Resident Evil 3 - komoly változásokra számíthatunk

A Resident Evil 2 gyakorlatilag újraértelmezte a remake fogalmát, és hasonlóan tesz majd az idén áprilisban érkező Resident Evil 3 is. Néhány karakterre nagyobb hangsúly kerül, cserébe viszont búcsút inthetünk pár játékelemnek.

Érdekes részleteket fedett fel a Capcom a Resident Evil 3-mal kapcsolatban az Official PlayStation Magazine legújabb számában. A lap olvasói megtudhatták, hogy a Resident Evil 2 felújított változatához hasonlóan az áprilisban érkező epizód is jócskán átírja majd az eredeti játék egyes részeit.

Megtudhattuk például, hogy a játék egyik főszereplője, Carlos Oliveira jóval nagyobb szerepet kap majd a remake történetében, és nem ő lesz az egyetlen, akinek izgalmasabb karakterívet szánnak az írók. A sztori egyébként jóval áramvonalasabb lesz, így nem számíthatunk az eredetiben megismert többféle befejezésre sem, az egyetlen végkifejlet azonban az ígéretek szerint jóval nagyobbat üt majd.

A játék ikonikus ellenfele, a Nemesis is megkapja a saját fejlesztéseit. A monstrumot annak az AI-nak a felturbózott változata hajtja majd, ami Resident Evil 2 remake Mr. X-ét is kormányozta, de a Nemesis mégis másképp viselkedik majd, mint a megállíthatatlanul menetelő Tyrant - erre szükség is lehet a játék nyitottabb helyszínei miatt. A japánok egyébként emiatt különös figyelmet fordítottak a hangdizájnra is, hiszen a játékban fülelnünk kell majd, ha el szeretnénk kerülni a sarkon leselkedő zombikat.

A Capcom megerősítette, hogy a remake elhagyja a Resident Evil 3: Nemesisben bemutatott Mercenaries módot is. Habár az árkád stílusú túlélőmód mindig is saját rajongótáborral rendelkezett, a fejlesztők jobbnak látták, ha az ehhez szükséges energiát és erőforrásokat inkább a játék sajátos többjátékos módjára, a Resident Evil: Resistance-re fordítják.

A Resident Evil 3 és a mellécsomagolt Resident Evil: Resistance április 3-án érkezik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

9 komment - szólj hozzá!