Death Stranding - irány az Epic és a Steam!

  • Írta: sirdani
  • 2019. november 9.
  • Megjelenés
Link másolása
Az 505 Games bejelentése szerint a Death Stranding PC-s verziója egyszerre fog elrajtolni az Epic Games Store és a Steam felületén, így egyik platform sem élvezhet majd időleges exkluzivitást.

Időközben pedig már életre is kelt a játék steames és epices adatlapja, ám a gépigénnyel és PC-s exkluzív tulajdonságokról (támogatott felbontás, képfrissítés, FOV-csúszka) egyelőre még nem érkezett részletesebb információ.

A Conan O’Brien műsorát és a Rick and Morty világát is megjáró Death Strandingről a részletekbe menő tesztünket az alábbi linken olvashatjátok. A játék jelenleg kizárólag PlayStation 4-en érhető el, a PC-s start 2020 nyarának elejére várható.

60.
60.
#13: Köszönöm szépen a bemutatást. Talán az oldal tesztjének is így kellett volna kinéznie.Érdekes , kíváncsi leszek rá-Aki meg nem játszott mág vele mi a francnak írkál hülyeségeket?
51.
51.
Duken
#50: Digital Foundry...
49.
49.
Duken
#43: Tegnap este 9 körül nekiestem, azt vettem észre hajnali 3 óra van kb úgy éreztem mintha 1 órát nyomtam volna vele. Lassan haladok mindent elolvasok. Interjúkat, médiát stb. Kerülő útvonalak. Hihetetlen milyen nyugis mégis mennyire időrablóan élvezetes a játék.
47.
47.
Duken
#40: Annyira szép? Bakker, be kell szereznem! Látvány bu@i vagyok!
42.
42.
Normen1976
#7: Nem mondanám, hogy annak unalmas aki nem játszott vele :) Nekem nincs konzolom, és eddig egy magyar streamer videót néztem csak róla, az első 1,5 óráról. PErsze sokat olvastam róla az elmúlt hónapokban és vártam már nagyon. Nagyon tetszett a stream alapján is és nem tartottam unalmasnak még úgy sem, hogy nem én játszottam. Persze többet nem nézek videot róla, majd ha megjelenik PC-re kijátszom :). Azonban azt már most eldöntöttem, hogy nem fogom egyhuzamban letolni, pár naponta, pár órát tolom majd. Ez szerintem nem az a típusú játék, amivel lehet azonos érdeklődéssel 100 órát játszani 10 nap alatt. Valsz jobban fog tetszeni, ha heti 1-2-3 alkalommal játszom vele csak pár órát, így megmarad a felfedezés és a környezet izgalma.
29.
29.
adamsfamily
#25: A 4. Uncharted nekem kimaradt.De szerintem teljesen felesleges összehasonlítani az Uncharted-et a Tomb Raider-ekkel,mert azon kívül,hogy sírrablóval kell flangálni mind a két játékban,semmi közös nincs bennük.
Az Uncharted első 3 része egy teljesen lineáris játék volt,míg a Tomb Raider félig nyitott terepen játszódott és nem kötötte meg a játékos kezét.
Megmondom őszintén,hogy én az Uncharted trilógia sztorijára se emlékszem.Annyi maradt meg a játékból,hogy a második vagy a harmadik rész végén valami összeomló épületben kellett szaladgálni,meg a harmadik rész elején a fiatal Nathan Drake-el kellett menni.
Egyedül az első Tomb Raider sztorija rémlik,meg az utolsóé(de azt 2 hónapja fejeztem be).
28.
28.
Yanez
#27: Azért olyat mondani, hogy hulladék volt, hát szerintem erős túlzás. Meg is bukott volna a game rendesen. Elfogadom, hogy számodra hulladék, mint pl számomra a Bloodborne harcrendszere, de az, hogy neked vagy nekem valami nem talált be, az még nem mérvadó. Mindenkinek persze, hogy nem tetszhet minden. Ettől függetlenül továbbra is állítom, hogy a sztori annyira képes beszippantani, mint a rosseb! :)
27.
27.
Mr.Dead
#25: Csak cseszheti a sztori, a karakterek meg a művészet ha maga az akció rész kész hulladék a játékban. Sok összehasonlítási alapom nincs, az első TR volt végigjátszva nálam meg az UC4 (többet nem is fogok, annyira nem adta a negyedik rész) de jobb emlékként maradt meg a TR. Ja, nekem sincs fogalmam hogy kim voltak a szereplői meg a sztori mi volt, de az akció elvitte a hátán, míg hiába volt szinte minden tök jó az Unchartedban ha a játék 70%-át adó akciózás maga a borzalom.
Egyéb: valaki hasonló véleményen volt mint én, de azt mondta a Last of Us sokkal jobb mint Nathan kalandja, annak köszönet, tényleg igaz, modnjuk még nem vittem végig de már szórakoztatóbb mint a másik ND játék
25.
25.
Yanez
#22: Nekem eddig az új TR-ekben ami nem tetszett az a zs kategóriás történet és a karakterek üressége. Ebben bármely UC rész magasan veri, a 4-ik meg pláne! Aki viszont úgy futja/futotta végig az uc-ket, hogy a minimális angol tudása miatt fingot sem értett az egészből, annak vakon elhiszem, hogy jobb a TR, ugyanis én is azt mondom, hogy az akció részeknél a TR bizony nagyon sokszor jobb! Számomra mindkettő pazar game, de sztori, karakterek és művészi szempontból az UC mérföldekkel jobb. Az előző két TR pl azt sem emlékszem miről szólt és a mellékszereplők sem derengenek már. Ez mindent elmond. Ettől függetlenül az előző TR nálam a biztosan kijátszandó játékok listáján van és szerintem jövőre ki is pörgetem! :)
22.
22.
Duken
#19: Ok ebben van igazság de csak azért hoztam fel mert ultimat szerint hzd szebb. Hát nem. Shadow of the Tr még nem játszottam de beszarok ha olyan részletekre figyeltek benne mint uc4ben. Ide vele de azonnal. Az előző Tr-el játszottam, az is gyönyörű volt de nem uc4 szint. Shadow of the Tr annyival jobb lenne?
20.
20.
kryszisz
#19: Máig lenyűgöző szerintem, hogy az ND olyan dolgokra figyelt anno, mint a kötél teljesen valósághű fizikája, a növényzet, a füleken áthatoló napfény, vagy, hogy Nathan almaevése konkrétan le lett modellezve, az első harapástól az utolsóig. Nem játszottam az új TR-el még, de őszintén, kötve hiszem, hogy ilyen részletes és kidolgozott lenne. De remélem meg tudsz cáfolni, a te ízlesedben megbízom:) DS-ről meg elég sok jót hallani, de ez a költözés dolog benne lesz vagy fél millában, melóhelyem meg még egyelőre nincs, úgyhogy egy ideig kimarad...aztán majd igyekszem jobban kerülni a spoilereket, mint az RDR 2 meg a God of War esetében:D
19.
19.
godach
#16: Nemrég beszélgettem az egyik haverommal, Ő is nagy PS-es mint pl te de neki megbocsájtom, mert próbál elfogulatlan lenni, (nem megy neki amúgy) :D
Szóval a lényeg, hogy felhozódott, megint az Uncharted 4 ami szerinte ász szerintem meg nagyon nem. Elindítottam a Shadow of the TR-t és minden tekintetben verte.
Erre ellenérvként azt hozta fel, hogy ne hasonlítsak egy 1 éves játékot egy 4 éveshez. Igaza volt és elhallgattam. Most csak olvasok, hogy te is e DS-t egy pár éves játékhoz hasonlítod.... :)
14.
14.
Duken
#13: Érdemes offline nyomni ha nagyobb nehézségre vágysz. Egyébként jó kis ízelítőt adtál! :)
13.
13.
DeKor
Első benyomások az első nap után - avagy létrahegyek mindenhol
(spoilermentesen)

Sétaszimulátorból ilyen részletesen kidolgozott és élvezetes játékmenetű darab talán még soha nem volt a játékpiacon. A világ magával ragadó, a futárkodás önmagában is tartogat kellő kihívást, kiváltképp akkor, amikor feltűnnek a PV-k vagy az öszvérek a színen. Kicsit nehéz megfogni, mi varázsolja el annyira az embert a játékban, de tény, hogy egy napi baktatás - és az egyes telepek királis hálózatba kötése - kellőképpen élvezetes volt ahhoz, hogy ma is gyermeki lelkesedéssel vágjak neki az útnak. Ezen a ponton azonban kezdem érezni, hogy a beharangozott 4. fejezet utáni eseményfelpörgés igenis kelleni fog, mert az egész játék nem fogja elbírni a jelenlegi tempót. Hiába szép a táj, hiába magával ragadó a környezet és a tálalás, 40-50 órán keresztül nem fogja fenntartani az ember érdeklődését, hacsak nincs mögötte valami nagyon durva történet, ami visz előre. Mondom mindezt úgy, hogy híresen jól bírom a lassan épülő történeteket. Egyelőre azonban nem fenyeget az unalom veszélye, a játék megvett kilóra eddig.
Két dolog nem tetszik csak benne.
Az első, hogy a hordár menü egy totális káosz. Bevallom, az első néhány küldetésnél nem is tudtam pontosan, hogy most sikerült-e leadni a teljes feladatot, csak a folyamat végén megjelenő - és rendszerint túlzottan megdicsérő - hologram figura szövegéből derült ki, hogy minden rendben volt. Mivel azonban rengeteg beállítási lehetőség van, elnézem a játéknak, végül is szokható a menü.
Ami viszont egyértelműen félresikerült, az a közösségi "élmény". Kojima szeretett volna egyedit alkotni ezzel, végeredményben sikerült is, mert ilyet nem láttam még korábban, de ha valamit ki kellett volna hagyni, az ez. Vagy jobban át kellett volna gondolni. A játékostársaim ugyanis mindenhova táblákat állítanak fel, és teljesen indokolatlan épületeket és tárgyakat hagynak szerteszét. Van olyan hely, ahol a táblák egymást érik, kábé a feladatot, vagy felveendő tárgyakat nem lehet látni tőlük. Sokszor a játék örömét is elveszi, hogy akárhova megyek, mindenhol létrák és kötelek várnak, még az esélyt is elvéve, hogy kicsit gondolkodnom kelljen a továbbjutáson. A létrahegyek MELLETT felmászni egy hegyre viszont elég hülyeségnek tűnik. A játékosok között rengetegen akarják elkeseredetten gyűjteni a lájkokat. Egy veszélyes folyó felett például felhúzott 3 ember egy hidat. Tök jó, legalább lehet használni. Arra megyek néhány óra elteltével, és még másik 6(!) híd áll az első közvetlen szomszédságában. A folyó már szinte nem is látható tőlük. Abbéli reményükben, hogy majd lájkokat kapnak, az emberek egymás hegyén-hátán építkeznek, vagy hagynak egymástól pár centire létrákat, köteleket. Ez persze nem a játék hibája, hanem a játékosoké, de szerintem lehetett volna tudni, hogy ez lesz, sokan kuncsorognak pár szaros lájkért.
Na de ezen kívül úgy gondolom, hogy a Death Stranding megérdemli a figyelmünket, és tűkön ülve várom azt a bizonyos 4. epizód utáni tempóváltást.
8.
8.
warrior1991
#7: Az első videó amiben bemutatták a játékot unalmas volt valahol nekem is. Most játszva teljesen más. Szinte várom ,hogy induljak tovább a csomagokkal ezzel görgetve tovább az eseményeket. Tetszik az a része a játéknak ,hogy megtervezed a dolgokat és érdemes is hiszen nem szaladgálhatsz agyatlanul előre .Van súlya, tétje az egésznek . Talán ez teszi számomra izgalmassá. Meglátjuk meddig tart ki ez az izgalom .
7.
7.
Yanez
#5, #6:

Eddig csak annak unalmas szar a game, aki nem játszott vele. Milyen érdekes! :D
6.
6.
Kisjack241
#5 ugyan ez :) tegnap kezdtem, este játszottam vele majdnem 4 órát, alig bírtam letenni! Eddig nagyon tetszik. De én nem olvasok vagy nézek meg előre semmit. A legelső kiadott trailert láttam, utána tudtam hogy érdekel.
1.
1.
crytek
Eladási vs adatokat most se fogunk kapni :(
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...