A Square Enix két Lara Croft-kalandot ad ajándékba

A kiadó csatlakozik az otthonmaradást támogató kampányhoz, és számos akciós terméken túl egy Tomb Raider- és egy Lara Croft-játékot tett ingyenessé. Érdemes rájuk most lecsapni, mert az akció lejárta után is megtarthatjuk a termékeket.
  • Írta: nodae

Kommentek

#73
#72: :)
#72
YanezModerátor
#71: Orvosok? Nyárlakkolóról van szó ember! Rajta már a mastercard sem segít.
#71
#69: Ja, közben leesett. De nincs semmi baj. Megoldják az orvosok. Bíznod kell bennük XD.
#70
#63: Köszönöm. :) Egyébként a kommentem épp arról szólt, hogy a Rise-ban olyan ügyesen vannak ezek a dolgok beleszőve, hogy még emellett a hozzáállásom mellett is rá tud venni ezekre a mellékesebb kontentekre. Ez volt a lényeg, nem az, hogy "egy lusta geci vagyok aki maga alá szari játék közben mert lusta felállni szarni is". :)

Amúgy összehasonlítás végett mondom csak, hogy az első részt talán 72%-al fejeztem be, és olyan 10-11 órával.
#69
#68: Érezd az iróniát, 28 platina és 94 steam 100% mellett mondom ezt.
#68
#66: Hát, szerintem, ha valaki 5 évben egyszer megcsinál egy ilyen gyűjtést és élvezi, az még nem full idióta. Viszont, ha valaki, pl megvesz egy játékot, amire oda van írva, hogy 500 achievement + összesen húszezer gyűjtenivaló, mindez 3 ismétlődő feladattal és úgy érzi, hogy ezt neki mindenképp meg kell csinálnia, az nettó agybeteg és kezeltetnie kellene magát.
#67
SLi
#66
#65: Vannak idióták akik erre cseszik az idejüket na.
#65
#64: Na ettől meg én lettem rosszul. Persze értem én és mosolyogtam is a gif-eden, de én kb úgy vagyok vele, mint Kawada. Mármint van olyan játék, aminek tényleg úgy állok neki, hogy kő komolyan, csak a sztori. Persze találkozok bennük dolgokkal, és ha valamiért élvezem, akkor csinálom is őket. Én pl a Shadow of TR-ben, miután találtam térképet és jelezte, hogy hol van tomb, még teleportáltam is, utána meg mászkáltam, hogy megtaláljam. De ez csak azért volt, mert jók voltak a tomb-ok. Viszont, ha ez valamiért nekem nem tetszik, vagy unalmassá válik, netán kinyírni kezdi a játékot, akkor én is szó szerint kikerülök mindent és csak előre megyek.

Az acsi dolog meg belőlem kimaradt. Nekem is vannak és van amikre büszke vagyok, mint hogy végigvittem ezt-azt kő nehéz fokozaton, de nekem ennyi elég, az összes acsi meg annak kell, akinek 6 anyja van XD Van sok más játék is, nem csak PC-n, szerintem időpocsékolás a sok acsi és platinázás.
#64
SLi
#63: számomra is érthetetlen mégis 7 órát keringtem lovaskocsival az AC syndicate-ben minden utamba eső tereptárgyat összetörve hogy meglegyen ez:
https://www.playstationtrophies.org/game/assassins-creed-syndicate/trophy/125077-Without-a-Grudge.html
#63
#61: Simán érthető.
Ez olyasmi, mint a platinázás.
Benne vagyok egy csoportban, aminek Platina Trófea Klub a neve és számomra érthetetlen, hogy lehet valaki annyira elvetemült, hogy a játékidő sokszorosát veri bele valamibe (ami sokszor nem is élvezetes) csak azért hogy meglegyen az a nyüves trófea.
Viszont nekem is van kettő (FarCry Primal és Days Gone) amire nem csak büszke vagyok, de még élveztem is.
És ilyenek az "5-öt arrébb kell lépni miattuk hagyom." dolgok is. Én sem igazán szeretek valamit kényszerből csinálni, de ha úgy vesz rá a játék hogy észre sem veszem, akkor az már ér valamit.
#62
#61: https://www.teepublic.com/pl/sztuka-%C5%9Bcienna/3487788-sarcasm-detector
#61
SLi
#60: "de ha már 5-öt arrébb kell lépni miattuk hagyom."
https://bit.ly/3dvipQj
#60
#59: Köszi, de a sztori módon kívül más nem érdekel. Én általában úgy vagyok, hogy a sztorit lenyomom, közben ami elém büklög mellékküldi vagy extra felfedezni való tomb, azt megcsinálom, de ha már 5-öt arrébb kell lépni miattuk hagyom. Bár itt egyelőre eléggé érdekelnek ezek a részek is. Tetszik, hogy skillt lehet unlockolni. Eléggé fogyasztattja magát a tartalom. Tényleg nagyon tetszik eddig. De az, hogy sztori után bármi elmaradt sírhelyet, tárgyat, helységet felkutassak, az nálam kizárt. :)
#59
#57: A Rise-nek az expediciós mód az egyik nagy erőssége.Legalábbis nekem nagyon bejön.Azon belül is a survival mod, és a leszármazottak ellenállása.Utóbbival majd minden nap játszom picit.Játékosok kártyából készítenek pályákat feladatokat.Pár napig lehet rajta versenyezni.Jutalom játékbeli pénz amiért kártyákat vehetsz, és te is készíthetsz, és megoszthatod.
De a többi expediciós mód is jól sikerült.
#58
#57: Örülök, hogy eddig tetszik és jó szórakozást hozzá :) A trilógia egészére gondolva sok emléket tudok felidézni az eddigi egyetlen Rise végigjátszásomból is és bennem úgy maradt meg, hogy egy jó játék. Volt pár rész, ami úgy elkapott, hogy valamikor újra akarom majd játszani. Ráadásul ha egyszer újra játszom, nekem még van benne + sok óra tartalom, amit kihagytam. De ha neked az 1-hez képest ennyire bejön a 2, akkor lehet, hogy a végére a Shadow lesz a kedvenced és egyben rajongóvá is válsz. Na de ne szaladjunk annyira előre. ;)
#57
#43: No... TR 2013-nak vége. Én személy szerint továbbra is tartom, hogy 3-4 évvel egy Uncharted 2 után ezzel kijönni, nevetséges, még akkor is, ha nem is feltétlen 100%-ban azonos a zsáner, célközönség, stb. De ezt nem ragozom. Nem tetszett összességében. Lehet mondani, hogy "persze, ennyi idő után", de ezt már akkor is félbe hagytam, nem véletlenül.

Na de a Rise-ba beleraktam eddig egy 1,5-2 órát, és az viszont kurvára bejön eddig. Az első 30 perc több élményt adott mint a komplett első rész. Egyszerűen fényéveket fejlődött a játék minden téren (egyelőre). Tetszik a túlésősebb vonal, érdekel, hogy hova fut ki a dolog,élvezetesebb a harc, már több platform és puzzle rész volt mint az előzőben összesen, úgyhogy ez már az, amit egy TR-től én elvárok ha az meg vagyon reformálva. És ez már Uncharted szinvonal nálam. EDDIG! Aztán meglátjuk. :)
#56
#55: Nah, eredeti hardveren szoktam SNES játékokat tolni többnyire.
De Super Ghouls'n'Ghosts olyan szinten van a véremben hogy professional nehézségben fél szemmel kitolom egy életböl.
#55
#54: Igen, a Donkey Kong-nál ez életbevágóan fontos volt, mert azt a kutya nem vitte végig egy seggel, főleg nem annyi idősen. Amúgy az emulátor ezt is megoldja a savestate-ek segítségével. Csak nyomsz egy klikket és már ott is állsz megint ezer élettel azon a peremen, ahonnan kezdeni kell a részt (persze csak akkor, ha jókor mentettél). Bár hozzáteszem, az eredeti megoldáshoz képest ez konkrétan cheat, de ha most egy kő kegyetlen 30 éves játékot így tudok kényelmesen lejátszani, akkor jó, ha ott a lehetőség.
#54
#53: Sokkal rövidebbek is voltak és többnyire az árkád örökség élet rendszer hátráltatott. Ma is vannak nehéz 2D játékok, csak nekimehetsz egy nehéz résznek 50x is, nem kezdheted elöröl ha elfogytak az életeid.
DKC amúgy jól megoldotta anno hogy lehetett menteni a kazira ha élt benne az elem.