Visszatért a Splinter Cell kreatív igazgatója

Maxime Béland, a Splinter Cell-sorozat egykori kreatív igazgatója nagyjából egy évvel ezelőtt hagyta ott a Ubisoftot, de úgy tűnik, erősebbnek bizonyult a honvágy, mert most visszatért a kiadóhoz.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#4
Ez valahogy összecseng a "ubisoft is unja már az egykaptafára készülő játékait" c. cikkel.
Ahol kiderült, hogy tavaly hatalmas pénzügyi zakót öltöttek magukra és ez zavarja őket nem az, hogy az assassins cry: division recon dogs ami 1 játék 6-ként eladva.
És az is, hogy évek óta 1-2 idióta mondja meg mi legyen az adott játék és mi kap zöldet.
Sanszos hogy ezért is mindhatott fel anno.
Most majd meglatjuk.
#3
#1: Legutóbb se tudtak semmi jót kihozni a multiplayer részéből. Ezt ők is belátják, szerintem, kár volna erőltetni, a splinter cell-nek a történet alapú játékmenet jobban megy.
#2
Köszi, hogy leírtad nekem legalább nem kell.Teljesen egyetértek.
#1
Új Splinter Cell: RPG elemek, hatalmas üres open world, monoton gameplay, 3 tár kell egy enemybe mert ő magasabb szinten van, outpost elfoglalások, 500 egyforma quest, level lockolt main questek hogy azért grindelni is kelljen és a time savereket is el kell majd valahogy adni. Gyerünk Ubisoft jöhet az n+1edik fos tőletek, már alig várom.