Teljesen új motort használ majd a Diablo IV

  • Írta: Shifty
  • 2019. november 30.
  • Hír
Link másolása
A Blizzard az AusGamernek adott interjúban erősítette meg, hogy technikai fronton is komoly változásokat eszközöltek, így a Diablo negyedik felvonását egy teljesen új, fizikaalapú renderelést alkalmazó engine hajtja majd meg.

Az AusGamers nemrég interjút készített a Blizzard illetékeseivel, a téma pedig a Diablo pár héttel ezelőtt hivatalosan is megerősített negyedik epizódja volt. Arról már sokat hallottunk, hogyan szeretne visszanyúlni örökségéhez a következő felvonás, de arról még nemigen esett szó, hogyan szeretné kiszolgálni a csapat a játék visszatérő sötét, gótikus hangulatát.

Most kiderült, hogy a Blizzard a játék alatt dübörgő technológia terén teljesen beújít, aminek eredményeként a Diablo IV-et egy olyan vadonatúj motor hajtja majd meg, amely fizikaalapú renderelést használ. Ez azt jelenti, hogy a csapat a lehető legvalósághűbb módon tud majd megalkotni tárgyakat, grafikai elemeket, a fém, a bőr, a vér, a karakterek haja vagy a szőrme sokkal valósághűbben fog festeni.

Az új engine-nek köszönhetően a Blizzard a kamerakezeléssel is kísérletezik, aminek köszönhetően jobb játékélményt kaphatnak a játékosok, ráadásul a történetet részben elmesélő átvezető videók is új réteget kaphatnak ezzel. A csapat emellett sokat foglalkozik a zoomolás kérdésével, aminek főleg a World Bossok elleni küzdelmekben lesz hangsúlyos szerepe, hiszen így sokkal nagyobb területet látunk majd át.

Szintén a vadonatúj motornak köszönhető, hogy kapunk dinamikus időjárást, váltakozó napszakokat, továbbá pusztítható környezetet is.

8.
8.
Hab
#6: Diablo mindig is a farmolásról szólt, csak régen jóval nehezebb volt a max szintet elérni, és maga a fejlődési rendszer sokkal érdekesebb volt a 2. részben.
7.
7.
#6: Az az igazság, hogy ez regen is errol szolt, farmolni kell, egy vegigjatszassal nem lesz meg az ahitott felszereles az tuti. Ez a lenyege.
6.
6.
Freeser
Új motor helyett inkább azzal foglalkoznának hogy ne egy unalmas farmolás legyen az egész, fogadok ugyanazokat a szetteket farmolom majd hetekig, a jobb statokért...a diablo 3ban a legjobb játékélményem a fejlődés volt, amint elértem max szintre és csak mentem előre a riftekben, semmi élvezhető nem volt benne. A diablo 2-höz meg van egy olyan mod (sigma) amit mindnekinek ajánlok aki nem grafika meg élsimítás b**i, hanem JÁTSZANI és SZÓRAKOZNI akar minőségi játékkal
5.
5.
#4: Szerintem is jól néz ki, ebben a stílusban fasza dolgokat lehet alkotni, csak kevésbé időtálló, mint a "rajzfilmes". De nem baj, nekem ez jobban bejön, amúgy sem játszok évekig ezekkel a játékokkal :)
4.
4.
Macifasz
#3: Nem látták? Annyira nyilvánvaló volt, hogy új motor van alatta, hogy csak az nem vette észre, aki nem akarta. :-D Ne már. Ordított róla, hogy új motort használnak. Ami nem mellesleg, egész pofás.
3.
3.
Zuzmo
2.
2.
Ha ennek hírértéke van, akkor miért nem akkor lett kiírva az egész világra, amikor az első képek és videók alatt az újságírók látták a saját kibaszott szemükkel, hogy új a motor?
1.
1.
A Sacredben jo vol a zoom, ide is legalabb olyan kene!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...