Íme, Amy Hennig alternatívája a single játékokra

Az Uncharted-széria társalkotója nagy vihart kavart a Venture Beat csapatának adott februári interjújában, melyben azt állította, hogy a sztorialapú játékoknak nincs jövője. Mostanra kezd körvonalazódni, hogy mire is gondolhatott pontosan.
  • Írta: sirdani

Kommentek

#19
Alapvetően teljesen mindegy mit mondott, nincs jelentősége. Váltott egy világból egy másikba, ami jelenleg csak a fejükben létezik és neki azt kell mondania, hogy az a jövő. Ha egyáltalán nem hisz benne akkor csak ön-ámít és hibás döntést hozott... Szóval nem számít mit mondott... Ezt hívják marketing bullshitnek... :)
#18
Szerintem a Dying Light-ban is zseniális ötlet volt, hogy váltakozott a játékmechanika. Nappal gyilok volt gyűjtögetéssel, éjszaka pedig a volatile-ok tényleg kemény diók voltak szemtől szemben, olyankor meg felhasználtam a nappal felhalmozott készleteket, és ott is kaptál egy kampót ami megkönnyítette a mászkálást, viszont ha nem akartad nem használtad. Ha jól gondolom akkor az új NFS-ben is ezt a váltakozó játékmechanikát alkalmazták?
#17
Felhoznám a legutóbbi nagy dobást, a Death Strandinget. Abban volt mozi, volt benne ismeretterjesztő olvasmány, elég szép környezetben játszódott a játékmenet terén nem tudom mennyire volt igény rá, hogy órákat sétálgassak, viszont az órákig tartó sétálgatás közben jópár dologra oda kell figyelni, nem hagy időt a játék arra, hogy elaludjak közben. Repetitív de kellően összetett a játékmenet, plusz baró volt ahogy folyamatosan oldja fel az újabb és újabb eszközöket, hogy idővel egyszerűbb legyen a korzózás. Szóval sztori ide vagy oda szerintem maga az összetett ,élvezetes, kis apróságokkal megújuló játékmenet az amire nagyobb figyelmet kéne szentelnie a fejlesztőknek. Szerintem
#16
#15: Szép orweli világ... :) Jó kis arrogáns, buta, ősbolsi tempó. Gratulálok. :) 2-3 napig aktívabban belefolyok itt kommentezésbe és 1 hónapra kiábrándulok az egész magyarságból és rájövök, miért tart ott ez az ország ahol.
#15
#12: Nem kell, hogy kimondja, tudjuk mire gondolt. Es netto baromsag.
#14
#6: Ebből a kommentből nem az jön le hogy te kinőttél hanem az hogy fel se nőttél...:D
#13
csak rá kell nézni a nő fejére és látszik rajta hogy egy fantáziátlan kontár, aki életében max 20 méter sorközös könyveket olvasott el
#12
#11: Nem nagyobb marhaság, mint egy 1 órás interjúból kiragadott konkrét 1 mondatra okoskodva reagálni... De már legalább 1 mondatot elolvastálvígy belőle és nem csak az arról szóló clickbait címekre reagáltál.

Ezt a mondatot is azért másoltam be, mert még tényszerűen azt se mondta ki, amitva szájába próbáltak rágni.
#11
#10: Ez is marhaság mert jelenleg a legjobban várt játék kb a piacon a CP2077 az meg single.
#10
Szerintem ezt az interjút akkor se olvasta el senki innen és most se... De beszéljetek róla nyugodtan. De tudjátok mit? Idézek az interjúból...

"
GamesBeat: The whole “single-player is dead” thing….

Hennig: Speaking of things getting reduced down to memes. I don’t think anybody would say single-player is dead. Look at the current crop of games. It’s just a harder and harder proposition.
"
#9
#8: A Red dead redemption 2 és a God of war fogadtatása is bizonyította mennyire érdektelen és halott az egész single műfaj.
#8
Amy Hennig: the story-based single player games have no future.
CD Projekt RED: hold my beer...
#7
Na most meg azt hiszi ez a nő, miután a sajtó felmagasztalta az Uncharted-et, hogy minden játékok kora véget ért és majd ő feltalálja nekünk a streaming-szappanopera új példányát, amit a TV-nézők is tolnak, meg a gamerek is...?! Hát nekem mindenképpen kell egy kiló abból, amit ez a nő szívott.
#6
most miért is olyan qrva nagy szám ez a vén szittyó? Mintha az Uncharted olyan hű de bonyolult harcosok klubbja szintű sztorival rendelkezne, és olyan nagyon beszabehu játékmenete lenne... Én ebből a bugyuta lövöldözős idióta tps régész köntösbe öltöztetve kinőttem, inkább játszom akkor az Indiana Jones and the emperor tomb-ot vagy micsodát , abban is sokkal több kreativitás volt...
#5
SLi
#4: millió olyan játék van ami csak és kizárólag játékmenetre épít, nem kell mindenkinek ugyanolyan játékokat készíteni, van aki kísérletezni akar, más meg igényeket kiszolgálni.
kb mintha az egyik étterem a másik meg művészeti kiállítás(vagy film, könyv, stb) mindkettőért fizetsz de csak az egyiknek célja hogy a kedvedre tegyen
#4
Mi lenne, ha olyan vizeken eveznének, ahol a játék az játék és csakis a játékosokat céloznák meg...
#3
"Íme, Amy Hennig alternatívája a single játékokra"

Kimaradt a cikkböl mi lenne az az alternatíva.
#2
"Attól hogy 1 új dolog van születőben -és tegyük fel, még majd be is válna-, az nem jelenti azt feltétlen, hogy a régebbi dolgok akkor már kihalásra lesznek ítélve"

Egyetértek pl ott van a kábel tv, a vonalas telefon, a print újság, vagy a wolframszálas izzó. Ezeket mind a mai napig világszinten több 10 / 100 millió ember használja. Hiába számít maga a technológia kövületnek. Meg ok hogy régi, de ha van rá igény.

Soha nem a gyártó / szolgáltató diktált mindig a fogyasztó mert ő fizet.
#1
Attól hogy 1 új dolog van születőben -és tegyük fel, még majd be is válna-, az nem jelenti azt feltétlen, hogy a régebbi dolgok akkor már kihalásra lesznek ítélve, senkit nem fog érdekelni a régi, mindenki csak az újat fogja imádni... Az állítása továbbra is egy oltári nagy b@romságnak tartható, méghozzá nyugodt szívvel. :-)