Megérkezett az első S.T.A.L.K.E.R. 2 screenshot

Rég nem hallottunk már az új S.T.A.L.K.E.R. felől, és noha a csend megtört, sokkal okosabbak így sem lettünk. Mindössze egy kép nyújt most támpontot, melyet a készítők kommentár nélkül tettek közzé Twitteren.
  • Írta: nodae

Kommentek

#13
ez inkább concept art mint screenshot, komolyan mi ez... máshol alpha gameplay meg egyéb jön és lelövik a játékot, ennél többre lesz szükségem hogy elkezdjek izgulni
#12
#10: Pedig korszakalkotó volta AI-ban, gunplayben, hangulatban és abban, ahogy különféle open world elemeket összekapcsolt, behozott pl. anomáliákat, artifacteket. Nem mellesleg volt alatta egy jó story. Régen homály fedte, hogy miért nem lett sikeres. A koncepcióváltás csak egy volt a sok gond közül, de igazából egyszerűen nem volt pénzük. A fejlesztők irodája előtt 2 autó állt. Most ugye minden jel arra utal, hogy az Epic megfinanszírozza a projektet, valamint a motort is biztosítja, lehetőleg maximális supporttal. Talán ők még látnak fantáziát benne. Meglátjuk, hogy mi sül ki belőle.
#11
#5: Jaaa, ha berakok képzeletben egy 2 vesszőt, akkor már értem. Nyikván van különbség alapvetően engine és engine között, de az egy eszköztár. Akárhány negatív példát hozhatsz az UE4-re, pont annyi ellenpélda lesz.
#10
#9: Szerintem épp ez volt a probléma. És ne érts félre, szerettem a SoC-ot, nem voltam elégedetlen a CS-val és az egyik kedvenc játékom a CoP. De konkrét cél, fegyelem és kontroll nélkül ugrottak bele a fejlesztésbe és egyszerűen úsztak az árral. Ráugrottak minden ötletre, és pazarolták az idejüket és erőforrásaikat. Egy stúdió, amelyik tudja, hogy mit akar csinálni és arra koncentrál nem fejleszt egy játékot 7-8 évig, hogy aztán félkészen adja ki a funkciók kétharmadát kivágva kiadói nyomásra. Annyira ambiciózus azért nem volt a projekt.
#8
#1: A SoC elkészítését sem kapkodták el. Már 2001-ben cikkeztek róla a magazinok és 2007-ben még mindig csak jóindulattal is béta állapotban jelent meg kiadói nyomásra.
#7
#6: Igen a Stalkerek is kiforrták magukat kb modokat nem lehetett hozzá készíteni mert a fantasztikus engine-be kigyomláltál 300 A4-es oldalnyit bugot amiatt keletkezett még 100 oldalnyi új... Mindenesetre várom a csodát.
#6
#2: Úgyse veszed meg, majd csak 20 év múlva 1$-os bundleben. Addigra kiforrja magát.
#5
#3: Pedig érthetően írta, és igaza van. A GSC a saját motorjával nem tudott bánni, az U4-be meg többen buknak bele mint nem, úgyhogy fingers crossed, hogy ők a kisebbséghez tartozzanak. Ettől függetlenül irgalmatlanul várom, az előző részek hangulatban nálam máig favoritok.
#4
#2: Ha elszúrják, nem az engine lesz a hibás.
#3
#2: Ezt még egyszer, magyarul, hogy tudjam elmondani miért vagy hülye, bármit is akartál mondani...
#2
Grafikára és engine-re a futás és milyensége miatt kiváncsi leszek
Amikor egy cég a saját engine-jt nem tudja kiforralni akkor egy olyan danger engine mint az UE4 hát isten irgalmazzon minket.
#1
Stalker 2-ből kb 10 éve is voltak már képek.