A 2019 decemberében megjelent 5.2-es frissítés olyan alapvető újításokat hozott a játék világába, melyekkel a DICE csapata a frissen érkező játékosokat próbálta segíteni.
A fő csapásirány az volt, hogy megpróbálták lassítani a folyamatosan pörgő akciót, hogy több időt kapjanak a játékosok a célzásra, vagy a megfelelőnek vélt reakció meglépésére. Ennek megfelelően nagyobb lett a fegyverek visszarúgása, és drasztikusan csökkent a lövedékek sebzése komolyabb távolságok esetén, így összességében sokkal több időt vett igénybe egy ellenfél kiiktatása, mint a játék korábbi időszakában.
A keményvonalas rajongóknak azonban nem jött be a húzás, egyre többen emelték fel a hangjukat a sokszor értelmetlenül működő sebzési rendszer ellen. Éppen ezért az új, 6.2-es frissítés javarészt visszaállítja a fegyverek kezelését az 5.2-es patch előtti állapotba; bizonyos fegyvereknek nőni fog a sebzése, a géppisztolyok az eddigieknél sokkal halálosabbak lesznek 30 méteren belül, és a távolság sem fogja már olyan drasztikusan csökkenteni a találatok sebzési értékét.
Az új patch mindezeken túl még élesíti a tankok vizuális testreszabhatósági funkcióját is, amit egyébként a Battlefield V megjelenése, vagyis 2018 novembere óta ígérgetnek a fejlesztők.
Na akkor lássuk a medvét.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.