Ilyen lett volna a Portal előzményjátéka

Azt már egy ideje lehet tudni, hogy a Valve belevágott a Portal előzményjátékának lefejlesztésébe, az Aperture Camera azonban sosem láthatta meg a napvilágot. Most egy videósorozat mutatja be, hogy milyen lett volna a cím.

A Portal előzményjátékáról Geoff Keighley írt először a The Final Hours of Portal 2 című könyvében, a kezdetben F-Stop kódnéven futó, majd az Aperture Camera címet viselő alkotás azonban sosem jelenhetett meg, miután a Valve idő előtt lelőtte a fejlesztését. A játékról eddig mindössze annyit tudtunk, hogy a története a múltban játszódott, továbbá Chell és GlaDOS is kimaradt volna belőle, most azonban alaposabban is megismerhetjük, méghozzá az eredeti forráskód alapján.

Történt ugyanis, hogy a Valve odaadta a kódot a független LunchHouse Software csapatának, hogy szabadon bányászhassanak benne, ők pedig úgy döntöttek, hogy egy videósorozatban mutatják majd be nekünk az Aperture Camerát. Ahogy azt a játék címe is sejteti, itt a Portal különleges fegyvere helyett egy fényképezőgép lett volna az első számú eszközünk, az ezzel készített fotók segítségével mozgathattuk és méretezhettük volna át a különböző tárgyakat a továbbjutás érdekében - valahogy úgy, mint a nemrég megjelent Superliminalban.

Fent az első ízelítőt láthatjátok a sorozatból. Érdekesség, hogy a LunchHouse épp egy hasonszőrű puzzle-platformeren dolgozik, amely a Source Engine-t használja.

3 komment - szólj hozzá!