Ma nyergel fel a PC-s Red Dead Redemption II

A délutáni rajthoz pedig egy friss NVIDIA-driver is érkezett, mely amellett, hogy felkészíti a videokártyánkat a játék hibátlan futtatására, még gyanús részleteket is elárul a játék PC-s optimalizációjáról.

Kommentek

#108
Mire kezdtem élvezni és beleélni magam, boldogan etetni a lovam, fésülgetni, körmömet vágom, virágot locsolok, növények leveleiről boldogan szedegetem le a tetveket és lovaglok velük 30 km-t, hogy eldobjam őket a jó helyen, belebotlok egy UFO-ba... Hát b@sszameg... Ez a játék mindent megtesz, hogy ne szeressem...
#107
No... belepattintottam egy 3 órácskát PC-n. Az új AMD driver sokat javíott a dolgon, és talán a patch-ek is dolgoznak azért. Ryzen 5 2600, 16 gb ram, ssd, rx 5700 xt-vel majdnem minden ultrán, élsimításból nagyon alap van csak, és a 60 fps fölött mindig tartja 1080p-ben. Viszont azt kell mondjam, nem vagyok elájulva. Elég sok az apró grafikai gliccs, amiket pl. Ps4 prón nem tapasztaltam. Az irányítás botrányos továbbra is, bár személy szerint legalább a lövöldözés élvezetesebb lett számomra egérrel irányítva, és lényegesen élvezetesebb mint mondjuk a GTA-kat egérrel játszva. Haladok tovább, lássuk. Az eleje számomra rettenetesen kínkeserves, nem örülök, hogy ezeken a részeken megint át kell rágjam magam... Na de nemsoká elérek oda, ahol ps4-en abbahagytam és akkor meglátjuk. Sajnos addigra jön a Fallen Order, ami biztos háttérbe fogja tolni a Red Dead-et nálam. :)
#106
#100: A 1050 Ti pedig csak 35%-al gyengébb, mint a One X-ben használt átalakított RX 480.
#105
#100: Onnan kezdjük, hogy nem a konzol magjairól beszéltem, hanem PC. 4K-ra nem is kell nagy erő.
"Ujraforditani egy ket gcn specifikus dolgot es done." Ezt meg nem tudom, hogy honnan vetted, de rohadtul nem így van. A DX12 és a Vulkan implementáció elég nagy technológiai előrelépés. Dícséretes a több magra való cpu optimalizáció is.
A következő hsz-edre nem is érdemes válaszolni, mert gyakorlatilag úgy zagyvaság, ahogy van. Mindenesetre hasonlítsd össze a 4 magos és az annál több magos processzorok 0.1% low értékeit.
https://youtu.be/z_ty-gajwoA?t=401
#97
#96: Szóval akkor ezért fut a játék rosszul? ¯\_(ツ)_/¯
#95
#94: base: 1506 Mhz, boost: 1620 Mhz.
#92
#90: Yanez. Tökéletesen igazad van. Soha nem gondoltam volna magamról, hogy konzolt veszek, és 30 fps-el fogok játszani, de mégis megtettem, és valóban egy idő után úgy hozzászokott a szemem a 30-hoz hogy nem volt annyira borzasztóan zavaró az RDR2 XOX-en.
#91
#89: 1080 Ti, és sajnos csak 1080p monitor. Nincs különösebb bajom a teljesítménnyel, egészen jól tartja a 60-at, de engem inkább az AA okozta homályos kép zavar. Ha kikapcsolom sima 1080p-ben nagyon recés, zizegős a kép. Kéne neki jó sok resolution scale, de akkor már nem lesz 60 fps.
#90
YanezModerátor
#85: Úgy van. Én pl látom a különbséget a 60 és 30 fps között, de nekem egyáltalán nem szükséges a 60. Amikor ps prón a GoW-t kipróbáltam 1080/60, még zavaró is volt a szememnek, így gyorsan visszapattintottam 4K/30-ra. Az MGS Ground Zero-ban viszont nagyonis élveztem a 60-at. Ebből azt szűrtem le, teljesen mindegy, hogy 30 vagy 60, az emberi szem gyorsan hozzászokik és rövid időn belül már nem is lesz zavaró. Akkor zavaró max, ha hirtelen váltunk az egyikről a másikra, de az is csak az elején.