Detroit: Become Human - elképesztően néz ki PC-n

Ha minden igaz, akkor még az év vége előtt bemutatkozik a Detroit: Become Human PC-s kiadása. Dátumunk ugyan még nincs, de David Cage most bemutatta a PC-s változatból készült első képet.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#60
#59: Nekem is de azok jóval kevésbé szalonképesek.
#59
#58: Nincs miért elnézést kérned.Kedvelem a ritkán felbukkanó gondolkodó és kulturált embereket.Na pedig az az elkövetkező néhány év lenne számomra kielégítő.;) Imádnám,ha egy játék önálló tudatra ébredne.Szenzációs élmény lenne.Nekem már a grafika jó,nekem nem kell több.Az lesz egy next gen,mikor gondolkodnak majd a játékban lévő karakterek.Ne is említsd az rpg-ket.:) Na az már egy xbox-990 felhozatal lesz.Én a VR eszközöket is akkor tartom majd forradalminak,mikor lefekszel az ágyba és felveszed a szemüveged,majd látod a tengerpartot.Már az elején kívántam egy ilyen funkciót.Képzeld el,ha bejárhatnád teszem azt Hawaii szigetét virtuálisan?! Nem játszanék én,hanem a világ minden kis pontjára bekukkantanék.Ez lenne egy baromi tuti dolog.... Vannak még ötleteim.;)
#58
#53: Nem bully akarok lenni, de erre javasolnám a való világot. Az immerzív játékélményhez véleményem szerint nincs szükség többre, mint amit a RDR2, GTAV vagy a Witcher 3 nyújt ezen a téren.

A való világban sem tudsz leállni bárkivel beszélgetni az utcán és tartani is valószínűleg azokkal tartod szorosan a kapcsolatot, akik a saját "narratívád" fontos részei.

Amennyiben pedig ez utóbbi, narratíva szempontjából fontos karakterekre gondoltál Te is, akkor elnézést kérek, mert félreértettelek. Mindenesetre abban az esetben ez a játék így is mérföldkő, mert rengeteg tényleges opciót és kimenetelt tartogat. Kétlem, hogy AI az elkövetkező 50-100 évben élvezhető sztorit lenne képes önállóan összerakni komoly RPG-k alá.
#57
#53: Play Skyrim, and enjoy the revoluionary RadiantAI system!
#56
#51: Mindenhol boomer.YouTube boomer... Ok. bari!
#55
#54: :D A grafika mánia után,mikor már totálisan úgy néz ki egy játék,mint a filmeken mindenki ezt a fajta interakciót fogja elvárni és követelni. Én nagyon szeretném.Fantasztikus lenne,ha játszhatnék egy olyan játékkal,ami teljes szabadságot biztosít a játék és a játékos között.Na az lenne az új generáció,nem az,hogy hány szőrrel van több a játékban látott robot szemöldökén.
#54
#53
Én sokkal inkább várom azt,mikor a játékok valóban reagálnak rád.A grafikai szint elérte már szinte azt a küszöböt,mikor azt mondja az ember,faja... A mesterséges intelligencia lesz az az áttörés,amire én felkapnám a fejem.A gondolkodó játékok.Mikor tízszer,hússzor,százszor is végigvihetsz egy történetet úgy,hogy teszem azt nincs ismétlés a beszélgetések között.Folyamatosan reagálnak a karakterek és folyamatosan úgy érzed majd,egy olyan világba csöppentél,ami él és reagál rád.A grafika már most is nagyon kifinomult.Természetesen lehet még hajtani a valóság illúzióját keltve,de a mesterséges intelligencia az,ami igazán hiányzik a játékokból.
#52
#50: Mai és tegnapi technikával is lehet ilyen fejet mutatni. A lényeg az, hogy semmi más nincs a képen, csak egy háttér és a fej. Akkor az erőforrásod összes része mehet a fejre, szénné tesszelálhatod, 15-ször bevilágíthatod, ráeresztheted a legkomolyabb dof- és aa-t, jól tud kinézni. Ha vált a kamara, akkor meg kimegy a cinematic és nyilván teljesen más lod-ot kapsz. Az ilyen képek olyanok, mint a választási kampány. De a kép mellett a játékon, illetve ez esetben a történeten is nagy súly van. Erről a játékról nem néztem teszteket, videókat, let's play-eket, viszont előrendeltem PC-re. Azt tudom, hogy a Beyond ma PC-n simán áll még a lábán látványban, legalábbis, ha a karakterek kidolgozását nézzük. Ennél a Detroit csak jobb lesz. Minden esetre én várom ezt a játékot és jó lesz, ha mondanak egy dátumot már, mert kvázi ezt a játékot idén június elején rendeltem elő és még nem tudom azt sem, hogy mikor jön.
#51
SLi
#50: ok boomer :)
#50
Lehet,hogy engem most meg fogtok kövezni virtuálisan,de én nem látom azt a nagy különbséget.A fiam megmutatta ezt a játékot a konzolján(két konzolt vettem neki,nem tudom melyiken néztem) de szerintem így nézett ki a konzolon is.Na lehet,hogy néhány mitesszer nem volt az android homlokán,vagy éppenséggel volt,de nekem nem tűnnek fel azok a félelmetes grafikai upgrédek. Persze az is lehet,hogy sokkal többen vannak a szemöldök szőrök.Na majd legközelebb megnézem ezeket a szemöldök szőröket,ha benézek fiamhoz ígérem.
#49
#47: Regen be lett jelentve hogy csak ideiglenes ex.
#48
#47: Es ezert hala Kojimanak, hogy elore szolt, igy a DS-t megvarom!
#47
Nagyon orulok, a PC-s megjelenesnek, de egy baj van vele, mar vegneztem Streamen, mert azt hittem ilyan exkluziv lesz, ami sose jon masra... es tudom, sokfele ut van meg benne, de mivel a nagy alapjat mar vagom, nincs kedvem vegmenni magam is, en szegenysegi bizonyitvanyom, de ezert ruhellem az exkluzivitast de nagyon.
#46
#39: PS4-en is jól nézett ki, PC-n csak jobban nézhet ki. Ha viszont játszottál volna vele akkor emlékeznél a játékból ugyanerre a momentumra Pacsirta, a demo első 4 percében volt benne :)
#45
#44: A kamerát úgy mozgatott ahogy akarod. Csak néhány akció jelenetél és qte szenkvenciáknál nem lehet mozgatni. "Láthatatlan falal" annyit találkoztam, mint bármelyik másik játékban. És az irányítás ebben a stílusban meg a legjobb amivel valaha találkoztam.
#44
#43: Csak sokszor pont ebbe kavar bele és rontja az élményt a láthatalan falak tömkelege és a rettentő suta irányítás valamint szabad kamera mozgás hiánya, így lesz pár jelenet trial and error.
#43
#42: Igen... Jàtékment!!! A jàték közbe rengeteg apró dolgot kell észrevenned hogy jól alakítsad a történetet. Mivel ez egy olyan játék ahol a jàtékmenet közben dől el minden hogy alakul a végkimenetel. Mivel itt te írod a történetet. Ez is egy jftèkmenet fajta... Az màr más tészta hogy nem egy lövölde vagy kaland jàtékmenetet kell itt elképzelni...
#42
#40: Játékmenet? Na ne vicceljünk már.
#41
#37: Elnézést Mester!