Könnyebb lesz beletanulni a Crusader Kings III-ba

A Paradox Interactive játékait az összetett játékélményért szokták szeretni, ám ugyanez ijesztően hathat az új játékosokra. Hogy a tanulást könnyebbé tegyék, a fejlesztők egy átláthatóbb oktatórendszert terveznek a Crusader Kings III-ba.
  • Írta: gorien

Kommentek

#3
#2: Pedig nincs benne az EU kereskedelmi S politikai rendszere; nincs benne közel sem olyan mèlysègű gazdasági szimuláció mint a Victoria-ában; harcrendszere gyerekes a HOI-hoz kèpest. Talán a Stellaris van egy szintén vele, bár ott adott számú bolygó után bedurvul a micromanagement. Az Imperator-t nem ismerem, mert amíg olyan üres lesz mint amilyen, nem vagyok hajlandó pènzt adni èrte
#2
Azért nem volt az olyan egyszerű.Szeretem a játékot, de több óra és pár restart kellett hogy normálisan elkezdjem a játékot.Mai napig 30+ óra után is vannak részek amiről fogalmam sincs.
#1
A CK2 egyébként is a legegyszerűbb volt a Paradox-féle grand strategy-k közül, tehát ez összességében nem hiszem hogy sokat jelent. Dumb-dumb-mok amúgy se ülnek le egy ilyen elé; de a notifikációk átláthatóságát megköszönöm s talán a ledger-ét is, mert az őskori még az EU4-ben is.