Cyberpunk 2077 - PS5-re és Scarlettre csak később

Jövő év végén megtörténik a nagy generációváltás, de nem érdemes arra számítanunk, hogy a Cyberpunk 2077 az új konzolok nyitókínálatát erősíti majd. A CD Projekt RED fókusza a PC-n és a jelengenerációs konzolokon van.
  • Írta: szlav

Kommentek

#37
#25: Nagy igazság, amit magyarázni sem kell, elég megnézni mely game harcrendszerének implementációja köszön vissza a legtöbb játékból az szerintem mindent elmond.
#36
#33: Tudom, a profilképem rögtön elárulja hogy elfogult vagyok. De sok mindent lehet mondani a Witcher harcrendszerére, tényleg nem hibátlan, de azt hogy súlytalan, nemigazán. Ott végre tényleg lehetett érezni, egy komolyabb találatott vitt be az ember, és nem csak a csapáskor, de utána az ellenfél animációján is.
#35
#34: De tudod mit? Meghagyom neked, én inkább megyek játszani van jobb dolgom is mint a nemrégiben kiderült ritkaelbaszott értékrendeddel vitába szállni.:)
#34
#33: "Witcherben meg sajnos a harcrendszer is teljesen súlytalan."

Ez pont nettó faszság a súlyosabb kardcsapásoktól a legtöbb ellenfél meginog, eltántorodik. Súlytalan? Ezt pont a darkszósz rajongója mondja miközben a darkszósz ellenfeleinek java életerővesztésen túl nem reagál az iszonyat csapásokra csak tirkán az is inkább akkor mikor irgalmatlan eszközzel tiltunk oda? Amiben ránk zúznak egy 20 méteres karddal és maximum odébb csusszanunk? Mesélj még.:)

Reszponzív..Az. Reszponzivitás tekintetében ha innen nézzük egy ninja gaiden keresztül kasul gyalázza a darkszószodat.... Még sem hoznám fel, mert értelmetlen lenne totál különböző játékok. Animációkról volt szó. A Witcher vitt bele egy kis fizikát. A Red Dead 2 pláne. Kinek ez jön be kinek nem, neked az jön be ha reszponzív vagyis cirka fizikátlan. Ez van. Elég faszul festene egy Red Dead 2 ha olyan lenne benne a mozgás mint egy darkszószban....
#33
#30: Nem az animáció maga hanem hogy mennyire reszponzív és jól irányítható a karakter, annak semmi köze az animációhoz ami csak vizualitás.
Witcherben meg sajnos a harcrendszer is teljesen súlytalan.
#32
#29: Mert egyeseknek az a jó harcrendszer ugye amiben van parry,el kell ugrabugrálni, kell jó reflex meg kiismerni az ellenfél 3-4 féle mozdulatát és támadási fázisát. Hogy aztán ocsmány animációk közepette nulla fizikával ütve vágva vidd le az ellen életerejét ahol éred.
Szerintem meg sem ez sem a hasonlók nem érnek fel az olyan játékok harcrendszeréhez mint a Severeance BoD amiben bár volt életerő, a bevitt találat ereje és pontossága számított valamint az hogy HOVA vitted be. Így akár a legkeményebb ellenfél is könnyedén fejet veszthetett egyetlen jó vágástól, ahogy mi is..... Attól hogy valami nehéz még nem feltétlen jó. Ettől függetlenül szeretem a Darkszósz sorozatot, csak bőven megvan a gyengeségük is.
#31
#25: Azért ez erősen facepalm-os összehaosnlítás...
#30
#28: Mondod ezt te aki előhozakodik a reumás elefánt mozgással miközben a saját kis kedvencében az animációk még köszönőviszonyban sincsenek a witcherrel, majd mikor ezt leírom előhozod a harcrendszert amiről aztán végképp semmi szó nem volt? Ok...:D
#29
#25: Jo lenne a harcrendszer csak valami agyi alfa allapot elerese szuksegeltetik hozza, nem egy melobol hazaerek kalandozok kicsit tipus,mert felbassza az ember agyat. Ezert nalam sose lesznek akkora jatekok.
#28
#26: Látom a szekeret kötöd a ló elé.
#27
SLi
#19: Annak már akkor vége lett mikor kiderült hogy hogy bánnak az alkalmazottakkal, és milyen körülmények között kell dolgozniuk
#26
#25: Remek. Csak tudod minden másban meg azok hugyozzák ketté a kis kedvenceid kezdve a sztorival karakterekkel dialógusokkak mindennel.
Te jöttél az animációkkal. Kurvára lefosom a harcrendszert. Vicces mikor egy játékban az animációt zokon vesszük addig más játékban amiben tényleg nevetséges, na ott nem.
#25
#24: Csak az animáció nem minden mert a dákószósz még a bládbórn harcrendszere olyan szinten hugyozza a körbe a Death stranginget meg az RDR2t is hogy arra nehéz szavakat találni.
#24
#22: A harc animációja minden volt vagy csak nem darabos.Egy darkszósz vagy bládbórn elbújhat mögötte jó mélyen.
#23
21#
Egyetèrtek! Az àltalam emlìtett jàtèkok nagyon is jòk, nem àltalànossàgban ìrtam negatìvumokat ròluk. Jòl fogalmaztàl: rontjàk a jàtèkèlmènyt. Èn mèg a beleèlèsi faktort szoktam hasonlò esetekben emlìteni, ugyanaz persze.
#22
Ultimate! 15#
Akkor inkàbb ùgy fogalmaznèk: a mozgàsformàk nem tùl vàltozatosak, illetve darabosak. Ez jobban kiûtközik amiatt, mert a külső nèzetben a karakterünk elèg nagynak làtszik, főleg mikor gyors futàsra kerül a sor. ( kamera ràközelìt )
Nyarlako!
Realisztikusnak mondanàm. A sèta valòban nagyon lassù, futàsnàl azèrt màr összessègèben rendben van a tempò. Csak azok az x-nyomogatàsok...na az gàz.
#21
YanezModerátor
#12: Az ilyen mozgásanimációk nálam pl lefelé faragnak a játékélményböl és meg nem tudnám mondani miért. Még az idejét múlt grafika sem szokott zavarni, ha jó egy game, de az előbbi viszont nagyon, pláne az ilyen 3dés cuccokban. Oldalnézetes stuffnál le sem tojnám. Azt hiszem.
#20
YanezModerátor
#8: Egyetértek! :D :/ :(
#19
Amúgy meg lesznek mikrotranzakciók, ennyit a CDPR legendájáról.
#18
Gépigényt tudunk már legalább pletyka szinten? Addig nem akarom megrendelni az új pc-t, amíg nincs gépigeny.