet ott baszták el,hogy mindent beígértek és a felét nem tartották be,utána meg a kutyának se kellett a játékuk,most pedig próbálják megfejni azt a minimális játékos bázist,ami még van.
A Bethesda ezzel szerintem végleg elásta magát,aki pedig ilyen formában megveszi ezt a szart,az egy idióta.
#30
#28: A (pre-)FO76 interjukban elmondta Howard, hogy a multiplayer adaptalasaval mar nagyon regota szemezett a csapat, csak egyszeruen az a nyomorult Gamebryo/Creation engine nevu elavult takolmany erre nem volt felkeszitve (most sincs, sic!).

A Zenimax ezert felvasarolta a BattleCry Studiost, csinaltak beloluk egy "Bethesda Game Studios Austint", hogy annak a multis veteran fejlesztoi hegesszek meg a motorjukat. Ez aranylag hamar meg is tortent, a FO4 altal hasznalt modositott Creation Enginebe beleeroszakoltak a multit lehetove tevo alrendszert/kodot.

Az alapkoncepcio az lett volna, hogy a jatekosok altal elfoglalt helyeken epitkezve (workshopokkal) mindenkinek lett volna bazisa, amelyet a tobbi jatekos tamadt/megnezett/stb. volna. Ez a koncepcio egyebkent a Skyrimban is benne volt mar, ott a stronghold rendszert hasznalta volna a jatek, de akkor ez meg csak egy kosza otlet volt.

Viszont, mivel ennek a kifejlesztese nem ket nap volt, es nem akartak a FO4 alapjait fejleszto Marylandi BGS es a multit hegeszto BGS Austin csapat miatt ket helyszinen fejleszteni a jatekot, igy az egesz multi koncepciot levagtak a FO4-rol es lett belole egy onallo a projekt, a FO76. Ezert is olyan felkesz, kvazi funkcio nelkuli - es emiatt csak opcionalissa valo - a FO4-ben a bazisepites, es ezert is talaltak meg a kliensben a multi kod egy reszet, amelyet jelenleg is probalnak eletre kelteni amator modderek.

Vagyis, a koncepcio es az otlet a teljesen sajat kutfobol szarmazott. Persze, a TES es FO kozosseg evek ota konyorogok a multiplayer lehetosegeert, de mindenki csak egy egyszeru coopot szeretett volna, nem azt, amit vegul kaptak.

Ami a penzugyi reszet es az elofizetesi rendszer otletet illeti, az ESO-bol vettek at egy az egyben. Meg az atom mennyisege (1650) is centire azonos a Crown mennyiseggel odaatrol.

A gond az, hogy az ESO havi 15 dollarjaert megkapod az osszes DLC-t is a feneketlen crafting bag melle, amely DLC-k konkretan extra - valaszthato, de nem kotelezo - tartalmak, fejenkent 10-20+ oranyi extra jatekidovel, es nagyon sokat hasznaljak es kihasznaljak ezt a lehetoseget. Nem is panaszkodik senki az ESO Plus miatt, aki marad az ESO-nal, az rendszerint elo is fizet idovel.

Viszont a FO76-ban ez a rendszer egyelore korainak tunik, barmennyire is csabito a scrapbox vegtelensege, sok embernek ez nem eleg. Szerintem hamar vezettek be a rendszert, meg kellett volna varni a Wastelanderst es a modok hasznalatanak lehetoseget, hogy legyen tenyleges extra tartalom a havidijert cserebe, de hat amig megy a szeker es gennyesre keresi magat egy ceg, addig a "figyelunk a velemenyetekre" szlogen csak ures igeret...
#29
Az lesz a legjobb, ha mindenki fizeti az éves díjat. Valamiből nekik is élni kell.
#28
Hab
Semmi baj nem lenne az előfizetéses rendszerrel, ha lenne normális tartalom.

#19: Szerintem Bethesda-n belül pénzügyi szakemberek nyomására készült el ez a játék, kétlem hogy Todd fejéből pattant volna ki. Vicc, hogy Őt utálja ezért mindenki, de lássuk be nem beszélhet a saját munkáltatója ellen, hacsak nem akar lelépni.
#27
Egy ideje elkezdődött egy folyamat, aminek következtében egyre pofátlanabb és pökhendiebek kezdenek lenni a fejlesztők / kiadók, miközben egyre szemtelenebb lenyúlásos megoldásokat alkalmaznak... De mi vagyunk a szemetek, mert fel merjük emelni a hangunkat ellene ?! Nagy büdös lóf@szt! >:E
#26
#21: Nyilvan nem a jatekokkal jatszo csendes tobbsegrol beszelek, hanem a mediaban, a forumokon es egyeb feluleteken kisse felulprezentalt hangos - sokszor jogos - kritikakat megfogalmazo kisebbsegrol. Elobbiek tartjak eletben a fejlesztoket azzal, hogy veszik a jatekaikat, utobbiak a mediat, mert generaljak a elereseket :)
#25
#22: Az egy dolog, hogy egy ilyen komoly szériát tönkretesznek. De a Rage 2 botrányos (nem feltétlenül mint game, hanem mint "folytatás"), a Dishonored 2 a mai napig rettentesen rosszul fut és ezt csak tetőzi, hogy unalmas, az új Wolfenstein rész(ek) már nem adják annyira (de talán ez az egyetlen, amit nem tudtak még teljesen tönkretenni), a Quake megmaradt egy sima multi címnek, a DOOM meg egyre inkább hasonlít nekem a "Rage 2"-re (ne legyen igazam). Szomorú...
#24
#19: " ok nem tartanak senki fejehez pisztolyt"
Ha ennyire nagy az arcuk akkor miért nem lehet refundolni?

Minden FO-rész megvan, de ez nem lesz.
#23
#22: Álmaidban. Rekord bevétel lesz a TES6, Szarfield és Fallout 5 is akármilyen hulladékok is veszik mint a cukrot.