Újra mozgolódik a Dragon Age 4

Tegnap ünnepelte a tizedik születésnapját a Dragon Age, így a BioWare is aktivizálta magát Twitteren. Egyelőre csak a mézesmadzagot húzták el előttünk, de hamarosan újabb részleteket is megtudhatunk.
  • Írta: szlav

Kommentek

#9
#8: Csak ugye attól mèg szomorú marad, hogy a sorozat, amibe összesítve több száz óra játèkidőt fektettèl( összes alapjátèk + dlc-k bőven kiadnak ennyit) wc-n kerül lehúzásra. Nyílván nem veszted el a szórakozást, amit jelentettek, de nem is esik jól hogy a vègkifejlet a kezdetek torz kifordításává válik...Mèg mindig remèlem, hogy az Anthem negatív visszhangja változtatásra kèszteti a kèszítőket.
+: A Mark of the Assassin szerintem meglehetősen borzasztó lett, bár hozzá kell tenni, hogy valószínűleg azèrt èrzem így mert már az alapjátèkban sem kedvelt szereplőgárdának mèg egy idegesítő műmájer karaktert már sok volt.
#8
#5: Amióta nincs Bioware mindig későn vették észre, hogy az egész játékuk szar volt és mindig az utolsó DLC-re jöttek csak rá. Dragon Age 2-nél a Mark of the Assassin lett olyan, mint az egész játéknak kellett volna. Mondjuk ott még előtte a Legacy talán említésre méltó volt, mivel ugye akkor találkoztunk a Corypheus-szal és öltük is meg a végén. Ebben a Cory-story-ban ez a rövid DLC-nyi fantázia és történet volt, de nem több. Mass Effect 3-nál a Citadel volt bármennyire is érdekes, míg az Inquisition-nél a Tresspasser.

Az alap DA4 fejlesztés, amit töröltek olyan volt, amit te is és én is és mindenki várt. Arról először az Anthem-re tették őket segíteni, utána pedig megkapták, hogy törölve az eredeti 4, az Anthem motorjával kell hasonló, a Dragon Age univerzumban játszódó játékot készíteni.

Na most én ezt nem várom. Nem is kell várnom, hiszen amíg a régi nagy RPG-sek zöme kiesett, addig löbbek között a Larian és az Obsidian rendületlenül hozza a legdurvább játékokat a témában.
#7
Hab
#1: Hogy léphetnének ki az EA-ből, ami a tulajdonosa a studiónak? Alapítól már rég nincsenek a cégnél, mégse csináltak új stúdiót legjobb tudomásom szerint.

#5: Inquisition valóban nem volt annyira borzasztó, csak kár volt erőltetni a nyitott világot, teletömni MMO jellegű questekkel. Sajnos a páncélok kinézetétől legtöbbször kivert a víz, mintha valami báli ruhákat bámultam volna. Én értem, hogy a női és meleg játékosoknak tetszhet egy olyan páncél ami divatbemutatóra készült, de urambocsá gondoljanak már a hetero férfi játékosokra is akik bad-ass karit akarnak.
#6
Ha ezt is elmeri szúrni a Bioware akkor lehúzhatják a rolót, mondjuk nem is lenne nagy kár értük.
#5
Ha más nem is, a lore példaértékű kidolgozása az Inquisition egy vitathatatlan érdeme volt. Ehhez társult egy korrektnek mondható sztori, remek főküldetésekkel (meg borzalom mellékesekkel ugye), és egy sok potenciált hordozó cliffhangerrel. Ha a negyedik rész a Trespasser kötöttebb, kevésbé felhigított vonalát vinné tovább, mondjuk 50-60 óra játékidővel, elhagyva az alapjáték semmilyen openworld jellegét, akkor már egy picikét lelkesebb lennék. Nagy kár, hogy a drága kiadó sanszosan nem akarja elengedni ezt, pedig a BW jól láthatóan nem ért hozzá. Azért én reménykedem, bár tudom, én vagyok naiv.
#4
Nem most nyilatkozták le, hogy sehogy se állnak vele ? Ezt én már nem értem... :(
#3
#1: Mégis ki váljon ki? Ez a Bioware már csak a nevében az, mindenki aki számított rég lelécelt.
#2
Semmit se csináljanak turbozzák fel az első grafikáját és újra adják ki akkor elrontani már nem tudják ahogy mostanában mindent amihez hozzányúlnak...
#1
"Ha igazán szerencsénk van, akkor mozgás közben is láthatjuk majd a szerepjátékot"

Nem. Ha igazán szerencsénk van bejelentik hogy kilépnek az EA alól és önállóan kezdenek bele a DA-be az első rész nyomdokain haladva hátuk mögött hagyva az EA féle "játékmintszolgáltatás" modell-t és a többi gyomorforgató EA húzást... TALÁN még megmenthető csapat lenne..Talán...