Death Stranding - irány az Epic és a Steam!

Az 505 Games bejelentése szerint a Death Stranding PC-s verziója egyszerre fog elrajtolni az Epic Games Store és a Steam felületén, így egyik platform sem élvezhet majd időleges exkluzivitást.

Kommentek

#60
#13: Köszönöm szépen a bemutatást. Talán az oldal tesztjének is így kellett volna kinéznie.Érdekes , kíváncsi leszek rá-Aki meg nem játszott mág vele mi a francnak írkál hülyeségeket?
#59
#57: Vannak olyan helyek egyébként amire lehet azt mondani hogy odab*sz a DS-ban. Megint csak a köveket tudom felhozni..:D Majd rakok ilyen képes is,tényleg tud nagyon jól is kinézni,csak tetten érhető hol mikor volt spórolás,és pont emiatt a spórolás miatt vannak nála szebbek a műfajban összességében. OW viszonylatban viszont a karakterek überelnek.
#58
Duken!
Nàlam is kettős kèp èn Ultimate irànyàba èrtve, mostansàg egyre szimpibb. :) Jò meglàtàsai vannak, igaz a "homàly, làtòtàv" ügyèben nem egyezett a vèlemènyünk. Meg nem is fog. :)
Azzal is egyetèrtek, hogy a RDR 2-ben az arc karakterek viccesen kidolgozatlanok, azokkal nem foglaloztak a kèszìtők.
A DS videòkròl nèzve valòban szèp, az arcok/karakterek teljesen èlethűek, az elejèn a csajszi arca szeme pl megdöbbentően èlethű. A làtòtàv valòban kevès, ez bosszantò.
#57
#54: Mondjuk lényegesen egyhangúbb a látvány, a táj - már a videók alapján- mint a HZD esetében. Számomra összességében komolyabb melónak tűnik és szebb is a HZD a mai napig is. És ezen nem változtat, hogy az in game engine átvezetők esetében a karakterek kidolgozottsága jobb, ez már egy Detroit esetében is igaz volt szerintem.
#56
#55: Jól van. Vettem a lapot.
#55
#54: Nem koncentrálok a negatívumokra szimplán jelen vannak és messze nem ez a legszebb OW játék. Tud nagyon szép lenni. A karakterek eszméletlenek (egy ow játékhoz képest). És pont.
#54
#53: Ebben igazad van. Valóban túlzás volt részemről új szintnek nevezni. Mondjuk karakterek tekintetében tartom, de azóta én is találkoztam néhány alacsonyabb felbontású objektumokkal a játékban. Szóval ja, de azt sem mondanám hogy Hzd szebb. Esetleg ha vak lennék. Mindkettőnek meg van az erőssége, gyengesége de nálam koherensebb a Death Stranding képi világa, egységesebb, realisztikusabb és hangulatosabb. A maga gyengeségeivel együtt. Szeretem egyébként a kritikáidat, már csak azért is mert én sokkal inkább a pozitívumokat szoktam észrevenni egy játékban,( pl hogy miben fejődőtt a többi játékhoz képest, mi ami előrelépés) Te pedig inkább a negatívumokra koncentrálsz és egy más aspektusát mutatod meg a játéknak, amit lehet észre se vettem addig. Érdekes hogy a nézőpontok különbözősége és néha egyezése miatt alakulhat ki egy objektív kép a gk olvasók között. Egészen más ember benyomását kelted amikor egy játékról beszélsz és nem személyeskedsz. (ez rám is vonatkozik) Szeretnék többet olvasni ettől az embertől.
#53
#52: Egyébként olvastam dfoundry durván elfogultan kiemeli a grafika erősségeit amik a karakterek, a változatos objektumok és a, vízeffekt ami sokat jabult a HZD röhejes effektusához képest. Mindezt fix 30fps-el korrekt AF-el. Csak mellette a rengeteg gyengeséget nem említik amik bizonydurván ott vannak és levesznek a látványból egyjókora szeletet.
Tényleg aki szerint ez összességében új szint, etalon az vagy borzalmasan elfogult, vagy vak.
#52
#51: Lefosom ki mondta ott vannak a képek magukért beszélnek.
#51
#50: Digital Foundry...
#50
#32: Nem én mondtam hanem a sigital foundry. Szerintem azért ők jobban értenek hozzá mint te vagy én...
#49
#43: Tegnap este 9 körül nekiestem, azt vettem észre hajnali 3 óra van kb úgy éreztem mintha 1 órát nyomtam volna vele. Lassan haladok mindent elolvasok. Interjúkat, médiát stb. Kerülő útvonalak. Hihetetlen milyen nyugis mégis mennyire időrablóan élvezetes a játék.
#48
#45: Az odébb lesz.. :D
Nagyon pepecselek, szállítgatok.
#47
#40: Annyira szép? Bakker, be kell szereznem! Látvány bu@i vagyok!
#46
#43: Az a baj a látványt is elvitte kicsit Kojima egy irányba ami nyilván tabálja az erőforrást. Nem jön le így a képekről de telistele van objektumokkal a terep. Rendszerint kismillió különböző kővel. Amik között úgy kell keresgélni hogy találj két egyformát. Amivaljuk be húzós itt nem 5 féle fából raktak össze erdőt meg 5 féle kőből összeszórva a terepet. Csak lehet tényleg jobb lett volna a LOD-ra és a textúrákra ráfeküdni...
De vannak gyönyörű részek ahol ha nem azt nézed hogy valami alacsonyabb felbontás akkor nagyon jól fest.
#45
#44: Úgyhogy ha végig vitted írhatnál egy blogot róla, engem érdekelne mit nyilatkozol.
#44
#42: Nézni valamit és megélni amikor te játszod nagyon nem ugyan az az élmény.
#43
#38: Ezzel a véleményeddel pl teljesen egyet tudok érteni és teljesen kiszúrható azonnal a minta képeiden, hogy miről beszélsz. Viszont a jobbak tényleg jól néznek ki. Mindig azt mondom, hogy bármilyen grafikával lehet jó egy jó játék és talán el is néz az ember dolgokat, ha a többi passzol. Ennek a játéknak erősen stilizált a grafikája, feltehetően atmoszféra építés szándékos céljából. Volt más sétálós játék is már, közel sem volt ilyen grafikája, de ott is működött a formula, itt is érdemes meghagyni a lehetőséget a játéknak, hogy maga bizonyítson.

Ez mind tök jó dolog, de ez amúgy grafikailag tényleg nem evolúciós meg generációs lépés, ez még ugyan ez a generáció és grafika. Annyi hogy itt a hapsira meg a bevilágításra ment el az erőforrás, míg egy UC vagy TR játéknál ugyan ennek a gépnek az erőforrása a dzsungelre és a benne rohangáló állatokra és szereplőkre ment el.

Persze akkor is jónak minősül ez a grafika, ha a lehető legjobban szolgálja a játékmenetet és a hangulatot.
#42
#7: Nem mondanám, hogy annak unalmas aki nem játszott vele :) Nekem nincs konzolom, és eddig egy magyar streamer videót néztem csak róla, az első 1,5 óráról. PErsze sokat olvastam róla az elmúlt hónapokban és vártam már nagyon. Nagyon tetszett a stream alapján is és nem tartottam unalmasnak még úgy sem, hogy nem én játszottam. Persze többet nem nézek videot róla, majd ha megjelenik PC-re kijátszom :). Azonban azt már most eldöntöttem, hogy nem fogom egyhuzamban letolni, pár naponta, pár órát tolom majd. Ez szerintem nem az a típusú játék, amivel lehet azonos érdeklődéssel 100 órát játszani 10 nap alatt. Valsz jobban fog tetszeni, ha heti 1-2-3 alkalommal játszom vele csak pár órát, így megmarad a felfedezés és a környezet izgalma.
#41
#40: Nem tudom pc-n komoly konzolon passz. De nem is igen keverném ide az uc4 és TR látványát, egyik sem igazi OW hatalmas pályákkal, így látványban odaverik az OW játékokat lazán.