Payday 2 - újraindult a fejlesztés, itt az első DLC

Tavaly ilyenkor még úgy nézett ki, hogy a Starbreeze csapata leáll a Payday 2 fejlesztésével, ám a fejlesztők visszatértek, és új kalandokra hívják az önjelölt bankrablókat.

Kommentek

#5
#1: Megjelenés utáni években rengeteget változott a játék. Én is kiszálltam egy ponton, de sztem vagy 30-40 új heist biztos belekerült, sok más fajta tartalommal együtt (autó vezetés is pl.).

#2
Azért a többi pályán is kellett taktika, mert valami feladatot mindig adott a játék a darálás mellé.
#3
Az elsőt imadtuk. A 2.kicsit csalódás volt. A fegyver fejlesztés meg random nyert cuccokkal pláne. Sose ahhoz adott kiegészítőt ami kellett. Ami meg volt abbol rendre dobalta.
#2
Nekunk haverokkal nagy csalodas volt az egesz jatek. Volt egy par lopakodos haist mission, azok egesz turhetoek voltak, de a tobbi csak kozepes gunplay es vegtelen ellenfel hullamok sora volt mindenfele taktika nelkul.
#1
Nem szerettem, engem sokat szívatott anno a játék. Az ostoba rendszeresen elém álló, töltényfogó ai-jával, mindenbe elakadó irányításával... Persze ez megjelenés közeli állapot, biztos sokat javítottak rajta. Egyedül nagyon nem volt élmény... Ma meg már annyira széles a választék, hogy nehéz kitűnni és az ilyen elkötelezett single játékosok is nekiállnak coop játszani és PUBG-zni. Na azt például nem tenném le ezért. :)