Cyberpunk 2077 - újabb részletek derültek ki

A CD Projekt RED az éves közösségi találkozóján újabb részleteket fedett fel a Cyberpunk 2077-nel kapcsolatban. Szó esik a játékidőről, a környezetről, az implantátumokról és a szexről is.
  • Írta: szlav

Kommentek

#58
Pedig egyet biztos veszítenek, mert bármennyire jó is lesz a játék, engem nem érdekel, annyira taszít ez a 'neonpink gta'... :( Ez tényleg erősen bundle gyanús nálam.. Amúgy is meg akarom büntetni őket, hogy nem Witcher IV-et csináltak! :)
#57
#49: Jaaa igen persze, megfogám hasalni a sok rinyagép miatt az bizti :DDD
#56
#54: Egyetértek. Bár graf szempontból a battlefront 2 ígyis, úgyis szép pl. De tps-ként nem tudom élvezni a harcot benne. Legtöbb esetben a játékélmény, a gunplay is inkonzisztens ezekben az esetekben... De olyan retard téma ez, hogy beszélni is kár róla. :)
#55
#54: De a legrosszabb ez amennyi vásáelrlót vesztenek duma. Akit komolyan érdekelt az egész lenyeli hogy nincs tps nézet úgyis megveszi. Aki meg csak tps-el játszik és komolyabban duzzog morog az nyilván nem. Pont nem fognak annyi vásárlót veszíteni mint amennyire harsogják csalódotték lévén okan meg pont az fps mivolta miatt ugrik majd rá főleg ha durván ki van dolgozva, ne adj isten a helyükben ha jól meg van csinálva egy VR moddal is meglephetik a nagyközönséget ami baszó lenne.
#54
#52: Ok csak most itt a lényeg hogy graf szempontjából egy singleplayer játékban nem mindegy. Épp ezért nincs olyan singleplayer amiben a tps és fps nézet is baszó. Vagy ez, vagy az. Ezért "spórolás" az fps nézet. Ők ezt fps-nek álmodták meg. Ígytöbb kraft jut a terepre és npc-kre egxebekre ami kell mert mindent jóval közelebb látsz. Belerakhatnák a tps nézetet kidolgozatlanul lásd Mirrors Edge ahol megoldották userek a külső nézetet....VAGY megcsinálják tps-nek fasza animációval, szokás szerint legjobban kinéző saját karakterrel...éscserébe a terep és többi npc lesz gyengébb ha fps nézetre rakod...Vagy ez vagy az.
De ez a hiszti, mert hiszti, rohadtul unalmas és szánalmas. Az első perctől fps-ként beszéltek a játékról. Ez van...Annyira szánalmas mint verni az asztalt egy Call of duty-nál hogymiért nincs tps mód....
#53
Szörnyű probléma: FPS nézet lesz és nem TPS, gamerek ezrei nem tudnak aludni emiatt.

Ez a tömeghisztéria néha bizony k*rva elkesírtő tud lenni.
#52
#50: De legalább élvezetes (volt amíg játszottam) tps-ben és fps-ben is. És másfajta élmény is kicsit (tps-t eleinte nyomtam, miután rákaptam az ízére, inkább fps-ben játszottam). A grafika és az animáció azért nem annyira szempont a pubg esetében részemről.
#51
#49: Nem gondolom úgy csak unalmas hiszti. Ez van veszítsen. Amennyit veszít annyit nyer is vele ha komoly lesz az fps élmény.
#50
#45: Ott se nagyon...az animációk kívülről is gagyik a grafika meg belülről is elnagyolt.
#49
Ultimate!
Ha ùgy gondolod, hogy a fix belső nèzet csak engem bosszant, akkor tèvùton jàrsz ez ügyben. Hogy mekkora jàtèkos rèteget veszìt el emiatt a kèszìtő cèg az persze legyen az ő gondjuk. Èn nem lennèk a sajàt zsebem ellensège az biztos. Persze nem kell aggòdni, nem fog csődbe menni CDPR.
#48
#47: Azért a Thronebreaker végén valami pofátlanul csalt a gèp.
#47
#19: "Ha elfogultság nélkül nézzük, A CDPR eddig a 3 Witcher játékot tette le az asztalra, amiből az első kettő egy-egy jó játék volt, de közel sem annyira kiemelkedő, kb. Instant klasszikussá vált legenda mint a 3. rész."

Szeretik elfelejteni, pedig a Thronebreaker: The Witcher Tales is ott van még a felhozatalban a maga 35-40 órás játékidejével (maxolva 55 lett nekem) és minőségben a saját típusában az abszolút csúcs. Már ha van egyáltalán sztorialapú kártyajáték kategória. Nekem az idén kijátszott játékok közül a kedvenc volt, pedig egyáltalán nem vagyok kártyajátékos gamer (a Gwentet azt azért nagyon szerettem a Witcher 3-ban). Tudtam, hogy jó lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire. Fantasztikus a történetmesélés, a hangulat, a zene, a karakterek, a szinkronszínészek, a "szemét" döntési helyzetek és a kártyás része is a változatosan felépíthető paklikkal és puzzle-kkal. 10/10. Alapáron, 26 euróért is nevetségesen jó vétel, de sokszor van féláron, épp most is steamen. És a vicc az egészben, hogy ez a játék nem úgy indult, hogy teljes értékű game lesz, hanem csak egy Gwent mellékág vagy DLC lett volna, végül azonban annyi anyag gyűlt össze, hogy meggondolátk magukat. És egy kjó game lett belőle. Engem a játékiparhoz való hozzáállásuk és a CP2077 gameplay videói mellett ez a játék győzött meg teljesen, hogy nem fognak sz@rt kiadni a kezükből.
Spórolni sem fognak, nem emiatt lett fps a CP. A nézet sajátossága, hogy nem kell leanimálni a főhőst, de nem emiatt váltottak erre. Szerintem nagyon jól passzol a játékhoz az eddig látottak alapján.
#46
YanezModerátor
#44: Pedig van ahol mindkét nézet jó. Az autós játékoknál. :)
#45
#44: Hát... most gondolkodtam én is, hogy van-e ilyen játék, és arra a felháborító következtetésre jutottam, hogy még talán a PUBG-ben működik leginkább mind a két perspektíva... :)
#44
#39: Ez van nem kell vele játszani. Nem kényszerítenek. Ezzel atlz erővel verd az asztalt az ÖSSZES fps fejlesztőnél.
Első perctől leközölték hogy fps. Nem tetszik? Nem veszed.
Én örülök hogy nincs két nézet, nincs olyan játém amiben mindkét nézet jó. Az meg hogy trollok fanyalgását olvassuk megjelenés után mert az ő nézetük nem lett olyan jó......
#43
Nyarlako!
:)
#42
Csakazértis:
Ez istenkirály játék lesz! :)
#41
#40: Elnézzük.
#40
Hùha bocsesz, a "nèzet" szòt kissè sokszor ìrtam le! :/
#39
Spòrolàs vagy sem, engem az bosszant, hogy ràkènyszerìtenek egy olyan nèzetre, melyet soha nem rèszesìtettem előnyben. Kèrdeznèm az illetèkeseket: ez vevőcsalogatò eljàràs vagy sem?
Az utòbbi termèszetesen. RDR 2-ben legalàbb lehetett variàlni a nèzetet, ràadàsul 4-fèle nèzetben, mèg a Ghost recon wildlands-ban is! A termèszetben lovagolva a legtàvolabbi nèzetet alkalmaztam nagy làtòszöget elèrve ( ìgy volt szèp ) majd mikor kutakodni, keresni kellett valamit, akkor eggyel közelebbi nèzetre vàltottam, bent az èpületekben pedig sokszor belső nèzet volt előnyös. Imàdtam! Pl külső nèzet is tud hàtrànyos lenni, erre jò pèlda a Days gone, hiszen a nagy karakterünk sokszor zavarò, a hàtàtòl nem lehet jòl kilàtni. Annàl kèt külső nèzet nagyon kìvànatos lett volna! Ritka a hibàtlan jàtèk ami a nèzeteket illeti, de lètezik.