Horizon: Zero Dawn - tényleg jön PC-re

Régóta keringtek már pletykák arról, hogy a PlayStation 4 exkluzív játéka, a Horizon: Zero Dawn a japán konzolon kívül is tiszteletét teszi. A találgatásoknak vége – hivatalos, nyáron PC-n is rátehetjük kezünket a játékra.
  • Írta: gorien

Kommentek

#92
#90: Lehet, sőt, tényleg lehet. Viszont az ilyen témákban szerintem arányaiban tényleg PS only-ról jönnek a legböszmébb atomfizikus nyilatkozatok. De persze, az is igaz, hogy van brutálisan agyhalott PC-s is és a 360 korszakban is voltak olyan kommentek az X-box részlegből is, hogy azt hitem, hanyatt baszom magam.

Kár, hogy ezekről nem csináltam screenshot gyűjteményt. Szerintem most keményen röhögnénk rajtuk. De ahogy sok gecihülye PC-s és Box-os kihalt, nekem sajnos úgy néz ki, hogy nagyon sok PS-es túlélte az idők próbáját és szerfelett nagy számban vannak, akik gyakorolják is ezt a vallást, meg dumát hozzá.

Rettenet.
#89
#88: Na jó az összes nem, de megyegyezhetünk abban, hogy azért nagy számban jelen van soraikban ez a büszkeség, hogy ha nem szopkodod a cuccukat, akkor robbanni képesek.
#88
#87: Ja, de nem lehet rájuk mondani, hogy fogyatékos az összes kék, mert akkor valaki még megsértődik.
#86
#85: Pont erre gondoltam én is mikor játszottam: ez az a ME, ami az első lehetett volna a technológiai korlatok nélkül, értem ezalatt, hogy itt is a felfedezésen volt a hangsúly, nagyobb szerepet kaptak a szerepjátékos elemek, és ahogy mondtad, a kompánia is majdnem úgy állt össze. Az emlékekkel kapcsolatos küldi tényleg érdekes volt, a reapereket viszont hallani instant libabőrt okozott:)

#84

Egyelőre anyagi okai vannak, hogy kimaradt, de mindenképp szeretném pótolni, mert amit láttam belőle az tetszett:)
#85
#83: Amúgy az első rész és az Andromeda nagyon hasonlít.A fedezék az első részben is így működött,a csapat is nagyon hasonló.Liara/Peebee mindkettő kihalt kultúrákkal foglalkozik.Wrex/Drack ,mindkettő veterán és még lehetne sorolni.Kicsit olyan érzésem volt,mintha egy kicsit elbaltázott reboot lenne.Ryder például szerintem nem volt olyan jó főhős,mint Shepard,de ha megcsináltad az emlékekkel kapcsolatos küldetéseket,akkor érdekes dolgok derültek ki.
#84
#80: Csak ajánlani tudom a DG-t. Lassan indul be, de utána fenomenális.
#83
#82: Örülök, hogy valaki egyetért:) A sztori tényleg elég "meh", de ugyebár ezt egy kezdésnek szánták, amit követtek volna a folytatások, csak hát a "fanoknak" hála abból sanszosan nem lesz semmi:/ a kevés idegen faj szerintem jobbára az időhiánynak tudható be, hisz, mint kiderült kb. másfél évük volt összehozni a játékot, miután rájöttek, hogy a Frostbite nem alkalmas az eredeti terveikhez.
#82
#80: Szerintem így 3 év után az Andromeda nem olyan rossz játék.Amik voltak benne bugok,azokat kijafvították(bár nekem számítógépen megjelenés után fél évvel se volt már semmi).A harcrendszere kicsit szokatlan volt a régi trilógia után(pl. az automata fedezékhasználat),illetve sokszor hiányoltam a tactical pause-t.De a képességek használata fejlettebb,például ha nyomva tartod a pull-t,utána oda hajítod az ellenséget,ahova akarod.A sztorija szerintem elég hézagos volt és a trilógiához valóban nem ért fel,az új galaxisban furcsa volt,hogy 2 új faj volt összesen(plusz a remnant).
Rengeteg olyan játék van,ami sokkal igénytelenebb és mégis az egekig van dícsérve,na meg még mindig van aki le van ragadva az EA=megtestesült gonosz állításnál.
#81
#77: Értékelések sokat nem érnek felhype-olt játékoknál, Bethesda is bukott már le, hogy megjelenés előtti nap kiszórt pár 10-es értékelést a saját termékére.
#80
#76: Csak én speciel tök furának tartom, hogy a Days Gone a 70 pontos metaátlagával a legtöbb ember szerint egy istencsászár játék (nem próbáltam, nincs rálátasom), az Andromeda ugyanennyivel keresztre lett feszítve, és földbe is állt. Pedig a rossz játéktól az is igen messze áll, tény, hogy nem ér fel a trilógiához (mondjuk őszintén: volt aki ezt várta tőle?), de szórakoztató, és leköti az embert. Harcrendszer, crafting, fejlődés szempontjából pedig lazán a sorozat legjobbja.
A cikkhez: jó szórakozást a PC-s játékosoknak, van ugyan miben fejlődnie a folytatásnak, de így is egy remek, emlékezetes kalandban lesz részetek:)
#79
„Nyitottak vagyunk az olyan ötletekre, amelyekkel új embereknek lehet bemutatni a PlayStationt, hogy lássák, miről maradnak le”
Nem sok mindenről...
Ps4-et vettem.
Ps5 nem lesz.
Elég a pc.
#78
#77: A készítők védelmében csak annyi, hogy halasztani akarták néhány hónapot, de a Sony parancsára muszáj volt kiadni ilyen állapotban.
#77
#75: DAYS GONE SPOILER ON!
A kiugrás gagyi fordulat volt, nekem is jobban tetszett volna ha meghal. Volt viszont egy nagyon jó, eléggé brutális fordulat is vele kapcsolatban, ami számomra a legjobb jelenet volt, amit ebben a generációban láttam és nem is gondoltam volna, hogy játékba beleteszik. A bázisról: Mikor mentek a bázis felé, el van magyarázva, hogy kapcsolat nem lehet két bentlévő között + plusz xy beleőrült, hogy miatta tört ki a járvány. Jópofák a visszatekintések is arra, hogy hogyan találkoztak és jöttek össze. Sablon küldetések pedig minden játékban vannak, viszont a hordák elleni harcot imádtam, az is egy olyan elem, ami kiemelkedő.
DAYS GONE SPOILER OFF!
Az RDR 2 97%-on áll. Ott valami óriási történet van? 0 karakterfejlődés, egy gagyi western akció, amiben még emberi kapcsolatok sincsenek, ok. Viszont azt nem tudtam tolerálni, hogy az helyett, hogy legalább valami átvezetőt szenteltek volna neki, Arthur pár mondatban lóháton elpofázza az egyik jelentéktelen karakternek a 30 közül, élete legnagyobb traumáját. Mondjuk a két szál jó befejezése nagyon tetszett. Viszont ott akcióban sem volt semmi kiemelkedő, mint pl. a hordák, ugyanúgy bugos volt és ráadásul nem is uhd-ben futott, mint a Days Gone (nyilván az UE4 nem amd-re íródott, így nehéz lett volna többet kihozni belőle, de legalább hordák alatt nem szaggatott be) sokszor ocsmányul festettek a füves, szőrös felületek.
#76
#75: Ja, és a lepontozás - 70 körüli metaátlag, teljesen rendben van, nem kell valaminek 80+nek lenni, csak azért mert sony ex. Ez a 70 egy közepesnél bőven jobb játékot jelent, szóval nem olyan drámai helyzet. Szerintem még elnéző is a 70%
#75
#74: Hát erre nehéz spoiler mentesen válaszolni, de megpróbálom...
Egyrészt a NERO-s szál akár ki is futhatott volna valami izgalmasra, de pont ahol érdekes lehetett volna, jött a secret ending és ennyi
Amikor az utolsó katonai táborban megtaláltuk a keresett személyt, valami katarzist vártam volna, de tökre elmaradt, egyébként meg egy újabb adag sablonküldetés jött.
Tök bátortalan volt, pl. amikor az utolsó csatában az egyik főbb karakter felrobban, akár még jól is elsülhetett volna, de meglepetés! kiugrott félúton
Ezek annyira bazári, B kategóriás megoldások... egyébként meg 1-2 side strory jobban lekötött, mint a fő szál
A bugok miatt is "pontozták le", de egyébként is: a grafika nem csúcs, a gameplay sablonos, meg egyébként frusztráló (a motor kopás, benzin, elhasználódó eszközök). Egyébként szerintem nem is állt jól a játéknak az OW, nem volt túl izgalmas a környezet és csak elhúzta a történetet meg a küldetéseket.
#74
#72: Igen, mert bugosan adták ki és a tesztelők fele nem játssza végig a játékot. Én még jobban lehúztam volna ha csak a félig játszom végig. Miért volt csalódás a sztori?
#73
#71: Ez mindíg így szokott lenni. Van egy - hogy tanult kollégánk szavaival éljek - "felszopott" alkotás, majd előkerül valaki aki azt mondja, "hááát nekem annyira nem tetszett". Ennek a tagnak a nyílvános kivégzését követően pedig kiderül, hogy azért vannak néhányan a "hááááát"-ok.