Egyelőre ugyan semmi konkrétum nem látott napvilágot a Ubisoft ingyenességgel kapcsolatos terveiről, leszámítva a játék rendezőjének, Leroy Athanassoffnak a PC Gameres interjúját, melyben több érdekes ötletet is fellebbentett. Ezek közül a legnagyobb visszhangot nyilván az kapta, amikor arról beszélt, hogy a fejlesztők nem zárkóznak el attól, hogy free-to-play üzleti modellre váltsanak a Rainbow Six: Siege esetében - persze ez a döntés a kiadón fog múlni.
Ahhoz, hogy ez valósággá váljon, ezenkívül több problémával is meg kell küzdeniük a színfalak mögött. A multis játékélmény oldaláról például komoly gondokat okoz a „smurfing”, vagyis amikor egy veterán játékos egy új account segítségével a könnyen verhető újoncok ellen indul bevetésre. Ez feltehetőleg csak tovább fokozódna, ha teljesen ingyen csinálhatna magának mindenki új felhasználókat, így elsősorban egy új besorolási rendszerre lesz szüksége a játéknak, ami a tényleges teljesítményt is nézi, nem pedig csak a win/loss arányt.
A Rainbow Six: Siege világában egyébként mostanság nincs megállás; az elmúlt hónapban például szó esett már az új operátorokról, Tachankát is újraformálták, és még a next-gen konzolok nyitócímeként is felmerült már a játék. És akkor még nem is beszéltünk Ash vadonatúj Tomb Raider-öltözetéről… Erről fent láthattok egy kedvcsinálót.
A smurfing ellen meg van egy tök egyszerű megoldás, amit a PUBG is használ például : egy hardware --> egy account... Viszláááááát ... :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.