Cyberpunk 2077 - PS5-re és Scarlettre csak később

Jövő év végén megtörténik a nagy generációváltás, de nem érdemes arra számítanunk, hogy a Cyberpunk 2077 az új konzolok nyitókínálatát erősíti majd. A CD Projekt RED fókusza a PC-n és a jelengenerációs konzolokon van.
  • Írta: szlav

Kommentek

#37
#25: Nagy igazság, amit magyarázni sem kell, elég megnézni mely game harcrendszerének implementációja köszön vissza a legtöbb játékból az szerintem mindent elmond.
#36
#33: Tudom, a profilképem rögtön elárulja hogy elfogult vagyok. De sok mindent lehet mondani a Witcher harcrendszerére, tényleg nem hibátlan, de azt hogy súlytalan, nemigazán. Ott végre tényleg lehetett érezni, egy komolyabb találatott vitt be az ember, és nem csak a csapáskor, de utána az ellenfél animációján is.
#33
#30: Nem az animáció maga hanem hogy mennyire reszponzív és jól irányítható a karakter, annak semmi köze az animációhoz ami csak vizualitás.
Witcherben meg sajnos a harcrendszer is teljesen súlytalan.
#31
#25: Azért ez erősen facepalm-os összehaosnlítás...
#29
#25: Jo lenne a harcrendszer csak valami agyi alfa allapot elerese szuksegeltetik hozza, nem egy melobol hazaerek kalandozok kicsit tipus,mert felbassza az ember agyat. Ezert nalam sose lesznek akkora jatekok.
#28
#26: Látom a szekeret kötöd a ló elé.
#27
SLi
#19: Annak már akkor vége lett mikor kiderült hogy hogy bánnak az alkalmazottakkal, és milyen körülmények között kell dolgozniuk
#25
#24: Csak az animáció nem minden mert a dákószósz még a bládbórn harcrendszere olyan szinten hugyozza a körbe a Death stranginget meg az RDR2t is hogy arra nehéz szavakat találni.
#23
21#
Egyetèrtek! Az àltalam emlìtett jàtèkok nagyon is jòk, nem àltalànossàgban ìrtam negatìvumokat ròluk. Jòl fogalmaztàl: rontjàk a jàtèkèlmènyt. Èn mèg a beleèlèsi faktort szoktam hasonlò esetekben emlìteni, ugyanaz persze.
#22
Ultimate! 15#
Akkor inkàbb ùgy fogalmaznèk: a mozgàsformàk nem tùl vàltozatosak, illetve darabosak. Ez jobban kiûtközik amiatt, mert a külső nèzetben a karakterünk elèg nagynak làtszik, főleg mikor gyors futàsra kerül a sor. ( kamera ràközelìt )
Nyarlako!
Realisztikusnak mondanàm. A sèta valòban nagyon lassù, futàsnàl azèrt màr összessègèben rendben van a tempò. Csak azok az x-nyomogatàsok...na az gàz.
#21
YanezModerátor
#12: Az ilyen mozgásanimációk nálam pl lefelé faragnak a játékélményböl és meg nem tudnám mondani miért. Még az idejét múlt grafika sem szokott zavarni, ha jó egy game, de az előbbi viszont nagyon, pláne az ilyen 3dés cuccokban. Oldalnézetes stuffnál le sem tojnám. Azt hiszem.
#20
YanezModerátor
#8: Egyetértek! :D :/ :(
#19
Amúgy meg lesznek mikrotranzakciók, ennyit a CDPR legendájáról.
#18
Gépigényt tudunk már legalább pletyka szinten? Addig nem akarom megrendelni az új pc-t, amíg nincs gépigeny.