Teljesen új motort használ majd a Diablo IV

A Blizzard az AusGamernek adott interjúban erősítette meg, hogy technikai fronton is komoly változásokat eszközöltek, így a Diablo negyedik felvonását egy teljesen új, fizikaalapú renderelést alkalmazó engine hajtja majd meg.

Az AusGamers nemrég interjút készített a Blizzard illetékeseivel, a téma pedig a Diablo pár héttel ezelőtt hivatalosan is megerősített negyedik epizódja volt. Arról már sokat hallottunk, hogyan szeretne visszanyúlni örökségéhez a következő felvonás, de arról még nemigen esett szó, hogyan szeretné kiszolgálni a csapat a játék visszatérő sötét, gótikus hangulatát.

Most kiderült, hogy a Blizzard a játék alatt dübörgő technológia terén teljesen beújít, aminek eredményeként a Diablo IV-et egy olyan vadonatúj motor hajtja majd meg, amely fizikaalapú renderelést használ. Ez azt jelenti, hogy a csapat a lehető legvalósághűbb módon tud majd megalkotni tárgyakat, grafikai elemeket, a fém, a bőr, a vér, a karakterek haja vagy a szőrme sokkal valósághűbben fog festeni.

Az új engine-nek köszönhetően a Blizzard a kamerakezeléssel is kísérletezik, aminek köszönhetően jobb játékélményt kaphatnak a játékosok, ráadásul a történetet részben elmesélő átvezető videók is új réteget kaphatnak ezzel. A csapat emellett sokat foglalkozik a zoomolás kérdésével, aminek főleg a World Bossok elleni küzdelmekben lesz hangsúlyos szerepe, hiszen így sokkal nagyobb területet látunk majd át.

Szintén a vadonatúj motornak köszönhető, hogy kapunk dinamikus időjárást, váltakozó napszakokat, továbbá pusztítható környezetet is.

8 komment - szólj hozzá!