Több mint 20 órás a DOOM Eternal

Hatalmas videó- és képzuhataggal zárhatjuk a napot, a külföldi sajtó tagjai ugyanis tüzetesebben is kipróbálhatták a márciusban boltokba kerülő DOOM Eternalt. Ennek kapcsán megtudhattuk azt is, hogy nagyjából hány órányi vérontásra számíthatunk.
  • Írta: szlav

Kommentek

#25
#20: Nem csak akkor tud unalmassá válni egy játék, ha együltő helyedben akarod végig tolni. Nekem például már a demo hossza is elég volt, hogy megcsapjon az unalom szele, az meg talán fél óra sincs. Persze lehet, hogy a teljesnek nincs olyan totál céltalan (öncélú) mészárlás hangulata.
#24
#12: Engem inkább az zavar, hogy egy kapkodás az egész, túl "gyors", nem fektet elég hangsúlyt arra, hogy a játékos kiélvezhessen egy egy szituációt/jelenetet. Sérülés modell is félig meddig kárba vész emiatt, ez a kijelölgetés villódzás is rásegít. Ott van a killing floor 2(tudom az egy más jellegű játék) de ebből a szempontból sokkal élvezetesebb. Doom 3 nekem is jobban bejött ott megvolt a parás atmoszféra.
#23
#18: Nem nyert nem süllyedek a szintedre.
#22
#21: +1 hány olyan játék volt,amit “félbe hagytam”,hónapokkal később eldöntöttem hogy folytatom és 5 perc után vége
#21
22 órás játékidő szerintem jónak mondható egy teljes árú játéknál hossznak, még ha az egész dara, akkor is. Valakinek monoton, valakinek nem. De nem kötelező egy menetben végigjátszani senkinek. Nekem nem egy játék volt, ami mondjuk fél év alatt lett kijátszva. Shadow of the Tomb Raider pl. Megjelenéskor meglett (2018 szept.) és az achievement a végigjátszáshoz pedig 2019 aug.-ban esett be. Mindezt úgy, hogy az elején beraktam One with the Jungle nehézségre és sosem vettem vissza. 60 óra alatt értem a végére (ez tartott 10 hónapig) és háromszor is játszottam vele olyan értelemben, hogy kb egy hét és napi több óra.

Ezt bárki bejátszhatja a Doom-mal is, csak éppen nem előről kell elkezdeni ugyan azt, hanem lehet folytatni később. Meg persze ott van az is, hogy elkezded délután kettőkor nyomni és másnap délben felállsz előle, hogy lejátszottad.
#20
#3: Senki sem kötelez arra, hogy egyhuzamba látástól-vakulásig a Doom-mal játsz. Időnként aludni is lehet, meg enni, illetve mást is lehet tolni.

De komolyan nem értem azt, akit az zavar, hogy nem feltétlen lehet a játékot egyhuzamba 2-3 óránál tovább tolni. Hát én már a végén a Witcher 3-mal is úgy voltam, hogy 2-3 óránál többet nem bírtam azzal se játszani és mégis számomraz évtized egyik legnagyobb játékat volt.
#19
#18: Most áthatnak a komplex érzelmek, amit az Uncharted játszása vált ki belőlem, ne haragudjatok rám a modorom miatt! A nemződühöm nemsokára elillan!
#18
#16: He he he, de kreatív vagy, hogy a nevemben írkálsz, miközben a pofádat már nem mered felválalni. Sejtem ki a pöcsöm vagy és ez az alávalóság is rád vall, igaz Ultimate?
#17
#13: Tudom, azért mondom, hogy nekem az a vonal jobban tetszett. Mondjuk megoldhatták volna, hogy a kampány része maradjon egy komolyabb, komorabb történet, a multi része meg legyen ez a csilli villi, ugri bugri pörgős cucc. nem tudom, hogy maradhat 20 órán keresztül élvezetes valami, amit az első 2-ben kimaxolsz. persze, néha bedobnak egy egy új szörnyet, amihez egy egy új finisher társul, de ez számomra ez még mindig kevés, hogy tovább menjek.:/ mindenesetre remélem valaki valahol meglátja a piaci rést, és hamarosan hoz valami űrhorrort, akár egy doom 3 as fps formában akár egy dead space-es tps köntösben.
#16
#15: Na, de megyek vissza maszturbálni Nathan Drake sáros gatyájára, miközben püfölöm a gombokat a QTE ritmusára.
#15
#13: Miért az nem unalmas, hogy random egymásra hányt tereptárgyakon ugrándozva kell gyilkolni javarészt ugyanazokat a szörnyeket a játék elejétől a végéig. A három próbált valami mást, komolyabbat nyújtani, mondjuk tény, hogy az hamarabb unalomba fulladt, a pályadizájn sem volt valami változatos és legtöbbször frusztrálóan szűk volt. Viszont a 2016-os Doom jóval vállalhatóbb alkotás, nyitottabb, örültebb, jóval több szabadságot ad, de nem rest néha irányítottabb keretek közé szorítani a játékost és olyankor néha még történetet is mesél már maga a dizájn is. Nekem azok a részek tetszettek benne a legjobban, csak sajnos kevés ilyen rész van benne így nálam a végére az is kifulladt. Ezért kételkedem kicsit a következő részben, mert láthatóan semmi sem tudott változni, de még csak a látvány sem.
#14
Számomra a háromnak volt a legjobb hangulata.
#13
#12: A Doom 3 volt pont csak a kakukktojás, Doom mindig dara volt.
És szerintem pont a 3ban unalmas az hogy szinte csak szűk, sötét folyosókból áll minden.
#12
csak én vagyok úgy vele, hogy a 3 irányvonala jobban bejött, mint ez a darálás? én most nyomom az előző részt, de 3-4 óra után már elképesztően unalmas, monoton. ahogy elnézem ez a rész még arcade-osabb lesz, kb olyan mint egy serious sam, én nem hinném, hogy a közeljövőben befizetek rá.. az original doomokkal jobban elvagyok, mint ezekkel az reboot részekkel.
#11
#9: +1
#10
Előrendelve és amiket a videókból most láttam ebben bőven lesz content. Valami hülye írta hogy ez csak egy dlc lesz. Hát rohadtul nem hiszem. :D
#9
#3: Először nekem is az a gondolatom támadt mint neked, viszont a többieknek is igaza van. Engem személy szerint nagyon nehezen lehet rávenni, hogy valamit előről kezdjek. (még olyan ötletekkel sem nagyon, hogy más befejezést kapok) viszont ha élvezetes már mindegy hogy 12 vagy 20 órát pakolok bele :)
#8
Nekem az első rész kijátszása után olyan hiányérzetem volt, hogy egyből kitoltam még egyszer, úgyhogy optimális a dupla játék idő. Képekből, videókból már nem nézek semmit, az alapján amit eddig láttam jöhet!!
#7
#6: Ha sikerül elég változatosságot belepakolni nem lesz monoton.
#6
#5: Vagy mert a darálás ennyi idő után már monotonná válik és praktikusabb többször újrajátszhatóvá tenni a játékot, mint két-háromszorosára nyújtani.